  • 11. Data: 2002-08-07 13:50:18
    Temat: Re: Tajemniczy telefon od Inteligo
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Wojaczynski" <k...@n...invalid> napisał w wiadomości
    news:air9jk.3vvnuor.1@kocurek.eu.org...

    > Może i sympatyczne, ale mógł ten koleś powiedzieć o co chodzi, a nie tylko
    > "Dzień dobry tu Inteligo, do widzenia..." - po cholerę mi takie nagranie
    na
    > komórce? :)

    Nie moga mowic o co chodzi, bo to jest tylko do Twojej wiadomosci.
    Do Twojego telefonu moze miec dostep takze kto inny, wiec dopoki Ciebie nie
    zweryfikuja to konsultant nie moze nic powiedziec w jakiej sprawie dzwoni
    (zakladajac ze masz w Inteligo konto).
    W tym konkretnym przypadku akurat nie byla to jakas sprawa TOP SECRET ale
    zasada jest zasada i nie powiedza :)