  • 1. Data: 2009-05-22 11:09:49
    Temat: Re: Jakie prognozy dla WIG20 na kolejne pol roku?
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gv6168$k2k$1@inews.gazeta.pl...
    > Zapraszam do wpisywania swoich propozycji. Weryfikacja prognoz juz w
    > listopadzie.

    Na razie bliska.
    Poważny PZ 2-10 czerwca.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-22 11:09:59
    Temat: Jakie prognozy dla WIG20 na kolejne pol roku?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zapraszam do wpisywania swoich propozycji. Weryfikacja prognoz juz w
    listopadzie.

    D.

  • 3. Data: 2009-05-22 11:15:12
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Top or Bottom?

    D.

  • 4. Data: 2009-05-22 11:15:58
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Zapraszam do wpisywania swoich propozycji. Weryfikacja prognoz juz w
    > listopadzie.
    >
    > D.

    Czy mógłbyś dać przykład jako pierwszy? Ja na razie napiszę, że wg moich
    obserwacji wzrosty jeszcze się nie zakończyły.

    kc

  • 5. Data: 2009-05-22 11:16:52
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Top or Bottom?

    W tego typu cyklach mam problem, raczej Top.
    Nie wiem od czego zalezy nagła zmiana polaryzacji po ciągu takich samych.
    Ostatnie oczko cyklu wypadło w środku konsolki i stąd niepewność.
    Jesli już teraz będzie nagła korekta w dół, to może być mina.

  • 6. Data: 2009-05-22 11:20:31
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Podam na koncu. Nie chce sugerowac innym.

    D.

  • 7. Data: 2009-05-22 11:27:18
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    > Zapraszam do wpisywania swoich propozycji. Weryfikacja prognoz juz w
    > listopadzie.

    WIG20 październik 1450.
    george

  • 8. Data: 2009-05-22 11:37:17
    Temat: Re: TPSA a WIG20
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Dla indeksu WIG20 spore znaczenie ma kurs tepsy. O ile się nie mylę jest
    teraz w okolicach swoich historycznych dołków. Pytanie tylko czy w
    najbliższym czasie pogłębi te dołki, czy odbije. Niedługo dywidenda.
    Fundamentalnie za dobrze to nie wygląda. Jak myślicie, w którą stronę podąży
    tepsa?

  • 9. Data: 2009-05-22 11:43:45
    Od: " ab" <a...@N...gazeta.pl>

    top 2600 pkt i ostra jazda w dol

  • 10. Data: 2009-05-22 11:47:38
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Fidelio <t...@o...eu> napisał(a):

    > Jak myślicie, w którą stronę podąży
    > tepsa?

    Wykres mówi mi, że kierunek jest jeden : na południe. Historycznym dołkiem
    było 9,9 PLN, tak więc jeszcze daleko.

    kc