  • 1. Data: 2003-04-13 14:46:55
    Temat: [Szwecja] Karty płatnicze?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Jak w Szwecji z korzystaniem z kart płatniczych? VE albo ME jest
    zadowalająca, czy konieczna jest jakaś wypukła? Macie jakieś uwagi /
    doświadczenia pod tym względem z pobytu w Szwecji?

    RJCz

  • 2. Data: 2003-04-13 21:58:49
    Temat: Re: [Szwecja] Karty płatnicze?
    Od: "Wojciech Piotrowski" <f...@f...com.pl>

    > Jak w Szwecji z korzystaniem z kart płatniczych? VE albo ME jest
    > zadowalająca, czy konieczna jest jakaś wypukła? Macie jakieś uwagi /
    > doświadczenia pod tym względem z pobytu w Szwecji?

    W Szwecji OK.
    Sytuacje, kiedy nie mogłem zapłacić moją VE inteligo można uznać za
    marginalne.
    A 'testowałem' ją nie tylko w Stokholmie ale i w małych pipidówach na
    północy,
    800 km dalej. W wiejskim, jednoosobowym sklepiku nawet, gdzie się w ogóle
    terminala
    nie spodziewałem.
    Na stacjach benzynowych parę razy chcieli popatrzeć na dokument ze
    zdjęciem...
    Gorzej w Norwegii. Tam bardzo długo szukałem bankomatu na VE.
    Zapłacić w sklepie też nie mogłem :(

    pozdro
    Wojtek

  • 3. Data: 2003-04-14 06:30:16
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w Szwecji z korzystaniem z kart płatniczych? VE albo ME jest
    > zadowalająca, czy konieczna jest jakaś wypukła? Macie jakieś uwagi /
    > doświadczenia pod tym względem z pobytu w Szwecji?

    W Szwecji nie powinno być problemów także z elektronami.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik