  • 1. Data: 2006-07-06 09:45:04
    Temat: Szybka pożyczka a potwierdzenie od pracodawcy
    Od: "kec" <z...@p...onet.pl>

    Mam taki problem przynajmniej tak mi sie wydaje ,że mam minowicie.

    Mam 23 lata i żaden bank nie da mi pożyczki przez wzgląd na służbę wojskową
    dlatego też jestem zmuszony skorzytać z tych popularnych szybkich pożyczek
    od ręki. Problem jest z zaświadczeniem od pracodawcy ... jak oni sprawdzą
    czy zaświadczenie o zarobkach wydane przez mój zakład pracy jest prawdziwe
    skoro zakład pracuje od godziny 18:00 do 06:00 ,przez wzgląd na upały ???

    Krzysztof

  • 2. Data: 2006-07-06 10:02:26
    Od: "Victor" <b...@o...pl>

> [...]
    > skoro zakład pracuje od godziny 18:00 do 06:00 ,przez wzgląd na upały ???

    Banki dadza Ci kredyt, ale beda wymagaly dodatkowego zabezpieczenia:
    np:. kaucja, blokada srodkow na koncie na pokrycie 12 rat, albo dodatkowy
    poreczyciel.
    Te zabezpiueczenia beda zastosowane do momentu uregulowania przez Ciebie
    stosunku do sluzby wojskowej.

  • 3. Data: 2006-07-06 10:10:30
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    w mojej firmie np. takie potwierdzanie przez tel. nie dziala, kadry NICZEGO
    przez tel. nie potwierdza ze wzgledu na tajemnice i ochrone danych
    osobowych...

    jest w tym troche racji, gdyz nie wiadomo kto tak naprawde dzwoni

  • 4. Data: 2006-07-06 10:27:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > osobowych...
    >
    > jest w tym troche racji, gdyz nie wiadomo kto tak naprawde dzwoni

    IMO jest w tym raczej duzo przesady
    Przez telefon sie nie podaje informacji tylko potwierdza, ze takowy dokument
    zostal wystawiony.
    Informacje sa w dokumencie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2006-07-06 16:47:28

    Dnia Thu, 6 Jul 2006 11:45:04 +0200, kec napisał(a):

> [...]
    > dlatego też jestem zmuszony skorzytać z tych popularnych szybkich pożyczek

    na 90% aigo, lukas na podobnych warunkach tj. prowizja 5% oprocent. 20-22%.

    > Problem jest z zaświadczeniem od pracodawcy ... jak oni sprawdzą
    > czy zaświadczenie o zarobkach wydane przez mój zakład pracy jest prawdziwe
    > skoro zakład pracuje od godziny 18:00 do 06:00 ,przez wzgląd na upały ???

    nie przejmuj tym się tylko wyrażnie to zaznacz doradcy.

    --
    pozdrawiam,