eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSzukam banku który oferuje karty płatnicze do racunku w EURO bez prowizyjne przy wypłacie z bankomatów za granicą (w EURO)

  • 11. Data: 2011-06-04 18:49:47
    Temat: Re: Szukam banku który oferuje karty płatnicze do racunku w EURO bez prowizyjne przy wypłacie z bankomatów za granicą (w EURO)
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Stiwi pisze:

> [...]
    > oferte kart platniczych w walutach obcych). Faktycznie, dobre byloby
    > polaczenie o ktorym piszesz, a najlepiej to gdyby Multibank w koncu
    > wprowadzil karty walutowe. Rozwiazanie z karta mBanku dobre pod
    > warunkiem, ze placimy / wyplacamy w EUR. Kazda inna transakcja w
    > walucie innej niz EUR = prowizja 2%, ktorej nie ma np WBK dla swojego
    > Mastercarda walutowego. Jednak WBK ma oplate 1.5 EUR od wyplaty z
    > bankomatu. Osobiscie uzywam karty z WBK jako ze duzo place w walutach
    > innych od EUR i wedlug mnie kursy po jakich rozliczaja sa nie do

    Ale przecież wszyscy na tej grupie wiemy, że do płatności w walutach
    obcych służą karty Polbanku... :-)

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2011-06-07 11:58:50
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Jun 1, 10:32 am, "Q" <n...@s...pl> wrote:
    > Czyli jak mam placic w Szwecji (w koronach)
    > i moze raz wybrac cos z bankomatu,
    > to oplaca mi sie zakladac konto w EUR + karte?
    >
    > Rozumiem, ze karta WBK EUR bedzie miala przewage
    > nad kontem i karta w PLN (pln-eur-sek)
    > a jak bedzie wypadalo EUR z mBanku
    > w porownaniu z karta w PLN?
    > (chodzi mi o ta prowizje 2%)

    Wedlug mnie to najlepiej sprawdzic rozne rozwiazania samemu. Ktos
    zarabia w PLN, mozliwe ze sensowniejszy bedzie Polbank, inny zarabia w
    EUR, wiec WBK lub mBank bedzie duzo lepszym rozwiazaniem. Ja uzytkuje
    karte WBK w EUR juz ladnych kilka lat, placilem nia w wielu miejscach
    na swiecie i w roznych walutach, czesto porownywalem platnosci do
    innych kart (tych z prowizjami 2-3% dla walut innych niz EUR) i WBK
    wypadal zawsze najlepiej pod wzgledem kursow.