  • 21. Data: 2010-01-24 07:41:54
    Temat: Re: Taki sobie wykresik...
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > No ale tego nawet nie musi mówić:)))
    > W ogóle nie rozumiem problemu, bo przecież wsyscy wiedzą że właśnie się
    > tak stało.

    Tak, teraz najwazniejsze sygnaly ida z Chin.

    Leszek

  • 22. Data: 2010-02-04 21:25:48
    Od: LeM <l...@g...com>

    On 23 Sty, 18:38, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

    > Może i nic nie kumam, ale na wykresie ewidentnie widzę poziom 1800 gdzieś
    > okolo 15 lutego.....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    jutro 5 luty i witamy 2250 na FW20

    LeM

  • 23. Data: 2010-02-04 21:31:44
    Od: LeM <l...@g...com>

    http://www.astroelliott.pl/

  • 24. Data: 2010-02-05 08:07:07
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >jutro 5 luty i witamy 2250 na FW20

    No to przypominam ci że jeszcze zostało 450 pkt w ciągu około sześciu dni

    P.S. Nie odkryłes żadnej ameryki stwierdzeniem że może spadać. To
    przewidywali wszyscy na długo przed twoim postem.
    Irytujący w twojej wypowiedzi był zakres spadków na osi czasu - w mojej
    opimi wyjątkowo mocno przesadzony ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 25. Data: 2010-02-05 08:52:08
    Od: LeM <l...@g...com>

    On 5 Lut, 09:07, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

    > No to przypominam ci e jeszcze zosta o 450 pkt w ci gu oko o sze ciu  dni
    >
    > P.S. Nie odkry es adnej ameryki stwierdzeniem e mo e spada . To
    > przewidywali wszyscy na d ugo przed twoim postem.
    > Irytuj cy w twojej wypowiedzi by zakres spadk w na osi czasu - w mojej
    > opimi wyj tkowo mocno przesadzony ....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    Gdzie na wykresie jest luty zaznaczony? Jak go zobaczysz to musisz
    założyć również koniec świata w marcu.
    Zaznaczony jest kierunek ruchu i ewentualny zakres.

    Nie interesują mnie prognozy spadkowe z sierpnia lub października ub.
    roku.
    Wykres moim czytelnikom pokazałem na trzy - cztery sesje przed ruchem.
    Ci co potrafili to się załapali na 250 punktową windę.

    A ty siedź dalej na drzewie i pluj.

    LeM

    http://www.astroelliott.pl/

  • 26. Data: 2010-02-05 11:33:07
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >Wykres moim czytelnikom pokazałem na trzy - cztery sesje przed ruchem.
    >Ci co potrafili to się załapali na 250 punktową windę.

    Nie gniewaj się drogi LeM-ie. Niech ci będzie - nie ma sensu się spierać o
    pierdoły.
    Proponuje na przyszłość jasno definiować zakres cenowy i czasowy ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2010-02-05 16:05:21
    Od: LeM <l...@g...com>

    On 5 Lut, 12:33, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

    > Nie gniewaj si drogi LeM-ie. Niech ci b dzie - nie ma sensu si spiera o
    > pierdo y.
    > Proponuje na przysz o jasno definiowa zakres cenowy i czasowy ....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    50% zniesienie ruchu od dołka w marcu w 38% czasu ruchu od dołka w
    marcu
    Mniej więcej

  • 28. Data: 2010-02-05 17:17:47
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > 50% zniesienie ruchu od dołka w marcu w 38% czasu ruchu od dołka w
    > marcu

    Czyli gdzieś tak na 20 maja poziom gdzieś tak 1900 ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2010-02-05 19:23:32
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    dla przypomnienia, Dieter juz dawno przewidywał korekte i zapowiedział że
    potrwają do wiosny,
    poczatek wskazując niekonkretnie na grudzien.
    Choc wzrosty dotrwaly do stycznia, to trzeba oddac mu sprawiedliwosc.
    Zzastanawiam sie, czy skala spadków to jeszcze korekta.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 30. Data: 2010-02-07 19:29:12
    Od: LeM <l...@g...com>

    On 5 Lut, 20:23, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
> [...]
    > Choc wzrosty dotrwaly do stycznia, to trzeba oddac mu sprawiedliwosc.
    > Zzastanawiam sie, czy skala spadków to jeszcze korekta.

    Przyznam szczerze, że zdarzały mu się bardziej precyzyjne calle