  • 61. Data: 2009-07-15 06:40:01
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    > Zastanawiam się, jak złożyć wypowiedzenie konta CHF. Zakładam, że złoże
    > w oddziale wniosek o konwersję konta CHF na techniczne, z datą.
    > Millenium to pewnie odrzuci, ale będę miał pismo z datą. Po decyzji
    > UOKiK można by pewnie jakoś odzyskać opłaty.
    >
    > Co myślicie?

    wg mnie nie wnioskujesz o konwersję, tylko zamykasz konto.

    regulamin (po prawej)
    http://www.millenet.pl/Millennium/produkty_i_uslugi/
    Konta_osobiste/

    § 63.
    [..]
    10. W sytuacji, gdy z ROR jest powiązana:
    1) umowa kredytu/ pożyczki,
    2) umowa karty kredytowej
    Bank uzgodni z Posiadaczem rachunku dalszą obsługę
    produktu kredytowego powiązanego z ROR, w tym
    sposób spłaty kredytu/ pożyczki po zamknięciu ROR.

  • 62. Data: 2009-07-16 17:08:27
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>

    Info z frontu:
    dzisiaj zamieniłem rachunek w pln na konto lokacyjne-techniczne, oddałem
    kartę i wszystko byłoby ok, gdyby nie... mail od pracownika oddziału
    (podałem mu go wcześniej), który prosi mnie o ponowne przyjście do oddziału,
    bo oni jednak nie mogą robić konwersji i musiał ponownie zamienić na konto
    premium :-)
    Z innego źrodła wiem, że mają po prostu zakaz zamieniania kont płatnych na
    rachunki techniczne.
    Ciekawe.

  • 63. Data: 2009-07-16 17:19:50
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    zycie_po_zyciu wrote:

> [...]
    > zamienić na konto premium :-)
    > Z innego źrodła wiem, że mają po prostu zakaz zamieniania kont płatnych na

    hehe,

    ja juz tydzien czekam na odpowiedz z mille-kontaktu w sprawie wypowiedzenia
    ror-ow pln/chf i dalszej mozliwosci splaty ubezpieczenia/kredytu w walucie
    w swietle rekomandacji SII i klauzl zabronionych 1145/1146.
    infolinia mowi, ze "prawdopodbnie" beda konta techniczne pln/chf,
    w oddziale mowia, ze nie wiedza, wiec jutro ide z dwoma papierami,
    biore potwierdzeni odbioru i niech sie mecza z faktem dokonanym.
    ja bede mial podkladke do knf-u i uokik-u, bo plazemtego burdelu
    i dymania klientow nie puszcze...

  • 64. Data: 2009-07-16 17:24:27
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 22:51:16 -0700 (PDT), msd <n...@g...com>
    wklepał(-a):

    >Przejście na konto techniczne PLN jest bez problemu, będzie nadal
    >dostęp do Millenet (pasywny), czyli żadnych opcji przelewu itp.

    A skąd masz wiadomości? Z oddziału czy infolinii? Bo dziś byłem w oddziale i tam
    "wiedzą, że nic nie wiedzą".

    --
    Sławomir Szyszło

  • 65. Data: 2009-07-17 21:01:10
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl>

    On 2009-07-16 19:19, Paweł wrote:
> [...]
    > biore potwierdzeni odbioru i niech sie mecza z faktem dokonanym.
    > ja bede mial podkladke do knf-u i uokik-u, bo plazemtego burdelu

    To napisz jak poszło, bo chce zrobić to samo.
    A pytanie - czy na konto CHF można zlecić przelew z innego banku w PLN?
    Przeliczy się po kursie Millenium z automatu?

    W.

  • 66. Data: 2009-07-18 20:58:37
    Od: Grzes <m...@g...com>

    On 17 Lip, 23:01, Tolek <t...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]

    > A pytanie - czy na konto CHF można zlecić przelew z innego banku w PLN?
    > Przeliczy się po kursie Millenium z automatu?

    Nie istnieje walutowy odpowiednik eliksiru, więc przelew w CHF do
    banku w kraju idzie w taki sam sposób jak do banku za granicę, czytaj:
    sporo kosztuje.
    A co do tego czy da się zrobić przelew w CHF z konta w PLN to już
    zależy od banku (generalnie technicznie się da).

    G.

  • 67. Data: 2009-07-18 21:25:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grzes" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]

    >Nie istnieje walutowy odpowiednik eliksiru, więc przelew w CHF do
    >banku w kraju idzie w taki sam sposób jak do banku za granicę, czytaj:

    Ponoć w citi jest za darmo.

  • 68. Data: 2009-07-19 09:14:15
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Grzes wrote:

    > Nie istnieje walutowy odpowiednik eliksiru, więc przelew w CHF do
    > banku w kraju idzie w taki sam sposób jak do banku za granicę, czytaj:
    > sporo kosztuje.

    jesli chodzi o przelew swift, to odbior przychodzacego przelewu
    w mille jest bez prowizji (tak zeznala nagrywana infolinia).

    z drugiej strony jesli sie skorzysta oferty DB, badz Citi,
    ktore oferuja jeden przelew swift w miesiacy bez prowizji po swojej
    stronie, to w sumie mamy jeden przelew SHA bez zadnej prowizji.

    ciekawe czy jeszcze jakies inne banki beda chcialy cos drapnac
    z tego torciku sprzedazy waluty. na razie mamy 2 graczy...

  • 69. Data: 2009-07-19 09:39:04
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl>

    On 2009-07-18 22:58, Grzes wrote:
> [...]
    > A co do tego czy da się zrobić przelew w CHF z konta w PLN to już
    > zależy od banku (generalnie technicznie się da).

    Ale ja nie o tym. Załóżmy, że zlece przelew np. z PKO BP 100 *PLN* na
    rachunek *CHF* w Millenium. Co się stanie? Mille przyjmie PLNy i
    przewalutuje po swoim kursie sprzedaży i dopisze CHFy do rachunku?

    W.

  • 70. Data: 2009-07-19 09:41:34
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Tolek wrote:

    > To napisz jak poszło, bo chce zrobić to samo.

    na razie zamiast wypowiedzen zlozylem w placowcw pismo do departamentu
    hipotecznego z potwierdzeniem wplyniecia, bo zakladam, ze mille-kontakt
    puscil moja wiadomosc do kosza z tego prostego powodu, iz nie mam
    potwierdzenia tego co wyslalem, a temat jest dla nich przykry.

    w pisemku jest zapytanie o to jak bank w swietle rekomandacji SII
    i klauzul zabronionych znoszacych paragraf mojej umowy kredytowej
    (o sciaganiu naleznosci z konta prowadzeonego w mille) zamierza
    umozliwic mi splate kredytu w walucie w momencie gdy wypowiem umowy
    ror-ow.

    pani w oddziale bardzo sie zapierala przed przyjeciem tego pisma
    z potwierdzeniem, kategorycznie stwierdzila, ze kont walutowych
    to nie bedzie i roztaczala przerazajaca wizje drogich przelewow
    swift na moj ror walutowy i tu doszlismy, ze punktu wyjscia,
    ze musze miec ror, ktorego miec nie musze :)

    teraz centrala ma 30 dni na pisemna odpowiedz. jak beda robic
    problemy, to sie wysle dokumenty do odpowiedniego nadzoru i uokiku...