  • 21. Data: 2008-10-21 08:37:03
    Temat: Re: Szukam najtańszej Karty Kredytowej
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Robert Kois napisał:

    > Polbank Komfortowa, do zwolnienia wystarczy 36 transakcji rocznie. Nie wiem
    > jaki minimalny limit dają. Największa wada to żałosny podgląd przez sieć
    > :).

    A co to takiego ten "podgląd przez sieć"?
    Mogę przez Internet sprawdzać co się dzieje na karcie?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 22. Data: 2008-10-21 08:38:05
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Robert Wicik napisał:

    > Sprawdź karty w ING. MasterCard wystarczało 500zł miesięcznie, aby uniknąć
    > opłaty rocznej.

    W BGŻ limit wynosi 300 zł miesięcznie, tylko nie wiem, czy ja tyle
    wydaję w sklepach, w których można płacić kartą.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 23. Data: 2008-10-21 08:54:50
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 21 Oct 2008 10:38:05 +0200, Tapatik napisał(a):

    > W BGŻ limit wynosi 300 zł miesięcznie, tylko nie wiem, czy ja tyle
    > wydaję w sklepach, w których można płacić kartą.

    No to znów najlepsza Money.pl ;-) de facto wystarczy 5,05 zł miesięcznie,
    aby uniknąć 5-złotowej opłaty ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 24. Data: 2008-10-21 09:58:47
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > No to znów najlepsza Money.pl ;-) de facto wystarczy 5,05 zł miesięcznie,
    > aby uniknąć 5-złotowej opłaty ;-)

    A co to takiego ta money.pl.
    Wiem, że jest taki portal internetowy o finansach, ale nic tam nie
    znalazłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 25. Data: 2008-10-21 10:32:51
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    http://direct.money.pl/money/249/

  • 26. Data: 2008-10-21 11:08:14
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 17 Oct 2008 11:27:13 +0200, Vonnegut79onPC napisał(a):

    > WG regulaminiu debetowa nie działa w AppStore czy tam iTunes :)

    Działa w PayPal, Amazon etc więc i pewnie zadziała w AppS. Wiesz niby 10
    euro to nie dużo, ale w dłuższym okresie czasu na pewno się to opłaci.

    Xenocide