  • 1. Data: 2007-07-17 08:00:15
    Temat: [Gdzie?] Szybki kredyt, kilkaset złotych.
    Od: "mk" <n...@l...pl>

    Witam,

    na początku chciałbym przeprosić za zaśmiecanie, ale www mi dziś trochę
    zamula a zależy mi na czasie.

    Otóż:
    tak jak w temacie. W jakim banku, mogę otrzymać szybki kredyt (i w miarę
    bezproblemowo - a tu z bankami bywa różnie) na kilkaset złotych. Chodzi mi o
    to żeby decyzja była jaknajszybciej, najlepiej bez zaświadczeń choć to nie
    jest aż taki problem.
    Mam już jakieś spłacane tregularnie kredyty, czystą historię w BIK i umowę o
    pracę (termin spłaty dużo wcześniej niż wygaśnięcia umowy). No i mam
    nieuregulowany stosunek do służby wojskowej.

    Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

    PS. Oczywiście chodzi mi o banki a nie Provident, czy ogłoszenia z
    przystanków ;)

    Pozdrawiam,
    mk

  • 2. Data: 2007-07-17 08:11:54
    Temat: Re: [Gdzie?] Szybki kredyt, kilkaset złotych.
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    mk <n...@l...pl> napisał(a):

    > Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
    >
    > PS. Oczywiście chodzi mi o banki a nie Provident, czy ogłoszenia z
    > przystanków ;)
    >
    > Pozdrawiam,
    > mk

    Polbank - KK na 500 zl

    Zloz rowniez wniosek przez internet do BZWBK na Money.pl ze stron www.money.pl

    karta kk ma fajna opcje - przelewy nieoprocentowane na dowolne konto w innym
    banku., Tam juz idziesz z zaswiadczeniami podpisac umowe - trwa okolo 9 dni -
    chyba daja maila, jesli odrzucili wniosek.

  • 3. Data: 2007-07-17 22:51:21
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    Krzysztofsf wrote:

> [...]

    Własnie ING się reklamuje z takim
    Leszek

  • 4. Data: 2007-07-23 10:47:00
    Temat: Re: Szybki kredyt, kilkaset złotych.
    Od: Rajas <r...@i...pl>

> [...]
    > to żeby decyzja była jaknajszybciej, najlepiej bez zaświadczeń choć to nie

    W jakim banku masz konto? Może po historii rachunku dostaniesz od
    ręki?
    Ja kiedyś potrzebowałem ~1000zł czekałem 15 minut w Millenium bez
    żadnych papierów. (ale byłem klientem ponad 3 lata:-P )