  • 11. Data: 2006-02-20 04:47:08
    Temat: Re: Tak ma być?
    Od: Jacek Swiesciak <n...@s...invalid>

    Dnia Sun, 19 Feb 2006 22:43:32 +0100, p...@w...pl napisał(a):

    > W Wielkiej Brytanii przelewy idą kilka dni roboczych i nikogo to nie dziwi.

    Nie wywołuj lb z lasu ;)

    --
    Jacek

  • 12. Data: 2006-02-20 07:18:32
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    > Nie wywołuj lb z lasu ;)

    a cos ty sie mnie tak czepil?!
    Po co mam wchodzic w polemike z :"Piotr Holda" skoro to co napisal jest
    zgodne z prawda?
    I faktycznie w Wielkiej Brytani przelew idzie kilka dni -przewaznie trzy- i
    faktycznie nikogo to niedziwi...
    Ja w polemike wdaje sie jedynie jesli widze jak ktos zaczyna opowiadac i
    wciskac bajery...
    ps
    nie czepiaj sie...

  • 13. Data: 2006-02-20 09:06:11
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2006 22:48:17 +0100, Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Jak wrzucasz list do skrzynki w niedzielę, to też ani go nie masz już w ręku,
    > ani nie jest on w drodze do adresata.
    > Mogłeś dać przelew przyszły z datą w dniu roboczym, to nadal byś miał te
    > pieniądze na koncie.

    I meile niby też lepiej by było gdyby chodziły tylko w dni robocze? Bez
    przesady, w dobie internetu, VPNów i innych przydatnych technologii mogliby
    sobie nie lecieć w kulki i puszczać przelewy online, ale oczywiście to "qpa
    kasy na wdrożenie nowego systemu, problemy, testowanie", itp. Po prostu tak
    im jest wygodniej, bo trzymają u siebe kasę.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl