  • 1. Data: 2010-02-02 18:43:21
    Temat: TOiP - banki spoldzielcze...
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    witam,

    tak sobie wlasnie sacze zlota ambrozje :) szperam po sieci
    i trafilem na TOiP krakowskiego KBS-u:

    http://www.kbsbank.com.pl/zalacznik.php?id=261

    normalnie szczeka mi opadla jak zobaczylem tabele.
    jakim cudem oni utrzymuja sie na rynku?
    no i te prowizje za wplate/wyplate z rachunku biezacego,
    to juz chyba podpadaja pod klauzule zabronione.
    masakra...

  • 2. Data: 2010-02-02 19:21:59
    Temat: Re: TOiP - banki spoldzielcze...
    Od: "smoku w." <g...@g...com>

    Uzytkownik "Pawel" <r...@1...0.0.1> napisal w wiadomosci

> [...]
    > jakim cudem oni utrzymuja sie na rynku?
    > no i te prowizje za wplate/wyplate z rachunku biezacego,
    > to juz chyba podpadaja pod klauzule zabronione.

    czesc I - rachunki firmowe
    dalej os.fiz

    zastanawiam sie co cie tak zabolalo ?

  • 3. Data: 2010-02-02 19:57:19
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > zastanawiam sie co cie tak zabolalo ?

    Jakby umiał czytać ze zrozumieniem to by nie bolało :)

    Darek

  • 4. Data: 2010-02-02 20:05:21
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    smoku w. wrote:

    > Uzytkownik "Pawel" <r...@1...0.0.1> napisal w wiadomosci

    > czesc I - rachunki firmowe
    > dalej os.fiz
    >
    > zastanawiam sie co cie tak zabolalo ?

    3,80pln ror, 2pln eliksir, 3pln pz.

  • 5. Data: 2010-02-02 21:08:27
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Pawel> smoku w. wrote:
    > 3,80pln ror, 2pln eliksir, 3pln pz.

    Co w tym jest takiego ze "szczekaTobie opadla"?

    Kris