  • 11. Data: 2013-09-05 11:59:06
    Temat: Re: Tablet do konta w Getinie
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 września 2013 11:52:44 UTC+2 użytkownik pws napisał:

    > Wg regulaminu to Lenovo Idea Tab A1000.
    Tylko pamiętaj, że te konto trzeba trzymać nie 24, a aż 30 miesięcy, więc wychodzi
    dokładnie 299,70, a jak się przypadkiem zapomnisz w którymś z warunków to może i
    jeszcze więcej...
    Wg Ceneo można już go mieć od 469, a na All tak jak pisał RobertS uwzględniając
    przesyłkę.
    Sam tablet jakby przeciętny przeglądając pobieżnie którąś z recenzji.

  • 12. Data: 2013-09-05 17:59:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Chodzi o tego Lenovo? Jaki to byłby model?
    > To opłaca się to brać przy założeniu 24mies x 10 pln (wpływy i obrót
    > kartą będzie robiony) = 240 pln.
    > Czy czekac na lepsze promocje?

    lepsze tzn. jakie? jeżeli masz gorsze konto niż to w GNB lub/i taki
    tablet ci się przyda to możesz się z bankiem związać na te 30 m-cy

    --
    pozdrawiam
    RobertS