  • 11. Data: 2003-07-02 11:54:28
    Temat: Re: TFI
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:bduh3d$ptv$1@inews.gazeta.pl...

    > Jakie opłaty?

    Właśnie zaniepokojony zacząłem szukać, czy ja slepy jestem...
    Ale nie, stoi jak byk, zakup - nie place, zbywam - nie place...
    Ale widze, ze jest tu chyba male zainteresowanie, ew. wiekszosc inwestuje
    dlugoterminowo...
    Chyba, ze sie myle. Szukam czegos lepszego od Asystenta z mBanku, czy na
    prawde nikt się tym nie bawi?
    tomekk

  • 12. Data: 2003-07-02 12:36:52
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    tomekk wrote:
> [...]
    > dlugoterminowo...
    > Chyba, ze sie myle. Szukam czegos lepszego od Asystenta z mBanku, czy na

    Poszukaj raczej na forum mBanku (popytaj o niejakiego UNHOLY'ego - może
    Ci pomoże :)

  • 13. Data: 2003-07-02 12:39:21
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "mPa(n)K" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Poszukaj raczej na forum mBanku (popytaj o niejakiego UNHOLY'ego - może
    > Ci pomoże :)

    Właśnie przekopuje sie przez archiwum, i nie wiem czy sobie jaja robisz, ze
    mnie do niego wysylasz :-)?
    Bo po ostatnich postach to nie wiem co myslec...
    tomekk
    ps. Ale fakt - raczej tam bede sie odzywal...

  • 14. Data: 2003-07-02 12:42:17
    Od: s...@p...onet.pl

    > Właśnie zaniepokojony zacząłem szukać, czy ja slepy jestem...
    > Ale nie, stoi jak byk, zakup - nie place, zbywam - nie place...

    Taaaa - tylko żeby jeszcze ten zakup i odkup przebiegał natychmiastowo...
    A tak - nie warto się męczyć.

  • 15. Data: 2003-07-02 21:24:52
    Od: "aston" <a...@i...pl>

    Obecnie miejsce, gdzie jest największy ruch w temacie TFI to forum mBanku.
    Ma to jednak wadę - raczej nie porusza się tam tematów związanych z innymi
    TFI niż tymi, które są w SFI.
    Co do zapytania o narzędzia - są tacy którzy podpierają się tymi samymi
    programami, co na giełdzie. A więc w ruch idą wskaźniki RS, MACD itd. Wg
    mnie- niewiele z tego pożytku, więc można dać sobie spokój. Chyba że ktoś
    nie ma nic innego do roboty, i chce zabić trochę czasu :)

    Jak już siedzisz w temacie, to może to cię zainteresuje:
    http://www.fundi.polmail.pl/index.php?p=2&id=3
    niebawem będzie kolejna analiza
    pozdrawiam

  • 16. Data: 2003-07-03 06:18:30
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "aston" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Obecnie miejsce, gdzie jest największy ruch w temacie TFI to forum mBanku.
    > Ma to jednak wadę - raczej nie porusza się tam tematów związanych z innymi
    > TFI niż tymi, które są w SFI.

    Już się zdążyłem zorientować. Faktycznie - ze względu na koszty i wygodę - w
    tej chwili interesuje mnie tylko SFI.

> [...]
    > mnie- niewiele z tego pożytku, więc można dać sobie spokój. Chyba że ktoś
    > nie ma nic innego do roboty, i chce zabić trochę czasu :)

    Właśnie - przypomina mi to polowanie z armatą na muche...

    > Jak już siedzisz w temacie, to może to cię zainteresuje:
    > http://www.fundi.polmail.pl/index.php?p=2&id=3
    > niebawem będzie kolejna analiza

    Ciakwae - poczytam wieczorem. Dzięki i pozdrawiam,
    tomekk

  • 17. Data: 2003-07-03 07:22:55
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "tomekk" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    > Już się zdążyłem zorientować. Faktycznie - ze względu na koszty i wygodę -
    > tej chwili interesuje mnie tylko SFI.

    Te są bez opłat, ale na nich nie pograsz, bo nie działają "natychmiast" jak
    te płatne

  • 18. Data: 2003-07-08 12:54:40
    Od: a...@p...onet.pl

    > pytaj o co chcesz - postaram się na wszytsko odpowiedzieć :)

    Jaki ma sens ustanawianie w SFI minimalnej pierwszej wpłaty np na 5000,00 ?
    Skoro akceptuje stopien ryzyka takiego funduszu to zawsze moge zostawic w nim
    tyle ile chce.

  • 19. Data: 2003-07-08 13:03:27
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Jaki ma sens ustanawianie w SFI minimalnej pierwszej wpłaty np na
    > 5000,00 ? Skoro akceptuje stopien ryzyka takiego funduszu to zawsze
    > moge zostawic w nim tyle ile chce.

    Wysokość wpłat (pierwszych i kolejnych) określa dane TFI (wszystkie
    informacje w statucie). SFI nic do tego nie ma.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 20. Data: 2003-07-08 13:36:09
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wysokość wpłat (pierwszych i kolejnych) określa dane TFI (wszystkie
    > informacje w statucie). SFI nic do tego nie ma.

    Zresztą, to jest powiedzmy "do obejścia". Tzn. na pierwszą wpłatę musisz
    mieć kase, ale znaczną jej część możesz od razu wycofać - tak, zeby zostawić
    tylko tyle ile chcesz tam mieć. Może Ci w tym być pomocny np. debet na
    koncie - chodzi w końcu tylko o kilka dni.
    Kwoty, które muszą zostać na rachunku nie są wysokie - od kilku/kilkunastu
    zł do 500zł.
    Pzodrawiam
    tomekk