  • 101. Data: 2010-12-08 20:14:56
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Papuso Smurfo wrote:

    > wiem że to brzmi absurdalnie, ale cała unia i jej pszepisy są wielkim
    > absurdem, więc nie wiem czemu się dziwisz?:O)
    > ja mówię tylko że jusz sa taki hunijne pszepisy, jak wejdą (a wejdą bo
    > pszepisy unijne są wprowadzane pocichu i żadne państwo na nie wpływu
    > nie ma, a ma obowiązek ich pszestszegać) to jak posadzisz sobie
    > koperek w ogrutku, bo będziesz miał jusz dość tej "ekologicznej
    > żywności hunijnej" pełnej trującej chemi, gmo, hormonuf i lekuf, to
    > jak wykryją u ciebie ten koperek w doniczce, czy w ogrutku to
    > dostaniesz 15 lat więzienia, a może i dożywocie:O(

    PLONK

  • 102. Data: 2010-12-08 20:51:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Bez regulacji i pozwoleń takie ewakuacje byłyby wielokrotnie częstsze
    > z towarzyszeniem huku walącej się twojej ulubionej skrajnie taniej
    > tandety.

    Śmiem podejżewać, że wcale nie...

  • 103. Data: 2010-12-09 08:02:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.12.2010 14:00, Jan Werbinski pisze:
    > w wiadomości news:4cff7fa4$1@news.home.net.pl...

    > Bogactwo obywatela, a mocarstwo to zupełnie inne sprawy. Piszę dla
    > porządku, a nie dla Ciebie bo i tak nie rozumiesz.

    ...napisał janwerbiński, który sarkazmu by nie zauważył, nawet jakby
    ktoś mu go podpisał.

  • 104. Data: 2010-12-09 08:04:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.12.2010 14:01, Jan Werbinski pisze:

    > Ale wg Ciebie urzędnik wydając pozwolenie miał zabezpieczyć obywatela
    > przed głupotą obywatela.

    Niestety, nie ma mechanizmów doskonałych.

    A i wśród twórców przepisów zawsze się jakiś janwerbiński trafi.

  • 105. Data: 2010-12-09 08:38:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.12.2010 21:51, Marek Dyjor pisze:

    > Śmiem podejżewać, że wcale nie...

    Mało wiesz o życiu i nie doceniasz "talentu" dążących do jak
    największego szybkiego zysku.

  • 106. Data: 2010-12-09 08:46:35
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-08 15:03, Kris pisze:

    > I co z tego ich głoszenia wynikło? Maja gdzieś tam raj na ziemi? Jeśli
    > tak to napisz gdzie to jest.

    Wszedzie gdzie wprowadzono w zycie ich postulaty pojawiala sie niewielka
    grupa ktora doila kraj, przy okazji powodujac zubozenie ludnosci i rzady
    korporacji. Fajnie opisuje to Naomi Klein w ksiazce "Doktryna szoku"

    pozdr
    newrom

  • 107. Data: 2010-12-09 11:04:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Mało wiesz o życiu i nie doceniasz "talentu" dążących do jak
    > największego szybkiego zysku.

    Widzisz ja siedzę w tym bajorku w środku, zajmuję sie budownictwem
    uczestniczę w inwestycjach i im dłużej to robie tym bardziej sie utwierdzam,
    że te wszystkie uprawnienia budowlane projektowe itp... są gówno warte.
    Ludzie robią kiedyś skokiem na taśmę uprawnienia, plącą co roku haracz
    odpowiedniej mafii (stowarzyszeniu branżowemu) i już. Potem mogą spokojnie
    zapomnieć wszystko i robić co chcą.

  • 108. Data: 2010-12-09 14:42:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tarnus" idlst1$25b5$...@n...ipartners.pl

    > Korwin chce aby każdy na swojej ziemi postawić
    > mógł co mu się podoba gdyż to jego ziemia.

    I jakoś ;) ma mało zwolenników...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 109. Data: 2010-12-09 16:57:52
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    W dniu 2010-12-07 11:09, Jan Werbinski pisze:
    > Tani domek - przykład z życia. Właściwie to nawet nie domek i zaraz
    > tutaj się będą czepiać. Chodzi o to, że facet chciał sobie tanio
    > mieszkać, nie brać kredytów na 30 lat i nikomu nie szkodzić. Jemu się to
    > nie do końca udało.

    Rozbiorą tę szopę gościowi, albo w ramach czasowego konsensusu,
    zarejestrują to jako budynek gospodarczy.
    I co dalej?
    To zależy z jakiego przepisu pójdzie atak?
    Ja stawiam na przepisy p. poż.

  • 110. Data: 2010-12-09 18:38:58
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    > roku haracz odpowiedniej mafii (stowarzyszeniu branżowemu) i już. Potem
    > mogą spokojnie zapomnieć wszystko i robić co chcą.

    A robotę i tak wykona majster, który albo jest nieukiem bez wyobraźni, który
    i tak robi bez nadzoru, bo nadzór w budownictwie jednorodzinnym to fikcja,
    albo jest fachowcem, któremu ten nadzór do niczego nie jest potrzebny.
    Budynki jednorodzinne powinny być określane jako budynki do celów
    mieszkalnych posiadających nie więcej jak 2 kondygnacje. W takich budynkach
    naprawdę trudno jest cokolowiek spieprzyć konstrukcyjnie. Budynek taki przed
    otynkowaniem powinien być sprawdzony przez osobę posiadającą wykształcenie
    budowlane lub budowa powinna być prowadzona pod kontrolą takiej osoby.
    Zezwolenia, projekty i nadzory nie powinny dotyczyć budownictwa
    jednorodzinnego oraz obiektów do celów gospodarczych posiadających jedną
    kondygnację. Każdy inwestor jest "panem własnego losu" i on sam powinien
    zadbać o własne bezpieczeństwo. Zezwoleniami, projektami i nadzorem osób z
    uprawnieniami powinny być objęte tylko i wyłącznie budynki wielorodzinne,
    budynki jednorodzinne wilokondygnacyjne, użytku publicznego oraz budownictwo
    przemysłowe.

    Mysle tak, ponieważ widziałem wiele budynków, które były wybudowane bez
    zezwoleń, bez projektów i nadzorów, a są wybudowane perfekcyjnie, a nawet na
    wyrost pod względem bezpieczeństwa i wytrzymałości konstrukcji.