  • 31. Data: 2009-07-11 13:50:05
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: inny <a...@g...pl>

    Rozmawiałem z trzema różnymi konsultantami na infolinii i wszyscy
    przedstawili tę samą wersję.
    Oto ona.
    Ci co mają kredyt spłącany z ROR polskiego np. Premium niewazne czy w
    CHF czy w PLN mogą bezpłatnie zamienić go na konto lokacyjne
    prowadzone bezpłatnie. Podgląd przez net będzie możliwy być może, ale
    o tym zdecyduje centrala po 1 sierpnia.
    Gorzej jak ktoś ma kredyt w CHF i spłaca go z konta walutowego w CHF.
    Tak robię ja, bo dzięki temu mogę kupować CHF kiedy chce i gdzie chce
    i omijać drakońskie spready millennium. Konsultanci twierdzą, że mogę
    zamienić na konto lokacyjne ale tylko w PLN i to za opłatą 500zł.
    Nawet bez opłaty byłoby to nieopłacalne, bo musiałbym być zależny od
    ich spreadu. Nie przewidują żadnych rachunków tech. w CHF, czyli w
    moim przypadku musze bulić 6zł za konto walutowe i jak chce mieć
    podgląd przez net to dodatkowo 7zł za zwykłe konto w PLN , z którego
    ściągają ubezpieczenia. Można zrezygnować ze zwykłego na rzecz
    lokacyjnego w PLN do ubezpieczeń, ale wtedy brak podglądu przez net i
    dalej 2CHF za walutowe.
    Czy ktoś z was spłaca też z walutowego i ma inne informacje? Bo jeżeli
    konto w PLN zamieniają na bezpłatne techniczne, to chyba tak samo
    klauzula mówi o zamianie konta w CHF na bezpłatne techniczne.
    Miałem kiedyś kredyt w CHF w PKO BP bez konta i tam było walutowe
    konto techniczne.
    W oddziale jeszcze nie byłem, ale załatwiałem tam sprawy związane z KK
    i wiem, że takiej niekompetencji jak w millennium nie ma w żadnym
    innym banku. Pracownicy nie znają podstawowych punktów regulaminu i
    swojej włąsnej oferty, jedynie ich infolinia ma sprawdzlne informacje,
    więc nie wiążę z wizytą w banku żadnych nadziei na uzyskanie
    rzetelnych informacji.

  • 32. Data: 2009-07-11 16:03:05
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    inny wrote:

> [...]
    > i omijać drakońskie spready millennium. Konsultanci twierdzą, że mogę
    > zamienić na konto lokacyjne ale tylko w PLN i to za opłatą 500zł.

    masz to nagrane na dyktafonie moze? bo jak tak twierdza, to KNF i UOKiK
    sie bardzo uciesza, ze millenium zlewa rekomandacje SII i klauzule
    zabronione.

  • 33. Data: 2009-07-11 16:27:01
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    inny wrote:

> [...]
    > i omijać drakońskie spready millennium. Konsultanci twierdzą, że mogę
    > zamienić na konto lokacyjne ale tylko w PLN i to za opłatą 500zł.

    wlasnie sobie zadzwonilem na infolinie i konsultantka powiedziala,
    ze prawdopodobnie beda otwierane dwa bezplatne konta techniczne (pln+chf)
    do obslogi kredytu hipotecznego. harmonogram splat bedzie dostepny
    w placowce banku, badzy wysylany poczta do klienta. dla pewnosci
    sobie to dyktafonem nagralem, ale wyglada, ze albo konsultanci maja
    inne odpowiedzi, albo juz ich ktos postraszyl knf i uokikiem.

  • 34. Data: 2009-07-11 17:16:36
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 18:27:01 +0200, Pawe? <r...@1...0.0.1> wklepał(-a):

> [...]
    >sobie to dyktafonem nagralem, ale wyglada, ze albo konsultanci maja
    >inne odpowiedzi, albo juz ich ktos postraszyl knf i uokikiem.

    Ha, ciekawe kiedy będzie wysyłany, skoro każdy ma inną datę płatności raty. A
    jak się zmienia oprocentowanie już po wysłaniu harmonogramu, to co - może mam
    biegać do oddziału? Wolne żarty. Mamy XXI wiek kurna!

    --
    Sławomir Szyszło

  • 35. Data: 2009-07-11 17:21:28
    Od: inny <a...@g...pl>

    On 11 Lip, 18:27, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:
> [...]
    > sobie to dyktafonem nagralem, ale wyglada, ze albo konsultanci maja
    > inne odpowiedzi, albo juz ich ktos postraszyl knf i uokikiem.

    Dzwoniłem rano, widac, że sytuacja zmienia się dynamicznie ;-)
    Tak czy siak, albo zabulimy, albo spłata kredytu bez podglądu będzie
    utrudniona.
    Ale powinno byc tak jak mówisz, a czy bedzie to się okaże. Tylko jak
    tak będa musieli zrobic, to sie przejadą na tych chamskich opłatach,
    bo mają duuużo kredytobiorców, którzy jak ja do tej pory byli ich
    zadowolonymi klientami mającymi depozyty, czasem aukcje, 2 KK, a teraz
    to wszystko stracą.
    No chyba, że liczą , że większośc klientów nic nie zrobi i bedzie
    bulic 15zł za Preminum.
    Ciekawe na ile mobilni są ich klienci. Millennium to jednak nie PKo
    BP, gdzie czasami w miasteczmu to jedyny bank i klienci sa na niego
    skazani. Millennium zawsze mozna zmienic, a takie drakońskie opłaty to
    ma chyba tylko reżimowe PeKaO SA Bieleckiego.

  • 36. Data: 2009-07-11 17:34:05
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>

    inny <a...@g...pl> napisał(a):

    > Mo=BFna zrezygnowa=E6 ze zwyk=B3ego na rzecz
    > lokacyjnego w PLN do ubezpiecze=F1, ale wtedy brak podgl=B1du przez net i
    > dalej 2CHF za walutowe.

    No właśnie nie do końca. Masz pln lokacyjne-techniczne i tego nie widzisz
    przez net. Ale masz płatne w chf i je widzisz + widzisz też kredyt.
    Problem będzie wtedy, gdy oba konta pln + chf będą techniczne - co wtedy z
    podglądem? Millennium milczy.

    Tutaj ciągle czekam na odpowiedź.

  • 37. Data: 2009-07-11 19:41:53
    Od: inny <a...@g...pl>

    On 11 Lip, 19:34, " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    > No właśnie nie do końca. Masz pln lokacyjne-techniczne i tego nie widzisz
    > przez net. Ale masz płatne w chf i je widzisz + widzisz też kredyt.

    Na infolinii powiedzilei mi, że mając ylko konto walutowe bez RORu w
    PLN , zabierają ci dostęp do netu. No chyba że korzystasz z KK, wtedy
    masz login i net, więc oczywiście dalej widzisz konto w CHF i pewnie
    historię kredytową.

  • 38. Data: 2009-07-11 20:51:40
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>

    inny pisze:

> [...]
    > PLN , zabierają ci dostęp do netu. No chyba że korzystasz z KK, wtedy
    > masz login i net, więc oczywiście dalej widzisz konto w CHF i pewnie

    pytanie, używacie na zmiane haseł konto lokacyjne, konto techniczne,
    zwykły ROR, - czym te konta roznia sie miedzy soba w przypadku millenium

  • 39. Data: 2009-07-12 07:02:09
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Coś wróbelki ćwierkają, że w Mille szykują się do podwyżki opłat za
    > rachunki od 1 sierpnia,

    Wiecie możę, czy po nieprzyjęciu tej nowej TOiP dla ROR (tj.
    wypowiedzeniu umowy o ROR) samo wypowiedzenie ma skutek
    natychmiastowy, czy jest jakiś okres wypowiedzenia?
    No i czy natychmiast wyłączają Millenet?

    Sławek

  • 40. Data: 2009-07-12 08:26:03
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>

    inny <a...@g...pl> napisał(a):

    > Na infolinii powiedzilei mi, =BFe maj=B1c ylko konto walutowe bez RORu w
    > PLN , zabieraj=B1 ci dost=EAp do netu. No chyba =BFe korzystasz z KK, wtedy
    > masz login i net, wi=EAc oczywi=B6cie dalej widzisz konto w CHF i pewnie
    > histori=EA kredytow=B1.

    Na 100% to zależy od pracownika oddziału. Sam dostęp nie "znika" po zamknięciu
    roru w pln, trzeba go ręcznie zamknąć. W systemie millennium jak najbardziej
    możesz mieć net do konta walutowego, to jest tylko ich wewnętrzny wymysł, że
    trzeba mieć konto w pln.
    Swoją drogą, konto w pln miało być do pobierania opłat, (kiedyś za wypłatę
    gotówki w kasie, teraz pewnie ciągle do przelewów zagranicznych), ale skoro
    teraz same konta walutowe są już płatne, to punkt o obowiązku posiadania
    rachunku w pln powinien zniknąć.