  • 1. Data: 2010-12-29 17:32:52
    Temat: Szczęśliwego Nowego Roku, ale...
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    ... ale jak wiadomo życzenia rzadko się spełniają, więc na początku będzie
    grubsze obsunięcie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-12-29 19:18:13
    Temat: Re: Szczęśliwego Nowego Roku, ale...
    Od: "stu" <j...@j...pl>

    W dobie powszechnego dostępu do wszelakich instrumentów finansowych skoro
    nastąpi hipotetycznie zwała, to i tak będzie to szczęśliwy czas, jeżeli inwestor
    siedzi we właściwym pociągu.

  • 3. Data: 2010-12-30 08:43:15
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "stu" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
    >W dobie powszechnego dostępu do wszelakich instrumentów finansowych skoro
    > nastąpi hipotetycznie zwała, to i tak będzie to szczęśliwy czas, jeżeli
    > inwestor
    > siedzi we właściwym pociągu.

    Długoterminowy???
    Niby jak?
    I co by były, gdyby wszyscy na raz z tej możliwości skorzystali?

  • 4. Data: 2010-12-30 10:29:11
    Od: Virck <v...@v...net>

    On 2010-12-30 09:43, Jan Werbinski wrote:
    > Użytkownik "stu" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Długoterminowy???
    > Niby jak?
    > I co by były, gdyby wszyscy na raz z tej możliwości skorzystali?

    Poniewaz jan werbinski to jest top ten idiotow formulowych...wystarczy
    przejrzec jego dzialalnosc chocby przez ostatni rok wiec jego opinie sa
    warte tyle co bak puszczony po bigosie.....

  • 5. Data: 2010-12-30 10:30:34
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zgodnie ze statystykami przez pierwsze 3-4 sesje stycznia 2011r. może będą
    jeszcze wzrosty na światowych giełdach.
    Taki scenariusz obstawia zdaje się W.Białek i wydaje się on dość logiczny.
    No chyba, że od początku 2011r. zacznie się "defekt" stycznia.

  • 6. Data: 2010-12-30 11:24:30
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Trochę przed Białkiem zrobiłem test spekulacji na "efekt stycznia" na
    historii DJIA 109 lat, DAX
    51 lat, SP500 40 lat.
    Założenia i wyniki tutaj:
    http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=214

  • 7. Data: 2010-12-30 11:38:46
    Od: "stu" <j...@j...pl>

    Sławku a przyznaj szczerze, zarabiasz chociaż na tych prognozach Białka (
    którego notabene cenię ) i Dembowskiego ( ten to się wiecznie myli )?

  • 8. Data: 2010-12-30 13:32:40
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ\(Dominik\) <d...@s...pl> napisał(a):

    > Założenia i wyniki tutaj:
    > http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=214

    Wyniki Twoich badań obciążone są pewnym błędem systematycznym. Chodzi o to,
    że np. dla S&P500 przez większość czasu ( z tych 40 lat ) trwała hossa, więc
    wybranie do badania dowolnych, losowych odcinków czasu będzie tu zawsze
    skażone trendem wzrostowym. Gdyby udało Ci się jakoś pozbyć tego
    obciążenia statystycznego, to wyniki byłyby ciekawsze.

    pozdr. i szacunek za wykonaną pracę
    sys29

  • 9. Data: 2010-12-30 13:50:53
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

> [...]
    > skażone trendem wzrostowym. Gdyby udało Ci się jakoś pozbyć tego
    > obciążenia statystycznego, to wyniki byłyby ciekawsze.

    Hossa na kwartalnych świeczkach może być szarpaniną na dziennych, ale
    oczywiście rozumiem o co Ci chodzi. Jako potwierdzenie tego, że istnieją
    okresy wyraźnie jednokierunkowych zachowań rynku znalazłem takie miejsce
    (też przełomy kwartałów), gdzie w niemal 70% przypadków były spadki, dotyczy
    to zarówno "skażonego" hossą SP500 jak i DJIA.
    DJ

  • 10. Data: 2010-12-31 13:27:56
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Virck" <v...@v...net> napisał w wiadomości
    .com...

    > Poniewaz jan werbinski to jest top ten idiotow formulowych...wystarczy
    > przejrzec jego dzialalnosc chocby przez ostatni rok wiec jego opinie sa
    > warte tyle co bak puszczony po bigosie.....

    Twoja dziewczyna mówiła o Tobie jeszcze gorzej.