  • 11. Data: 2005-10-24 22:43:22
    Temat: Re: Szyfrowanie dysku twardego w twoim komputerze
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Ej, ale ja za to płacę i ja się kąpię przepływającymi
    > postami. To że się kąpiesz razem z nami to nie znaczy,
    > że możesz sikać. Nie tłumacz się jak dziecko. ;-)

    Pierwszy raz widze zeby spamer przeprosil. Mile mnie zaskoczyl. Zakladam I
    raz w zyciu ze spamowal w dobrej wierze. Ja przyjmuje przeprosiny...

    Lelek

  • 12. Data: 2005-10-25 06:23:34
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Lelek pisze:

    > Pierwszy raz widze zeby spamer przeprosil. Mile mnie zaskoczyl. Zakladam I
    > raz w zyciu ze spamowal w dobrej wierze.
    Czytaj: sikał do basenu w dobrej wierze.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 13. Data: 2005-10-25 10:45:09
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Czytaj: sikał do basenu w dobrej wierze.

    A moze po prostu nie znal netykiety?
    czytaj: nie znal regulaminu korzystania z basenu.

    Kazdy ma prawo sie zmienic na lepsze
    Czytaj: nastepnym razem moze kozystac z basenu bez sikania do niego ;-)

    Lelek

  • 14. Data: 2005-10-25 13:02:47
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Lelek" <l...@g...pl> wrote in message

    > A moze po prostu nie znal netykiety?
    > czytaj: nie znal regulaminu korzystania z basenu.

    No, jeszcze tego by brakowało, żeby na pływalni wisiały napisy - "Sikanie do
    basenu zabronione!"
    To kwestia obyczaju, wychowania. Ale dobrze, że przeprosił, jeśli się do
    tego poprawi, to już w ogóle miodzio

    T.

  • 15. Data: 2005-10-25 19:18:34
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    CRYPTO napisał(a):

    > Co do zatkania skrzynki.. to moze i sie uda jak ktos nie ma wlasnego linuxa
    > z wlasna poczta, do ktorego mozna sie zalogowac poprzez ssh i wywalic co nie
    > potrzebne, a zreszta nawet 1G maili po ethernecie nie zajmuje duzo czasu
    > :-)

    ten 1GB jakos musi do Twojej lokalnej sieci dotrzec. duzo to dzisiaj nie
    jest, ale na dlugie minuty* Ci lacze wysyci, no chyba, ze jeszcze
    zarzadzanie pasmem rozsadne tam masz.

    * zakladajac lacze 1Mbps wyjdzie jakies 100kBps z plusem,
    czyli 1GB bedzie schodzic do Ciebie 10000s - okolo 3 godzin.

    to tak w kwestii formalnej :)

    pozdrowienia,
    --
    Konrad