  • 11. Data: 2003-02-28 16:54:17
    Temat: Re: Tak powinno być w każdym banku?
    Od: "Mickey" <j...@i...pl>

    > Wypłacić, zapłacić w sklepie, generalnie użyc karty. Tak twierdzi
    > lukaslinka.

    Ech, nie sluchaj ich z nimi sa same klopoty, z kazdej niestety strony (nie
    bede tego rozwijal :D)

    > Chyba II sesją przyszła, bo pojawiła się około 12:30.

    Przychodzaca II sesja pojawia sie po 14:30 :), ale na wychodzaca II sesje
    sie niestety nie zalapales, bo ta sie konczy o 13:30

    > Lukaslinka twierdzi coś innego.

    Ech, nie sluchaj ich z nimi sa.........
    Z ciekawosci, spytaj nastepnym razem o nazwisko, ciekawe, ktora to taka
    niedoinformowana :)

    > Dziwne. Inne banki mają przynajmniej do 13.

    Ale inne banki standardowo wysylaja III sesje, Lukas ZTCW - sporadycznie.

    Pzdr
    Mickey

  • 12. Data: 2003-02-28 20:11:32
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 28 Feb 2003 17:54:17 +0100), "Mickey"
    <j...@i...pl> był(a) napisał(a):

    >Ale inne banki standardowo wysylaja III sesje, Lukas ZTCW - sporadycznie.

    Ale czemu olewa III sesję? Dziwne...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 13. Data: 2003-02-28 20:12:14
    Od: "Mickey" <j...@i...pl>

    > Ale czemu olewa III sesję? Dziwne...

    Tego to nie wiem, ale wiem, ze tak jest :)

    Pzdr
    Mickey

  • 14. Data: 2003-03-03 14:33:50
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > A może ktoś doradzi jak przeżyć za 700 PLN/mies., gdy czynsz za
    mieszkanie
    > wynosi 400 PLN?
    >
    > A za 500 PLN/mies.?

    A jak przeżyć za 30 PLN/mc zasiłku z Opieki Społecznej z 3 dzieci??? A
    znam takich ludzi. Oczywiście cudów nie ma - jest "krecha" w sklepie,
    drzewo z lasu, prądu niet, woda w studni.

    Grzexs

  • 15. Data: 2003-03-07 01:38:42
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A jak przeżyć za 30 PLN/mc zasiłku z Opieki Społecznej z 3 dzieci??? A
    > znam takich ludzi. Oczywiście cudów nie ma - jest "krecha" w sklepie,
    > drzewo z lasu, prądu niet, woda w studni.

    A ja mam jedno dziecko, bo na drugie mnie nie stac. I bynajmniej moje
    dochody przekraczaja 30 PLN na miesiac. Wiele rzeczy jest kwestia wyboru.
    Ilosc posiadanych dzieci, jak rowniez posiadanie rachunku w Lukasie.

    Grzegorz