eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Szukam banku który oferuje karty płatnicze do racunku w EURO bez prowizyjne przy wypłacie z bankomatów za granicą (w EURO)

  • 1. Data: 2011-05-27 17:27:44
    Temat: Szukam banku który oferuje karty płatnicze do racunku w EURO bez prowizyjne przy wypłacie z bankomatów za granicą (w EURO)
    Od: "M" <m...@w...pl>

    Drugim warunkiem jaki musi spełnić bank to jest posiadanie kasy w oddziałach w
    której mogę wpłacić gotówkę (EURO). Ideałem by było połączenie oferty Multibanku
    (ma kasy do wpłaty ale nie ma kart płatniczych do rachunków walutowych) z ofertą
    MBanku (ma bezprowizyjne karty do bankomatów za granicą).

    pzdr

  • 2. Data: 2011-05-27 19:15:45
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    M pisze:

> [...]
    > połączenie oferty Multibanku (ma kasy do wpłaty ale nie ma kart
    > płatniczych do rachunków walutowych) z ofertą MBanku (ma bezprowizyjne

    Citi (a zwłaszcza Citigold).

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2011-05-27 21:48:27
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Użytkownik "M" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > połączenie oferty Multibanku (ma kasy do wpłaty ale nie ma kart
    > płatniczych do rachunków walutowych) z ofertą MBanku (ma bezprowizyjne

    Multibank zaczal nareszcie cos (nieoficjalnie) przebakiwac o wprowadzeniu
    kart do rachunkow walutowych po wakacjach (tylko czy 2011? ;)

    pzdr
    /JR

  • 4. Data: 2011-05-27 23:11:32
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> wrote in message

    > Citi (a zwłaszcza Citigold).

    HSBC, teraz promocja na 12-m dla pakietu Advance; kary do odpowiednich rach
    walutowych i wyplaty za granica bezplatne.

  • 5. Data: 2011-05-28 02:04:27
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Prowizja prowizją - patrzaj jeszcze na kursy
    a w ogole to wiesz co to temat? bo na pewno nie esej.

  • 6. Data: 2011-05-28 12:31:20
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 May 2011 04:04:27 +0200, Q napisał(a):

    > Prowizja prowizją - patrzaj jeszcze na kursy
    wszystko w euro (in/out), jakie kursy?

    > a w ogole to wiesz co to temat? bo na pewno nie esej.
    racja, ale gdyby nie taki długi tytuł to bym nie zajrzał

  • 7. Data: 2011-05-31 11:17:31
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > wszystko w euro (in/out), jakie kursy?

    Heh, cos spiacy bylem i nie doczytalem - ups :).

    Ok, to co z tym kontem walutowym i karta do owego?

    Wlasnie sam zostalem zmuszony do walutowego + karta
    i tak szukam i szukam i dziwi mnie, ze prawie kazdy bank
    oferuje konta walutowe (nawet w forintach i innych egzotykach :),
    ale juz karta do walutowego to rarytas -
    - a jak juz jest to drogo / prowizyjnie / nie tak to se wyobrazalem.

    Na pierwszy ogien idzie u mnie konto w EUR + karta.
    Choc w USD tez by sie cos przydalo.
    mBank?
    Chodzi mi o jak najtansze konto + jak najtansza karte
    + najnajtansze wyplaty z bankomatow.

    Troche nieaktualne:
    http://konto.lokat.pl/konto-walutowe
    ale costam-costam mowi i widze, ze przez pierwszy rok
    mBank i HSBC sa totalnie zerowi (HSBC wymaga wplywow 2.5k pln),
    ale po roku HSBC dowala 120zl na rok a mBank 30zl.

    WBK ujdzie - podobna oplata na rok co mBank i stale prowizje z bankomatow.

    ING, BPH, Citi odpadaja - prowizja od wyplat z bankomatow jest "na procent".

    Inne odpadaja, bo sa drozsze niz pozostale.

    Naprawde nie ma wiekszej konkurencji??

  • 8. Data: 2011-05-31 20:44:45
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On May 27, 7:27 pm, "M" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > (ma kasy do wpłaty ale nie ma kart płatniczych do rachunków walutowych) z ofertą
    > MBanku (ma bezprowizyjne karty do bankomatów za granicą).

    Konkurencja jest mala, bo i produkt niszowy, a moge powiedziec ze za
    granica oferta wcale nie jest lepsza (np. by jakis kraj mial bogata
    oferte kart platniczych w walutach obcych). Faktycznie, dobre byloby
    polaczenie o ktorym piszesz, a najlepiej to gdyby Multibank w koncu
    wprowadzil karty walutowe. Rozwiazanie z karta mBanku dobre pod
    warunkiem, ze placimy / wyplacamy w EUR. Kazda inna transakcja w
    walucie innej niz EUR = prowizja 2%, ktorej nie ma np WBK dla swojego
    Mastercarda walutowego. Jednak WBK ma oplate 1.5 EUR od wyplaty z
    bankomatu. Osobiscie uzywam karty z WBK jako ze duzo place w walutach
    innych od EUR i wedlug mnie kursy po jakich rozliczaja sa nie do
    pobicia.

  • 9. Data: 2011-06-01 08:32:55
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > bankomatu. Osobiscie uzywam karty z WBK jako ze duzo place w walutach
    > innych od EUR i wedlug mnie kursy po jakich rozliczaja sa nie do pobicia.

    Czyli jak mam placic w Szwecji (w koronach)
    i moze raz wybrac cos z bankomatu,
    to oplaca mi sie zakladac konto w EUR + karte?

    Rozumiem, ze karta WBK EUR bedzie miala przewage
    nad kontem i karta w PLN (pln-eur-sek)
    a jak bedzie wypadalo EUR z mBanku
    w porownaniu z karta w PLN?
    (chodzi mi o ta prowizje 2%)

  • 10. Data: 2011-06-04 18:46:40
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Q pisze:

    > ING, BPH, Citi odpadaja - prowizja od wyplat z bankomatow jest "na
    > procent".

    Nie do końca. W przypadku Citigold ów "procent" wynosi zero. :-)

    --
    MiCHA