  • 1. Data: 2007-08-03 09:43:54
    Temat: TVN24 - PILNE! Szukam nabitych w butelkę przez Provident Polska
    Od: a...@t...pl

    Witam, szukam osob z Warszawy do programy Fakty, Ludzie, Pieniądze na
    TVN24(tylko w dniu tego ogłoszenia) które wpadły w pułapkę firmy
    Provident.
    Proszę o zgłoszenia na adres a...@t...pl oraz jednocześnie na
    adres a...@t...pl

  • 2. Data: 2007-08-03 11:24:56
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    a...@t...pl napisał(a):
    > Witam, szukam osob z Warszawy do programy Fakty, Ludzie, Pieniądze na
    > TVN24(tylko w dniu tego ogłoszenia) które wpadły w pułapkę firmy
> [...]

    Jak to wpadły w pułapkę?
    Provident to instytucja udzielająca pożyczek gotówkowych. Ich warunki są
    określone. Zanim się podpisze umowę z góry wiadomo jakie są warunki, ile i
    kiedy trzeba będzie spłacić, co się stanie jak pożyczkobiorca nie będzie
    spłacał rat...

    Żadne nabijanie w butelkę. Po prostu to drogie pożyczki i tyle.
    Nikt nie obiecuje, że firma pożyczy pieniądze za darmo.

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    wszystkim podpisującym umowy sugeruję, aby przeczytali to co podpisują...

  • 3. Data: 2007-08-03 11:32:52
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    <a...@t...pl> wrote in message

[...]

    zróbcie lepiej program o ludziach którzy tam pożyczają pieniądze
    jak RobertS napisał każdy czytać umie,
    niech się wypowiedzą czemu akurat tam pożyczają ?
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2007-08-03 12:08:55
    Od: Piotr <p...@R...com>

    RobertS pisze:
> [...]
    > kiedy trzeba będzie spłacić, co się stanie jak pożyczkobiorca nie będzie

    Jeśli jednak konsultanci informują błędnie, lub celowo pomijają pewne
    koszty wprowadzając w ten sposób w błąd (teoretyzuję, bo nie brałem
    nigdy żadnej pożyczki), to jak najbajbardziej można o tym zrobić program!

    P.

  • 5. Data: 2007-08-03 13:58:19
    Od: "Rafal" <r...@o...pl>

    > zróbcie lepiej program o ludziach którzy tam pożyczają pieniądze
    > jak RobertS napisał każdy czytać umie,
    > niech się wypowiedzą czemu akurat tam pożyczają ?

    No cóż - są3 grupy ludzi którzy tam pożyczają.. jedni to frajerzy i łatwowiercy
    (tych niestety najwięcej), drudzy - ktorzy nue moga udokumentowa dochodó (bo np
    mają lewe) a potrzebują akurat gotówki i koszt nie gra roli, a trzecia grupa -
    przyciśnięci nagle i jest to jedyne źródło szybkiej pozyczki akurat dostepne.
    Sam znam człowieka z tej 3-ciej grupy - w zeszłym roku w zimie w piątek
    wieczorem zepsuł mu się piec do ogrzewania domu - kasy akurat nie miał, banki -
    w sobote kredytu nie załatwisz, a na dworze było -20. Miał do wyboru wziąc z
    providenta na nowy piec licząc siez kosztami tego, albo .. czekać w zimnie z
    dziećmi aż w poniedziałęk banki będą działać... co byś wybrał- bo ja pewnie
    tak samo jak on - drogo alew cieple

  • 6. Data: 2007-08-03 19:40:25
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > zimnie z
    > dziećmi aż w poniedziałęk banki będą działać... co byś wybrał- bo ja

    tak, ale nie mozna powiedziec ze czlowieka nabito w butelke, chcial szybko
    i dostal szybko - mial swiadomosc tego, ze drogo, gdybym mial taka sytuacje
    to pewnie tez nie liczylbym sie z kosztami...

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-08-03 20:10:49
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Rafal" wrote in message

> [...]
    > providenta na nowy piec licząc siez kosztami tego, albo .. czekać w zimnie
    > dziećmi aż w poniedziałęk banki będą działać... co byś wybrał- bo ja

    nazwijmy to przypadkiem losowym i sprawa jest jasna
    i napewno było wiadomo gdzie sie pożycza i za ile
    ale co z ludźmi którzy tam walą w ciemno a potem
    mówią że ich oszukano??

  • 8. Data: 2007-08-03 21:14:33
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl> napisał w wiadomości
    > ale co z ludźmi którzy tam walą w ciemno a potem
    > mówią że ich oszukano??

    naiwność i bezmyślność a przedewszystkim NIEWIEDZA ludzi jest przerażająca.
    Najczęściej dotyczy to ludzi starszych, którzy w to co pokazują w TV,
    gazetach ("słowo pisane" !) i radiu mówią - wierzą właściwie bezgranicznie !
    W dodatku chcą zrealizować jakieś swoje marzenia lub marzenia
    dzieci/wnuczków....
    Popularność akcji listowych typu "już wygrałeś a teraz tylko wyślij/kup"
    mimo wielu nagłaśnianych oszustw w dalszym ciągu się to udaje.... !
    Wy tutaj dyskutujecie "która karta kredytowa lepsza" , "jakość wykonania
    kart" itp. a przeważająca ilość ludzi nie rozumie różnicy między kartą
    debetową a kredytową (poza wypukłymi opisami) !!!
    Ludzie chcą kasy, przychodzi pośrednik, wyciągla plik kartek umowy, w
    większości zapisanych i tak niezrozumiałymi zdaniami, nadającymi do analizy
    przez biegłego finansistę. Tymczasem oni chcą mieć kasę TU I TERAZ. Więc
    podpisują..... Takie są realia.... panowie bankierzy

    Piotrek

  • 9. Data: 2007-08-05 01:46:38
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > naiwność i bezmyślność a przedewszystkim NIEWIEDZA ludzi jest
    > przerażająca.

    Nie! Nie! Nie! Mechanik samochodowy nie musi znac procesu produkcji chleba
    by go moc kupic bez obaw o jakosc i odpowiednia technologie.
    Pomocnik budowlany nie musi znac calego prawa bankowego plus kodeksu
    cywilnego i karnego by wziasc pozyczke.
    Nie naiwnosc, nie bezmyslnosc i nie niewiedza ale brak opieki panstwa jest
    przyczyna tych oszustw!
    To panstwo powinno stac na strazy obywatela tak by zadna instytucja go nie
    oszukala. Po to sa akty prawne, sady, ustawy i cala reszta metnej i nudnej
    prozy, ktora ma za zadanie chronic to najslabsze ogniwo w spoleczenstwie,
    ktore jednoczesnie jest najbardziej potrzebne by panstwo moglo
    funkcjionowac.

> [...]
    > !
    > W dodatku chcą zrealizować jakieś swoje marzenia lub marzenia

    Jabym do tego dodal cala armie mlodych, ktorzy z TV czerpia wzorce zycia. Co
    gorsze czerpia je z filmow kat. D najczesciej produkcji holywud. Bezmyslne
    kopiowanie scenariuszy filmowych jest dzis wrecz nagminne i to dotyczy
    kazdej dziedziny zycia w Polsce.

    > Popularność akcji listowych typu "już wygrałeś a teraz tylko wyślij/kup"
    > mimo wielu nagłaśnianych oszustw w dalszym ciągu się to udaje.... !

    A co powiesz o audiotele i tym podobnych naciaganych "imprezach" w TV
    publicznej lub prywatnej?!

> [...]
    > przez biegłego finansistę. Tymczasem oni chcą mieć kasę TU I TERAZ. Więc
    > podpisują..... Takie są realia.... panowie bankierzy

    Z tym zdaniem sie zgadzam! Banki dysponuja armia prawnikow, umowy sa
    nieczytelne, zawile, niezrozumiale.
    Panstwo powinno sie tym zajac i ujednolicic zapisy prawne na umowie, tak jak
    jest to np. w UK. Gdzie kazda umowa kredytowa zawiera dokladnie taki sam
    zapis prawny, jedyna roznica to tabela oplat. Problem ProvidentPolska to nie
    jest problem angielskiej firmy a raczej jej polskich managerow! To oni chca
    sie pokazac przed swoimi angielskimi bossami jacy super w produkcji zysku,
    tworza takie umowy i ceny, ze ludzie popadaja w pulapki. Sami Polacy robia
    Polakow w balona i jeszcze z tego Polska nie ma nic!
    Nalezy tez powiedziec o sadownictwie, ktore w Polsace, niestety, jest pod
    bardzo mocnym naciskiem decydentow zarowno tych rzadowych jak i finansowych.
    Jednemu sie dziwie, dlaczego Polacy glosuja na tych samych oszustow od 19
    lat?!
    polityka tez nie jest tu bez znaczenia.

  • 10. Data: 2007-08-05 08:44:02
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    swen wrote:

> [...]
    > chleba by go moc kupic bez obaw o jakosc i odpowiednia technologie.
    > Pomocnik budowlany nie musi znac calego prawa bankowego plus kodeksu

    Ale każdy _powinien_ myśleć co podpisuje i do czego się tym podpisem
    zobowiązuje.
    Skoro już rzemieślnicze porównania: wpuść hydraulika do łazienki i powiedz
    "rób pan jak uważasz" -zobaczysz jak cię urządzi ;-)

    > Nie naiwnosc, nie bezmyslnosc i nie niewiedza ale brak opieki panstwa
    > jest przyczyna tych oszustw!
    > To panstwo powinno stac na strazy obywatela tak by zadna instytucja
    > go nie oszukala.

    Nie przekonuje mnie to. Kiedyś państwo tak robiło. Ponadto dostarczało też
    ziemniaki i cebulę na zimę, mieszkania z listy oczekujących, mięso na kartki
    itd. Ale mnie się to nie podobało.

    > Panstwo powinno sie tym zajac i ujednolicic zapisy prawne na umowie,
    > tak jak jest to np. w UK. Gdzie kazda umowa kredytowa zawiera
    > dokladnie taki sam zapis prawny, jedyna roznica to tabela oplat.

    Skoro wszystkie umowy takie same a tylko opłaty inne, to można prosto
    ustalić który kredyt jest najkorzystniejszy.
    Dlaczego ci Brytyjczycy w ogóle biorą te inne, mniej korzystne?
    Rząd Jej Króleskiej Mości powinien coś z tym zrobić.

    pozdr,
    Bogdan B.