  • 1. Data: 2009-11-05 14:22:16
    Temat: Szkolenia giełdowe
    Od: "XXXXX" <x...@x...pl>

    http://www.inwestorgieldowy.com/aff/inwestycje

  • 2. Data: 2009-11-05 15:05:05
    Temat: Re: Szkolenia giełdowe
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    XXXXX <x...@x...pl> napisał(a):

    > http://www.inwestorgieldowy.com/aff/inwestycje

    "1 w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe". Jak to czytać? Jedno, jedyne,
    pierwsze? Nie dziwi te 8 tys. złotych wydane na reklamę w ciągu 3 lat.
    Większość chyba dla XXXXX za spamowanie.

    kc

  • 3. Data: 2009-11-05 16:03:21
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XXXXX" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.inwestorgieldowy.com/aff/inwestycje

    Pozdrawiam Akademię Inwestowania. Przy okazji (tradycyjnie już ;) )
    podłączam się z moją ofertą:
    http://www.stopazwrotu.pl/szkolenie.php?szkid=10

    Pozdrawiam
    Piotr Dąbrowski

    Stopazwrotu.pl

  • 4. Data: 2009-11-05 16:22:45
    Od: " azszxz" <a...@g...pl>

    Dombrek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Pozdrawiam Akademię Inwestowania. Przy okazji (tradycyjnie już ;) )
> [...]
    W związku z ofertą mam małe pytanie - jak w praktyce bedzie wyglądało
    egzekwowanie warunku zawartego w ofercie -
    - GWARANCJA WIEDZY LUB ZWROT PIENIĘDZY -
    - czy potrzebne bedzie oswiadczenie uczestnika, że kompletnie
    nic nie zrozumiał z opowiastek lektorów czy może coś innego?

  • 5. Data: 2009-11-05 17:03:17
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

> [...]
    > - czy potrzebne bedzie oswiadczenie uczestnika, że kompletnie
    > nic nie zrozumiał z opowiastek lektorów czy może coś innego?

    Jeśli po szkoleniu, przed rozdaniem certyfikatu, powiesz, że nic nie kumasz,
    to przeprowadzimy z Tobą małą powtórkę on-line.
    Jeśli nadal będziesz twierdził, że nic nie rozumiesz, to dostaniesz zwrot.

    Tak czy inaczej, zapraszam do Łodzi.

    DJ

  • 6. Data: 2009-11-05 17:20:26
    Od: " " <a...@g...pl>

    DJ\(Dominik\) <d...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > to przeprowadzimy z Tobą małą powtórkę on-line.
    > Jeśli nadal będziesz twierdził, że nic nie rozumiesz, to dostaniesz zwrot.

    Ta odpowiedz całkowicie mnie satysfakcjonuje i mam nadzieje ze rownie
    profesjonalne sa te szkolenia co reakcja na zapytanie.
    Dziękuję za zaproszenie ale nie widze mozliwosci aby w kilka godzin
    czegokolwiek się nauczyć, mi zajmuje to juz dobrych kilka lat i nadal
    uważam ze mało wiem ale życzę powodzenia w tym biznesie.
    Napewno dla początkujacych bedzie to jakas wskazówka, na co zwrócic
    uwage i wazne ze cena symboliczna a nie jak u konkurencji.
    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2009-11-05 20:32:57
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 05-11-2009 o 16:05:05 kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > "1 w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe". Jak to czytać? Jedno,
    > jedyne,
    > pierwsze? Nie dziwi te 8 tys. złotych wydane na reklamę w ciągu 3 lat.

    reklama, reklama.
    CIekaw jestem czy na grupie jest choć 1 osoba z prowadzących.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 8. Data: 2009-11-05 20:40:50
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Napewno dla początkujacych bedzie to jakas wskazówka, na co zwrócic
    > uwage i wazne ze cena symboliczna a nie jak u konkurencji.

    Ja najważniejszych rzeczy nauczyłem się w bardzo krótkim czasie. Problem w
    tym, że nigdy nie wiesz kiedy ten moment nastąpi. Wcale nie trzeba spędzić
    nad tym 10 lat (choć jestem w tym biznesie dłużej). Czasem wystarczy
    miesiąc, czasem za mało 30 lat. Nie chodzi o to przecież żeby mieć rację,
    ale by podążać za rynkiem. Trudne czy łatwe? Myślę, że to trochę jak z
    Mozartem (za łatwy dla dzieci, za trudny dla dorosłych), choć oczywiście
    nieporównywalnie prostsze i prymitywniejsze niż Mozart.
    Dombrek

  • 9. Data: 2009-11-05 20:43:15
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Chlopaki ze StopyZwrotu.pl wiedza o czym mowia na szkoleniach. Mialem okazje
    ich sluchac na zywo. To nie sa teoretycy i bajkopisarze, a swoje wieloletnie
    doswiadczenie przekazuja w sposob przystepny, ukazujac to co naprawde jest
    istotne w grze na gieldzie. Zdecydowanie polecam ich szkolenia. Dziwie im
    sie troche, ze za tak mala kase szkola ludzi. Jestem przekonany, ze gdyby
    szkolenia o takiej tresci prowadzila osoba ze znanym nazwiskiem, to za
    szkolenia StopyZwrotu placonoby kwote minimum 10 x wieksza.

    D.

  • 10. Data: 2009-11-05 22:05:11
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuję za zaproszenie ale nie widze mozliwosci aby w kilka godzin
    > czegokolwiek się nauczyć, mi zajmuje to juz dobrych kilka lat i nadal
    > uważam ze mało wiem ale życzę powodzenia w tym biznesie.

    Bez przesady. W 8 godzin można się sporo nauczyć, temat jest dosyć wąski,
    przy odrobinie dobrej woli można opanować podstawy AT - to nie czarna magia
    :)

    Bartłomiej Miara