  • 1. Data: 2002-09-30 12:37:26
    Temat: Szukam wzoru umowy wspanialych ofert korporacji pozyczek itp wynalazkow :))
    Od: "ROBBO" <r...@w...ec.pl>

    Mam w pracy kolege naiwnego ktory mysli ze dostanie 50 tys na 25 lat na 1,5%
    :) splata w sumie
    ok 60-65tys. W zwiazku z tym poszukuje wzoru umowy takiej "Korporacji
    Finansowej" itp.

    On twierdzi ze:
    - w ciagu miesiaca kasa
    - stala rata na poziomie 166zl miesiecznie = 49800zl do splacenia 166x12x25
    - prowizja 5 tys. zl.

    gdzie sa takie matki Teresy ?

  • 2. Data: 2002-09-30 13:26:30
    Od: "Joogi" <N...@w...pl>

    Użytkownik "ROBBO" <r...@w...ec.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > On twierdzi ze:
    > - w ciagu miesiaca kasa
    > - stala rata na poziomie 166zl miesiecznie = 49800zl do splacenia

    System argentyński ?
    http://www.tygodnik.siedlce.com/m68.html - trzeci artykuł...

    --
    Joogi

  • 3. Data: 2002-09-30 13:54:59
    Od: miras <m...@w...pl>

    On Mon, 30 Sep 2002 14:37:26 +0200, "ROBBO" <r...@w...ec.pl>
    wrote:

    >Mam w pracy kolege naiwnego ktory mysli ze dostanie 50 tys na 25 lat na 1,5%
    ciach
    >- prowizja 5 tys. zl.
    >
    >gdzie sa takie matki Teresy ?

    Matka Teresa nie brala 10% prowizji :/

    pozdrowka
    miras

  • 4. Data: 2002-10-12 19:20:51
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "ROBBO" <r...@w...ec.pl> skribis:

> [...]
    >:) splata w sumie
    >ok 60-65tys. W zwiazku z tym poszukuje wzoru umowy takiej "Korporacji

    A nie mozesz przeczytac jego umowy ?

    Pozdrawiam, Leh.

    --
    Zarabiaj pieniadze podczas snu. Czy to mozliwe? Sprawdz:
    http://www.gazeta.sky.pl/books/partner.php?ref=ns

  • 5. Data: 2002-10-12 19:23:21
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl> napisal w wiadomosci
    > "ROBBO" <r...@w...ec.pl> skribis:

    > A nie mozesz przeczytac jego umowy ?

    Zapewne kolega jest jeszcze na etapie zastanawiania sie :-)

    Karol

  • 6. Data: 2002-10-14 21:10:17
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> skribis:

    >1,5%

    >Zapewne kolega jest jeszcze na etapie zastanawiania sie :-)

    to niech wezmie umowe do poczytania w domu. Jesli nie daja umowy ==
    oszusci.

    Pozdrawiam, Leh.