-
91. Data: 2009-07-27 16:39:01
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>
Mam odpowiedź millennium w sprawie spłaty rat z rachunków walutowych.
Osoby, które obecnie spłacają kredyt z konta walutowego są zwolnione z opłat
za prowadzenie tego konta. Opłata po prostu nie będzie pobierana.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
92. Data: 2009-07-27 17:25:48
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:h4kl75$ssi$1@inews.gazeta.pl...
> Mam odpowiedź millennium w sprawie spłaty rat z rachunków walutowych.
> Osoby, które obecnie spłacają kredyt z konta walutowego są zwolnione z
> opłat
> za prowadzenie tego konta. Opłata po prostu nie będzie pobierana.
Weź to na piśmie, bo nie ma nic na ten temat w cenniku.
-
93. Data: 2009-07-28 22:59:44
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Wojtek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
news:07289dde-1e3c-4798-b3b2-16f5b7b1cc4a@r2g2000yqm
.googlegroups.com...
>W piątek w W-wie przekształciłem konto Premium w Lokacyjne. Trwało to
>może z trzy minuty (pewnie dlatego, że nie miałem kart do konta).
U mnie z pięć, ale razem z likwidacjami limitu i karty debetowej.
Byłem w szoku, pierwszy raz od kiedy mam kredyt w Millenium obsługa
wiedziała co robi, potrafiła to zrobić bez zbędnych pytań, telefonów do
przyjaciela itd
Do tego byłem sam w oddziale, nie było kolejki na pół godziny.
Nie było to wcześniej ujawnić, że i w Millenium tak się da?
A może to dlatego, że klienci już hurtowo pouciekali?
-
94. Data: 2009-07-29 07:18:47
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>
On 29 Lip, 00:59, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> Użytkownik "Wojtek" <w...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:07289dde-1e3c-4798-b3b2-16f5b7b1cc4a@
r2g2000yqm.googlegroups.com...
>
> >W piątek w W-wie przekształciłem konto Premium w Lokacyjne. Trwało to
> >może z trzy minuty (pewnie dlatego, że nie miałem kart do konta).
>
> U mnie z pięć, ale razem z likwidacjami limitu i karty debetowej.
> Byłem w szoku, pierwszy raz od kiedy mam kredyt w Millenium obsługa
> wiedziała co robi, potrafiła to zrobić bez zbędnych pytań, telefonów do
> przyjaciela itd
> Do tego byłem sam w oddziale, nie było kolejki na pół godziny.
> Nie było to wcześniej ujawnić, że i w Millenium tak się da?
>
> A może to dlatego, że klienci już hurtowo pouciekali?
Mnie dzisiaj to czeka. Wybrałem sobie oddział na uboczu więc z
kolejkami nie powinno byc problemu . Poza tym jest okres wakacyjny to
klientów mniej wali do placówek.
--
pozdrawiam,
Erazmus
-
95. Data: 2009-07-30 09:51:11
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: msd <n...@g...com>
Konta CHF.
"uprzejmie informuję, że w przypadku posiadaczy kredytu hipotecznego
Bank nie będzie pobierał opłaty za prowadzenie rachunku walutowego z
którego obsługiwany jest kredyt.
-
96. Data: 2009-07-30 14:24:43
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: Michal <m...@g...com>
On 30 Lip, 11:51, msd <n...@g...com> wrote:
> Konta CHF.
>
> "uprzejmie informuję, że w przypadku posiadaczy kredytu hipotecznego
> Bank nie będzie pobierał opłaty za prowadzenie rachunku walutowego z
> którego obsługiwany jest kredyt.
wydrukuj sobie te odpowiedz i wloz do teczki z papierami z banku. Pod
ta odpowiedzia powinno byc imie i nazwisko pracownika Banku
udzielajacego odpowiedzi oraz dział, w ktorym pracuje.
Odpowiedz nie jest dobra do konca, choc oczywiscie jak najbardziej
pozytywna w swoim wydzwieku dla nas, klientow.
Brakuje:
- informacji gdzie to stanowisko jest umiejscowione pod wzgledem
formalno prawnym. Czy bedzie modyfikacja TOiP czy tez trzeba podpisac
aneks do umowy ROR (tak jak w przypadku konwersji na konto lokacyjne -
chce aneks do ROR, wstepnie otrzymalem potwierdzenie, ze to "raczej
tak" bedzie zalatwione, zeby nie zmieniac numeru rachunku)? Oczywiscie
aneks do ROR jest jak najbardziej pozadany i najlepszym wyjsciem dla
konsumenta.
- informacji, czy to stanowisko jest permanentne przez czas
obowiazywania umowy kredytu z Bankiem z wylaczeniem zmian prawa
polskiego, ktore moga zajsc w tzw. miedzyczasie
Zachecam do podjecia prob doprecyzowania tematu z Bankiem.
Pozdr.
-
97. Data: 2009-08-02 16:17:17
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>
Dnia Thu, 23 Jul 2009 22:28:02 +0200, Pawe? <r...@1...0.0.1> wklepał(-a):
>a dorzuce jeszcze kontekst:
>http://imgbin.org/index.php?page=image&id=652
Czyli wszystkim wysyłają to samo.
--
Sławomir Szyszło
FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/
-
98. Data: 2009-08-04 19:00:32
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: Paweł <r...@1...0.0.1>
no, pisemna odpowiedzi na dwie reklamacje juz mam:
"W odpowiedzi na reklamacje dotyczącą zmiany Cennika usług od 01.08.2009,
uprzejmie informujemy:Potwierdzamy, że Bank, jest zobowiązany prawnie
do oferowania bezpłatnego konta technicznego Klientom, którzy potrzebują
narzędzia m.in. do obsługi kredytów, kart kredytowych lub produktów
depozytowych. W związku ze zmianą Cennika usług od 01.08.2009 konwersja
rachunku z Konta Osobistego na Konto Lokacyjne (koszt obsługi O PLN) możliwa
jest w placówkach Banku po podpisaniu aneksu do umowy rachunku
oszczędnościowo-rozliczeniowego od 22.07.2009.
Zapraszamy do dowolnej placówki celem zmiany rodzaju rachunku.
Nadmieniamy, że opłata za prowadzenie konta jest naliczana i pobierana
z dołu, czyli za sierpień 2009 opłata zostanie pobrana z początkiem września
2009. Oznacza to, że może Pan dokonać konwersji obecnego rachunku na Konto
Lokacyjne do końca sierpnia 2009 bez ponoszenia opłaty za prowadzenie
rachunku w miesiącu sierpniu.
Jednocześnie przepraszamy za udzielenie niekompletnej informacji na Pana
zapytanie przesłane przez millenet z dnia 22.07.2009.
Dziękujemy za przekazane uwagi dotyczące jakości obsługi w Banku. Zapewniamy
zarazem, że wszelkie uwagi naszych Klientów są dla nas cenne i pomagają
Bankowi w procesie poprawy jakości świadczonych usług. Informujemy
jednocześnie, że Pana spostrzeżenia zostaną poddane wewnętrznej weryfikacji
w Banku. Przykro nam, jeśli obsługa za pośrednictwem systemu bankowości
internetowej millenet nie spełniła Pana oczekiwań.
Wyrażamy nadzieję, że powyższe informacje będą pomocne."
konto PLN do obslugi ubezpieczen dzis skonwertowane bez szemrania,
a jutro jeszcze zloze reklamacje do tego co mi napisali, bo wciaz
nie wiem co bedzie z oplata za rachunek walutowy CHF.
zgodnie z tym co napisali, to ma byc za darmo, ale opisali tylko
sciezke dla PLN. bede probowal aneksowac CHF, albo forsowac zmiane TOiP.
-
99. Data: 2009-08-05 07:50:16
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: "andrew23" <a...@g...pl>
Trochę się już pogubiłem w tym, w związku z tym pozwolę sobie dopytać.
Mam Premium i kredyt hipoteczny w CHF, spłacany w PLN.
Czyli muszę dokonać konwersji tego konta na rachunek techniczny. Czy po tej
operacji będę wciąż widział w Millenecie dane dotyczące kredytu, harmonogram
spłaty, nadchodzące płatności ubezpieczeń itp.?
pzdr
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
100. Data: 2009-08-05 08:41:02
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "andrew23" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:0560.00000d0b.4a7939b8@newsgate.onet.pl...
> Trochę się już pogubiłem w tym, w związku z tym pozwolę sobie dopytać.
> Mam Premium i kredyt hipoteczny w CHF, spłacany w PLN.
> Czyli muszę dokonać konwersji tego konta na rachunek techniczny.
Nie.
Ale będziesz płacił opłatę za prowadzenie konta jak nie zrobisz konwersji na
bezpłatny rachunek techniczny.
>Czy po tej
> operacji będę wciąż widział w Millenecie dane dotyczące kredytu,
> harmonogram
> spłaty, nadchodzące płatności ubezpieczeń itp.?
Tak.