  • 1. Data: 2011-03-24 17:03:55
    Temat: Takie cuda to tylko w Polbanku ;-) Dostalem inna karte niz zamawialem
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Mam w Polbanku KK MC Komfortowa.
    Po zmianie OWU Assistance na MC Gold ("prestizowa") zlozylem w
    oddziale wniosek o ta karte. Oczywiscie wniosek zostal zwerifikowany
    pozytywnie i mialem czekac na karte ;-)

    Po kilku dniach w bankowosci internetowej zauwazylem ze pojawila sie
    nowa karta KK, tyle ze, jej typ to MC Era ;)

    Pomyslalem sobie - znajac system Polbanku to pewnie jakis blad.
    Poczekam az fizycznie karta do mnie dotrze.

    I dzisiaj (swoja droga, trwalo to 2,5 tyg) w skrzynce znalazlem karte
    MC Polbank Era ;)

    Czyli zostalem posiadaczem KK ERA:
    - wnioskujac o inna karte
    - nie majac telefonu w sieci ERA ;-)

    Teraz trzeba to odkrecic ;p
    Chyba, ze KK Ery ma jakies plusy o ktorych nie wiem?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-03-24 17:58:44
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    googlegroups.com...
> [...]
    > - nie majac telefonu w sieci ERA ;-)
    >

    > Teraz trzeba to odkrecic ;p
    > Chyba, ze KK Ery ma jakies plusy o ktorych nie wiem?

    W Citi to samo :)
    To sie nazywa równouprawnienie w dzialalnosci gospodarczej :)
    A wyglada w tlumaczeniu tak: Zamawiam jablko, dostaje gruszke, mówia mi ze
    kosztuje tyle samo co jablko ale place za 2 i to jeszcze w promocji. To jest
    Polska wlasnie :)
    CEzarys

  • 3. Data: 2011-03-24 18:34:36
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-03-24 18:03, Rafal M wrote:
> [...]
    > - nie majac telefonu w sieci ERA ;-)
    >
    > Teraz trzeba to odkrecic ;p
    > Chyba, ze KK Ery ma jakies plusy o ktorych nie wiem?

    Cashback 1%, darmowe powiadomienia SMS po kazdej transakcji.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2011-03-24 20:09:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Cashback 1%, darmowe powiadomienia SMS po kazdej transakcji.

    tak, ale numer tel. nie musi być w tej sieci ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-03-24 20:39:10
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 24.03.2011 21:09, RobertS pisze:

    > tak, ale numer tel. nie musi być w tej sieci ;-)

    Musi być w tej sieci.
    Mnie po przeniesieniu numeru z Ery SMSy przestały działać.

  • 6. Data: 2011-03-25 07:32:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Musi być w tej sieci.
    > Mnie po przeniesieniu numeru z Ery SMSy przestały działać.

    a mnie działają nadal ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2011-03-25 10:56:48
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Uzytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisal w
    wiadomosci news:img2rs$jb7$1@inews.gazeta.pl...

    > Cashback 1%, darmowe powiadomienia SMS po kazdej transakcji.

    szukam kk z cashback'iem w celu wydawania ok. 5 kpln/miesiac przez okres
    kilku(nastu) miesiecy w markietach budowlanych. Wykonczenie domu - plytki,
    panele, farby, grzejniki itp.

    KK Pólbank Era jest dobrym kandydatem? Moze cos innego?

    --
    pozdr Z.

  • 8. Data: 2011-03-25 11:04:06
    Od: luc <b...@g...net>

    On 25 Mar, 11:56, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    wrote:
> [...]
    > panele, farby, grzejniki itp.
    >
    > KK Pólbank Era jest dobrym kandydatem? Moze cos innego?

    ZTCP, to z tą karta możesz dostać max 600 pln zwrotu rocznie, więc
    mieścisz się w limicie.

    Jest coś takiego Multibanku, dają rabaty, ale nie w marketach, tylko w
    określonych sklepach/firmach:

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_murator

    pzdrwm
    luc

  • 9. Data: 2011-03-25 12:05:39
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-03-25 12:04, luc wrote:

    > ZTCP, to z tą karta możesz dostać max 600 pln zwrotu rocznie, więc
    > mieścisz się w limicie.

    760 rocznie.

    Jak bys bral kredyt hipo w Eurobanku to tam do kredytu daja KK z wyzszym
    cashbackiem w marketach budowlanych.

    okresowo sa promocje - chya KIS robilo, poza tym Toyota bank do
    debetowek robil z wyzszym cashbackiem.

  • 10. Data: 2011-03-25 12:54:50
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 21:39:10 +0100, kranu napisał(a):

    > Musi być w tej sieci.
    > Mnie po przeniesieniu numeru z Ery SMSy przestały działać.

    A ja ich nigdy nie miałem. Da się toto włączyć gdzieś w tym ich kulawym
    systemie czy jakoś inaczej?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl