  • 21. Data: 2009-07-10 10:02:51
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: "Bolek" <...@...q>

    Pytał się ktoś, czy mozna przekształcić premium w oszczędnościowe?
    Czy oszczędnościowe musi być powiązane z osobistym?

  • 22. Data: 2009-07-10 10:15:29
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2009-07-10 12:02, Bolek pisze:

    > Pytał się ktoś, czy mozna przekształcić premium w oszczędnościowe?
    > Czy oszczędnościowe musi być powiązane z osobistym?

    a Premium (15.-) w zwykłe (7,-)?

  • 23. Data: 2009-07-10 11:03:13
    Od: Ra <a...@a...com>

    ~|_ukasz pisze:

    > a Premium (15.-) w zwykłe (7,-)?

    Pytałem się, można zamieniać na zwykłe albo na techniczne - także dla
    kredytów denominowanych w chf.
    Kurde nie wiem co zrobić 7zeta to nie jest duża kwota tylko że bez sensu
    wydana. Znowu na koncie technicznym trzeba wszystkiego pilnować i
    chodzić do oddziału

  • 24. Data: 2009-07-10 11:52:33
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2009-07-10 13:03, Ra pisze:

> [...]
    > Kurde nie wiem co zrobić 7zeta to nie jest duża kwota tylko że bez sensu
    > wydana. Znowu na koncie technicznym trzeba wszystkiego pilnować i

    Obsługa technicznego tylko w oddziale? :( Niezły kierunek zmian :(
    Z kredytem zadziała, ale co z ubezpieczeniami?
    A jak ktoś ma jeszcze ubezpieczenie "murów" do hipotecznego?

    Co robić?
    Do końca miesiąca przelewy po 0 zł...
    To może tak dziennie po x przelewów po 1zł (1gr?) od grupowicza, w
    ramach protestu? :) (x -> ?)
    (Uprzedzając malkontentów - nie proponuję zaklikania się na śmierć,
    Zmyllenet całkiem nieźle się automatyzuje 8-)).

    A wyciąg papierowy ile będzie ważył... hohoho! :>

  • 25. Data: 2009-07-10 15:12:42
    Od: z <z...@g...pl>

    Ra pisze:

    > Jest w poczcie, bardzo źle np opłata za konto premium 15 zł, za free
    > jeżeli średnie saldo / mc > 5000. Pozostałe warunki zwalniające z opłat
    > zostają wycofane.

    Rozumiem że 1500 zł przelewu od pracodawcy już nie zwalnia z opłat? :-(
    A saldo to znaczy mam mieć na koncie 5000 zł?

    Mogę się przenieść do GE tam mam kredyt. Czy jest jakieś lepsze wyjście???

  • 26. Data: 2009-07-10 18:00:15
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 09:41:50 +0000 (UTC), " " <o...@N...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

    >faktycznie na infolinii potwierdzaja, ze przy zmianie na konto techniczne nie
    >bedzie mozliwosci podgladu stanu kredytu przez internet.

    Mi stwierdzili co innego. :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 27. Data: 2009-07-10 21:15:50
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MarekZ wrote:

    > Coś wróbelki ćwierkają, że w Mille szykują się do podwyżki opłat za
    > rachunki od 1 sierpnia, przynajmniej w stosunku do rachunków powiązanych z
    > kredytami hipo. Ale nie wiem czy to prawda, dotarło to do mnie jako
    > plotka.

    a wiec, bylem w dwoch oddzialach zapytac sie o rachunki techniczne.
    w jednym pani od hipotek usilowala mi wciskac ze nie moge zrezygnowac
    z rachunkow powiazanych z kredytem, bo "tak mam w umowie" i nie docieraly
    do niej argumenty o klauzlach zabronionych, etc. caly czas w kolko
    jak mantre powtarzala swoje i juz. szybko sie wiec ewakuowalem
    z nastawieniem wyslania pism do centrali.

    nastepnie odwiedzilem inny oddzial, troszke bardziej na uboczu miasta,
    tu pani z poczatku tez podniosla argument "bo pan ma konto zapisane
    w umowie", ale po przedstawieniu wydrukowanej klauzli 1145 i 1146
    zmienila swiatopoglad i stwierdzila, ze o rachunkach technicznych ona
    jeszcze nic nie wie, bo nie dostali z centrali szczegolowych informacji.
    na odsiecz pani przyszedl podsluchujacy jednym uchem kasjer i powiedzial
    ze slyszal, ze konta pln beda konwertowane na darmowe konta lokacyjne,
    ale nt. kont walutowych powiazanych z kredytem nie ma informacji.
    chorem stwierdzili, ze pod koniec lipca powinni juz miec komplet informacji
    z centrali i zeby sie skontaktowac z nimi.

    na podsumowanie, wyslalem jeszcze dwa zapytania kanalem bankowosci
    elektronicznej, zeby miec ewentualna podkladke z centrali.

  • 28. Data: 2009-07-10 21:32:21
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    z wrote:

    > Mogę się przenieść do GE tam mam kredyt. Czy jest jakieś lepsze wyjście???

    lepsze do czego? jesli chodzi o tani ror i tania karte debetowa,
    to ostatnio deutsche bank ma fajna oferte. konto internetowe dbnet
    funkcjonalnie ciut lepsze od konta online eurobanku.

    w dbnet masz darmowe prowadzenie bez wymaganych sald i wplywow,
    darmowe przelewy krajowe (oprocz zus i us - po zlotowce), darmowe
    zlecenia stale i polecenia zaplaty.

    w eurobanku do zwolnienia z oplaty musisz miec wplywy, a dodatkowo
    nie obsluguja tez polecen zaplaty.

    w dbnet karta visa electron do konta online kosztuje niby 5pln/m-c,
    ale oplate zwracaja po wykonaniu jednej transakcji. dodatkowo
    oplaty za wyplaty z bankomatow wlasnych i obcych w kraju i za granica
    sa za zero.

    w eb karta jest po 0,95pln/m-c i kazda wyplata w obcym po 1pln.

    jesli wiec komus nie przeszkadza to, ze dbnet ma zerowe oprocentowanie
    roru, to mozna miec calkiem tani i dobry pakiet. dla lowcow odsetek
    oczywiscie zostaje eb :)

  • 29. Data: 2009-07-11 07:17:44
    Od: Ra <a...@a...com>

    Paweł pisze:

> [...]
    > jak mantre powtarzala swoje i juz. szybko sie wiec ewakuowalem
    > z nastawieniem wyslania pism do centrali.
    mi powiedziała na początku że nie ma takiej możliwości i że mają
    wytyczne proponować rachunek osobisty. Wspomniałem o knf więc pani
    powiedziała że jest asystentką i się nie zna i odesłała mniej do
    człowieka w boksie który faktycznie był zorientowany w temacie. Nawet
    wspomniał żebym pośpieszył się do 1 ;)

> [...]
    > jeszcze nic nie wie, bo nie dostali z centrali szczegolowych informacji.
    > na odsiecz pani przyszedl podsluchujacy jednym uchem kasjer
    U mnie to samo albo wszyscy chodzą po odziale i pytają się wszystkich
    jak coś zrobić albo odpowiada kasjer z boku

  • 30. Data: 2009-07-11 09:30:00
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>

    Ra pisze:

> [...]
    > powiedziała że jest asystentką i się nie zna i odesłała mniej do
    > człowieka w boksie który faktycznie był zorientowany w temacie. Nawet

    ale z czym żebyś się pośpieszył do 1 sierpnia ?? żeby zmienić konto
    premium na techniczne czy na inny ruch.