  • 11. Data: 2003-08-23 20:48:17
    Temat: Re: TFI akcji - które kupic dziś ???
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:bi8jle$dq7$1@topaz.icpnet.pl

    > Wszystko słuszne uwagi, tylko oczywiscie nie do mnie, a do
    > SP9LWH.

    Słusznie, przepraszam za przeoczenie.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 12. Data: 2003-08-24 18:23:14
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Tego nie da żaden bank, ani obligacja

    wrozka ?

    > Czy warto wymienić wszystkie zbędne stratne oszczędności np. obligacji na
    > akcji ????

    obawiam sie, ze nie - obligacje nie beda taniec w nieskonczonosc, maja
    wartosc poki zlotowka i stopy sa stabilne.
    To raczej byl dobry moment, by troche zarobic na obligacjach. Od dolka
    zdrozaly jakis 0.5 % - malo, ale jak pewnie ! Tyle nie da zadna lokata.

    > Kto tak zrobił w ostatnich dniach ???

    tlumy. Zagadzam sie z tomkiem - pociag juz dawno odjechal, trzeba raczej
    uwazac na ostre hamowanie.
    Jesli ryzykowac akcje, to bez prowizji i z szybkim dostepem do jednostek.
    Kupowalem zrownowazone - licze na to, ze zarzadzajacy zmadrzeli i maja
    lepszy refleks. Bo w latach ubieglych ten typ funduszy nie byl zbyt
    przekonujacy.