-
71. Data: 2009-07-19 10:58:34
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>
Tolek <t...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> Załóżmy, że zlece przelew np. z PKO BP 100 *PLN* na
> rachunek *CHF* w Millenium. Co się stanie? Mille przyjmie PLNy i
> przewalutuje po swoim kursie sprzedaży i dopisze CHFy do rachunku?
W opisanym przypadku na 99% zaksięgują Ci CHFy.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
72. Data: 2009-07-19 15:59:05
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
" zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl> writes:
> Tolek <t...@N...gazeta.pl> napisał(a):
>
>> Załóżmy, że zlece przelew np. z PKO BP 100 *PLN* na
>> rachunek *CHF* w Millenium. Co się stanie? Mille przyjmie PLNy i
>> przewalutuje po swoim kursie sprzedaży i dopisze CHFy do rachunku?
>
> W opisanym przypadku na 99% zaksięgują Ci CHFy.
Nie byłbym tego taki pewien. Mi w podobnej sytuacji *ING* zwróciło
przelew wysłany w PLN na konto w EUR; *mimo* zapisu w regulaminie,
mówiącego o tym, że przewalutują.
KJ
--
Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
-- Mike Coleman
-
73. Data: 2009-07-19 17:37:38
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>
k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):
> Nie byłbym tego taki pewien. Mi w podobnej sytuacji *ING* zwróciło
> przelew wysłany w PLN na konto w EUR; *mimo* zapisu w regulaminie,
> mówiącego o tym, że przewalutują.
1) nigdzie nie napisałem, że jestem tego pewien ("na 99%..."); znam
przypadek, że taki przelew dotarł, ale to nie musi być reguła
2) piszemy o millennium, a nie o ing
3) każdy bank księguje transakcje - upraszając - tak jak sam sobie ustali
(nawet pomimo tych samych systemów centralnych, jak w przypadku mille czy
ing)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
74. Data: 2009-07-19 17:47:13
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
" zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl> writes:
> k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):
>
>> Nie byłbym tego taki pewien. Mi w podobnej sytuacji *ING* zwróciło
>> przelew wysłany w PLN na konto w EUR; *mimo* zapisu w regulaminie,
>> mówiącego o tym, że przewalutują.
>
[... cut ...]
Ależ oczywiście. To jest tylko info, że dopóki nie sprawdzi, to nie
będzie wiedział.
Może jeszcze po drodze sprawdzić co mówi regulamin/umowa Mille na ten
temat i przygotować się, że Mille mu odpowie, że "literalne stosowanie
regulaminu może doprowadzić do błędnych wniosków[1]"
KJ
[1] - mi tak na reklamację odpowiedział ING, nie sprawdzałem, czy do
regulaminu kredytu mają równie "nieliteralne" podejście.
--
Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
(C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...
-
75. Data: 2009-07-21 09:06:55
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości
news:h3upon$vd3$1@achot.icm.edu.pl...
> Tolek wrote:
>
>> On 2009-07-16 19:19, Paweł wrote:
>>> (..)
>>> w oddziale mowia, ze nie wiedza, wiec jutro ide z dwoma papierami,
>>> biore potwierdzeni odbioru i niech sie mecza z faktem dokonanym.
>>> ja bede mial podkladke do knf-u i uokik-u, bo plazemtego burdelu
>>> i dymania klientow nie puszcze...
>>
>> To napisz jak poszło, bo chce zrobić to samo.
>
> na razie zamiast wypowiedzen zlozylem w placowcw pismo do departamentu
> hipotecznego z potwierdzeniem wplyniecia, bo zakladam, ze mille-kontakt
> puscil moja wiadomosc do kosza z tego prostego powodu, iz nie mam
> potwierdzenia tego co wyslalem, a temat jest dla nich przykry.
A niekoniecznie.
Mnie odpowiedzieli, cytuję:
"Uprzejmie informujemy, że istnieje możliwość bezpłatnej zmiany
dotychczasowego rachunku osobistego na rachunek techniczny (tzw. konto
lokacyjne) służące m.in. do obsługi kredytu, który będzie prowadzony bez
opłat. W celu dokonania takiej zmiany należy zgłosić się do dowolnej
placówki Banku."
Inna sprawa, że w placówce już byłem i dowiedziałem się że taka możliwość
będzie, ale od sierpnia.
Nie naciskałem, ale jak będę miał więcej czasu, to pójdę jeszcze raz z tym
pisemkiem z Millenetu, bo tam nic nie ma o czasie przyszłym.
-
76. Data: 2009-07-21 14:05:18
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: msd <n...@g...com>
On 18 Lip, 22:58, Grzes <m...@g...com> wrote:
> On 17 Lip, 23:01, Tolek <t...@N...gazeta.pl> wrote:
>
> > On 2009-07-16 19:19, Paweł wrote:
> > To napisz jak poszło, bo chce zrobić to samo.
> > A pytanie - czy na konto CHF można zlecić przelew z innego banku w PLN?
> > Przeliczy się po kursie Millenium z automatu?
>
> > W.
>
> Nie istnieje walutowy odpowiednik eliksiru, więc przelew w CHF do
> banku w kraju idzie w taki sam sposób jak do banku za granicę, czytaj:
> sporo kosztuje.
> A co do tego czy da się zrobić przelew w CHF z konta w PLN to już
> zależy od banku (generalnie technicznie się da).
>
> G.
Nic nie kosztuje, przelałem z eKonto mBank na konto CHF Millenium,
zero opłat, przewalutowanie po stronie Millenium automatyczne, kasa na
koncie na drugi dzień.
-
77. Data: 2009-07-21 16:58:04
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>
> A niekoniecznie.
> Mnie odpowiedzieli, cytujÄ:
> "Uprzejmie informujemy, Ĺźe istnieje moĹźliwoĹÄ bezpĹatnej zmiany
> dotychczasowego rachunku osobistego na rachunek techniczny (tzw. konto
> lokacyjne) sĹuĹźÄ ce m.in. do obsĹugi kredytu, ktĂłry bÄdzie prowadzony
bez
> opĹat. W celu dokonania takiej zmiany naleĹźy zgĹosiÄ siÄ do dowolnej
> placĂłwki Banku."
>
> Inna sprawa, Ĺźe w placĂłwce juĹź byĹem i dowiedziaĹem siÄ Ĺźe taka
moĹźliwo
> ĹÄ
> bÄdzie, ale od sierpnia.
> Nie naciskaĹem, ale jak bÄdÄ miaĹ wiÄcej czasu, to pĂłjdÄ jeszcze
raz z t
> ym
> pisemkiem z Millenetu, bo tam nic nie ma o czasie przyszĹym.
Kiedy dostaleś tą odpowiedź? Dzisiaj pracownicy oddziałów dostali info, ze
juz mogą dokonywac konwersji. Czyli koniec "awarii", bo tak mieli mówić
klientom. Jutro przekonam się, czy dadzą radze zamienić rachunek.
Co do technicznych kont w chf, na razie bank nie przewiduje ich
wprowadzenia. Pewnie do czasu.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
78. Data: 2009-07-21 17:21:57
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:
> Kiedy dostaleś tą odpowiedź?
Wczoraj.
>Dzisiaj pracownicy oddziałów dostali info, ze
> juz mogą dokonywac konwersji.
No i miło.
-
79. Data: 2009-07-21 19:28:22
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: msd <n...@g...com>
Jest jeszcze jedna opcja - sprawdzone. Jeśli ma się kredyt > 300 000
zł można przejść na bezpłatne konto PRESTIGE z osobistym doradcą - LOL
--
millenium mówimy NIE
-
80. Data: 2009-07-22 14:00:34
Temat: Re: TOiP Millennium
Od: Krzysztof Stasiorowski <k...@g...com>
Ludzie, którzy pracują w millenium są bardzo irytujący zacytuje moje
zapytanie przez millenet, jakoś nie widzę odpowiedzi na pytanie:
Wiadomość
Szanowny Panie,
wychodząc na przeciw rosnącym potrzebom naszych Klientów oferujemy
Państwu od dnia 1 sierpnia 2009r. następujące produkty bez prowizji
przez następne 12 miesięcy (w przypadku nowych aktywacji produktów):
- kartę debetową (karta Millennium Visa Konto bez opłaty za wydanie i
użytkowanie w pierwszym roku - oszczędność 20.00 PLN)
- kartę kredytową (karta kredytowa Millennium Visa lub MasterCard bez
pierwszej opłaty rocznej - oszczędność 75.00 PLN)
- limit w koncie (bez opłaty przygotowawczej - oszczędność
przynajmniej 50.00 PLN)
Powyższa oferta jest dostępna dla Państwa do dnia 31 grudnia 2009r.
Mogą z niej skorzystać zarówno nowi, jak i dotychczasowi nasi Klienci.
Od dnia 1 września 2009r. oferujemy naszym Klientom również:
- Limit w koncie bez odsetek przez 7 dni w każdym miesiącu
- nową kartę Debetową Maestro, która będzie umożliwiała wykonywanie
płatności z zakupy w bezpieczny, wygodny i oszczędny sposób: dokonane
kartą płatności o wartości 250.00 PLN lub więcej w każdym miesiącu
uczynią kartę całkowicie wolną od opłat.
Zmiana Cennika i Regulaminu od dnia 1 sierpnia 2009r. ma związek z
wprowadzeniem przez Bank nowych produktów.
Z poważaniem
Departament Bankowości Elektronicznej
Bank Millennium S.A.
----------Orginalna wiadomość----------
Wysłana: 2009-07-21 12:01:35
Witam,
z związku z wprowadzeniem opłat za prowadzenie kont ROR, chciałbym się
zapytać o sposób zmiany mojego konta na bezpłatne konto lokacyjne
(techniczne) do obsługi kredytu hipotecznego w Państwa banku. W nowym
cenniku tego typu konto jest już uwzględnione.
Pozdrawiam