  • 1. Data: 2009-07-16 20:37:44
    Temat: TW Docent kontra głos wolnej europy....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Nigel Farage po wybraniu Jerzego Buzka na Przewodniczącego PE:
    http://prawica.net/node/17809

    Człowiek z taką przeszłością ....

    http://cortuum.salon24.pl/111035,kim-jest-jerzy-buze
    k-tw-docent-tw-karol
    "[...] TW "Karol" był najwyżej ulokowanym tajnym współpracownikiem służb
    specjalnych komunistycznego aparatu represji we władzach ruchu
    "Solidarność". [...]".

    Ulokowany na przewodniczącego europarlamenu.....
    Czy to jeszce europa czy już ZSRR ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-07-16 20:50:35
    Temat: Re: TW Docent kontra głos wolnej europy....
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    Endriu, prosze Cię, uzasadnij jaki to ma związek z WGPW albo spierdalaj ze
    swoimi obsesjami do pediatry :)

    --
    marfi

    4244 (20090715) __________

  • 3. Data: 2009-07-16 21:12:44
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

> [...]
    > "[...] TW "Karol" był najwyżej ulokowanym tajnym współpracownikiem służb
    > specjalnych komunistycznego aparatu represji we władzach ruchu

    A Bolek ze swoim prowadzączym - kapitanem SB Mietkiem Wachowskim, prywatnym
    kapelanem-kapusiem Cybulą i resortowymi doradcami-kapusiami - Drzycimskim i
    Falandyszem to pies?

  • 4. Data: 2009-07-16 22:53:48
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Endriu, prosze Cię, uzasadnij jaki to ma związek z WGPW albo spierdalaj ze
> [...]

    Warto, żeby się POmyjaki oderwane od zmywaków dokształciły troche na temat
    swoich nowych idoli - wiedzy nigdy za dużo - bo inaczej będą tracić na gpw,
    nie wiedząc dlaczego.

  • 5. Data: 2009-07-17 15:11:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 17 Jul 2009 00:53:48 +0200, w <h3oc7b$kbh$1@news.onet.pl>, "mow mi
    kondonek" <g...@c...es> napisał(-a):

    > Warto, żeby się POmyjaki oderwane od zmywaków dokształciły troche na temat
    > swoich nowych idoli - wiedzy nigdy za dużo - bo inaczej będą tracić na gpw,
    > nie wiedząc dlaczego.

    Ale was to trzyma, pozazdrościć. Żeby mnie tak piwo trzymało...

  • 6. Data: 2009-07-18 06:10:22
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Kolego Endriu, ostatnio mało się udzielałeś więc myślałem, że trochę
    zmądrzałeś. A Ty znowu wklejasz artykuł jakiegoś sfrustrowanego oszołoma,
    który zamiast pogratulować J.Buzkowi że został przewodniczącym Parlamentu
    Europejskiego wypisuje jakieś dyrdymały o TW Docencie i TW Karolu.

    Tobie natomiast zalecam głębszą refleksję nad przyczynami klęski UPR w
    wyborach do Europarlamentu i katastrofalnych notowań tej niszowej partii w
    sondażach.

  • 7. Data: 2009-07-18 09:57:15
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > Tobie natomiast zalecam głębszą refleksję nad przyczynami klęski UPR w
    > wyborach do Europarlamentu i katastrofalnych notowań tej niszowej partii w

    W mojej opini to póki co największa klęske ponosi europa której gospodarki
    ewidentnie się zwijają na skutek Unijnej biurokracji ....
    Tak to jest jak na przywódców europa wybiera sobie największych
    nieudaczników takich jak TW Docent, którzy w swoich krajach doprowadzili
    swoje ojczyste budżety na skraj bankructwa....

    Żywe obrazy okrągłego stołu
    http://www.upr.org.pl/main/artykul.php?strid=1&katid
    =66&aid=8312

    "[...] Rechotem historii jest to, że ci co mienią się zbawcami od "sowietów"
    i RWPG prowadzą nas w obięcia następnego Związku Socjalistycznych Republik
    Europejskich.
    Wygląda na to, że tym razem bezpowrotnie. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2009-07-18 11:25:11
    Temat: Re: TW Docent kontra g?os wolnej europy....
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > W mojej opini to póki co największa klęske ponosi europa której gospodarki
    > ewidentnie się zwijają na skutek Unijnej biurokracji ....

    Ocena czy coś jest klęską czy sukcesem zależy od postawionego celu. Twoje
    cele są w mniejszości, znacznej mniejszości. Dla Ciebie stan aktualny to
    klęska ale dla większości sukces. Dla Ciebie jest sukcesem jak się pójdzie
    szybko w prawo. Dla większości jak się odpocznie na miejscu. Wszyscy leżą na
    słoneczku, a Ty załamujesz ręce. Na razie wzbudzasz wzruszenie ramion. Może,
    jak większość odpocznie to, się gdzieś ruszy. Może nawet w prawo. Ale póki
    co się nie zanosi.

  • 9. Data: 2009-07-19 20:15:21
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Może,
    > jak większość odpocznie to, się gdzieś ruszy. Może nawet w prawo. Ale póki

    Mnie nie chodzi o to żeby było prawo czy tam lewo.
    Mnie chodzi o to żeby było tanio i solidnie.

    Reasumując - PRECZ Z DARMOZJADAMI ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2009-07-19 20:44:36
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Mnie chodzi o to żeby było tanio i solidnie.

    Sam pokaż sztukę jak to się robi tanio i solidnie. Ja w życiu spotkałem albo
    tanio albo solidnie.