  • 1. Data: 2004-06-21 09:59:34
    Temat: [Szukam] Pozasądowe odzyskiwanie należności
    Od: h...@i...pl

    Witam !

    Szukam osoby, ktora w sposob niekonwencjonalny odzyska dla mnie dlug w
    wysokosci 4000 PLN + odsetki + koszta sadowe. --> 5000 PLN Okolice Wrzesni k.
    Poznania Potwierdzenie na papierze istnieje, ale sady sie gramola. Propozycje
    na priva.

    Hipciolek

  • 2. Data: 2004-06-21 10:19:49
    Temat: Re: [Szukam] Pozasądowe odzyskiwanie należności
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 21 Jun 2004 11:59:34 +0200, h...@i...pl wrote:

    >wysokosci 4000 PLN + odsetki + koszta sadowe. --> 5000 PLN Okolice Wrzesni k.
    >Poznania Potwierdzenie na papierze istnieje, ale sady sie gramola. Propozycje
    >na priva.

    jak chcesz odzyskać koszta sądowe, skoro sprawa nie zakończona?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-06-21 11:44:58
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    Wrzesni k.
    Propozycje

    > jak chcesz odzyskać koszta sądowe, skoro sprawa nie zakończona?

    Przecież napisał, że metody go nie interesują, a ważny jest skutek ;]]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko