  • 31. Data: 2010-12-07 21:43:50
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:4cfea9dd$1@news.home.net.pl...

    > Dużo większe, niż ty czy twój równie odporny klon tarnus, prezentujący
    > identyczny brak myślenia. Zatem - hop! z powrotem do wora!

    Masz zbyt przerośnięte "ego", niekolego.

  • 32. Data: 2010-12-07 22:06:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Plumpi wrote:

    > Co Cię interesuje czy obok chciwiec stawia bieda-blok, który za parę
    > lat zacznie się sypać ? Jego teren, jego pieniądze, jego problem,

    nie do końca...

    jeśli postawi 5 piętrowy blok to ci zasłoni światło słoneczne, jeśli w bloku
    zamieszkają jakieś menele to cię szlag trafi.

    a tak możesz iść do sądu, a sąd ci powie że wolność Tomku we własnym domku.

    > Tobie nic do tego. Z resztą domy, które ludzie obecnie stawiają i tak
    > się sypią po kilku latach - tak więc w czym problem ? :)

    że sa małe :)

    > Od tego są sądy, żeby załatwiać sprawy związane z uciążliwością
    > sąsiadów. Wszelkie prawa i normy tylko mają na celu zniewolić ludzi.
    > Choćby dla przykładu obostrzenia co do koloru dachówki - przecież to
    > jest chore. O takich sprawach powinni decydować sami użytkownicy, a
    > nie urzędnicy. Sąsiadowi takze nic do tego.

    tu cie popieram.

    Uważam że powinien być obowiązek uchwalania planów miejscowych i na tych
    terenach powinna być 100% wolność budowania domów byle zgodnych z
    zatwierdzonymi warunkami ramowymi, które powinny móc tylko określać procent
    zabudowy działki, max wysokość zabudowy i charakter tejże. Dodam że za
    naruszenie ustaleń powinna być orzekana bezwzględna decyzja o rozbiórce na
    koszt właściciela.

    Amen

  • 33. Data: 2010-12-07 22:39:39
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    wiadomości news:4cfe8bab$1@news.home.net.pl...

    > Mam alibi - decyzję urzędnika.

    Tylko ludzie skrajnie nieodpowiedzialni szukają innych do wzięcia
    odpowiedzialności za ich decyzje.

    > O czym ty bredzisz? Jak nie ma żadnego przepisu, to co ja mam do gadania
    > na temat budowli sąsiada?

    Trzeba mieć przepis na wypowiadanie opinii? Ciekawe...

    > ROTFL
    >
    > Jak ty mało wiesz o życiu...

    > Nie, nie może. Bo miałem porządny projekt, porządne wykonanie i
    > porządnego kierbuda, który wszystkiego dopilnował.

    I wypadki po ludziach nie chodzą?

    > Włożę ten zakaz między mity, jak ten o prostowaniu bananów ;)

    Obok mitu mówiącego o tym, że wiesz coś na temat o którym piszesz.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 34. Data: 2010-12-07 22:42:19
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    wiadomości news:4cfe966c$1@news.home.net.pl...

    > Ty jednak jesteś pozbawiony wiedzy i wyobraźni...
    >
    > Primo: budownictwo indywidualne na własne potrzeby to nie wszystko -
    > firmy budujące na sprzedaż tną koszta jak mogą. Przepisy troszeczkę im
    > to utrudniają.
    >
    > Secundo: tobie się zawali, a odłamki na mnie polecą...

    Nie musisz wchodzić na cudzą posesję.

    > Nie, masz wyp*.*lać ze swoim blokiem tam, gdzie jest jego miejsce. Po to
    > są miejscowe plany zagospodarowania, żeby można było sobie wybrać taką
    > okoliczną zabudowę, jaką się chce mieć.

    A jak się plan zagospodarowania zmieni?

  • 35. Data: 2010-12-07 22:43:58
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4cfe966c$1@news.home.net.pl...
    >
    > Zawsze wszystkich wyzywasz od idiotów, ignorantów i debili ?
    > Zapewne do swoich dzieci tak nie mówisz, bo ich nie masz.

    Na pewno ma dzieci. Te co jego żonie spłodził jej kolega inspektor ds
    zagospodarowania przestrzennego.

  • 36. Data: 2010-12-08 00:26:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 7 Dec 2010 22:09:30 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > Gorzej jak twój sąsiad będzie bogaty i wpływowy a ty biedny i słaby...
    > wtedy twój sąsiad postawi na granicy mur na 5 metrów a ty bedziesz miał
    > ciemność. i spędzisz resztę życia w sądach.

    To, że sądy są niewydolne i nieudolne, to fakt.Czy jednak to, że mamy w
    sądach patologię ma oznaczać, że pudrujemy syfa i do istniejącej patologii
    mamy dokładac koleją patologię?
    Może lepiej wziąć się i usunąc ta pierwszą patologię?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 37. Data: 2010-12-08 05:11:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

> [...]
    > patologii mamy dokładac koleją patologię?
    > Może lepiej wziąć się i usunąc ta pierwszą patologię?

    taką patologię masz na całym świecie... jak jesteś biedny to cie nie stać na
    dobrego prawnika i w sądzie przepadniesz.

  • 38. Data: 2010-12-08 06:37:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Papuso Smurfo wrote:

    > to biestety nie mity!!!!:O(
    > zioła i wszelka naturalna żywność zostanie zakazana, a łamanie tego
    > zakazu będzie traktowane na równi z uprawą roślin narkotycznych
    > obecnie:O(

    ale brednie opowiadasz...

    jakoś dziwnie unijnie wspiera sie programy ekologicznego i organicznego
    rolnictwa.

  • 39. Data: 2010-12-08 07:45:57
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    > Na pewno ma dzieci. Te co jego żonie spłodził jej kolega inspektor ds
    > zagospodarowania przestrzennego.

    Albo inspektor do spraw prokreacji.

    Marek

  • 40. Data: 2010-12-08 07:58:52
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z czego rechoczesz? Chyba z tego, że nie rozumiesz.

    Ma rację że rechocze. U mnie w okolicy jeszcze kilka gospodarskich domów
    stoi od dziesięcioleci bo to niby miasto ale gospodarstwa były. Teraz
    wszystko się wyprzedaje. Jeszcze 4 lata temu było to zadupie o którym nikt
    nie myślał zeby tu się budować. Kto był pierwszy - jak ja - to kupił
    najładniejsze miejsca pod lasem i się pobudował. No ale mnóstwo starych
    budynków po gospodarzach niestety stoi nadal i długo będzie stało. Ceny
    działek poszły z 2tys do 10-15tys za ar a że w innych miejscach miasta już
    wszystko co ciekawe wyprzedane więc zaczęli się tu budować rózni tacy. No i
    tacy jedni co wybudowali się niedaleko ostatnio chodzili z petycją do
    urzednu do podpisania że trzeba zmusić dwóch starszych ludzi aby zburzyli
    swoje budynki gospodarskie bo ponoć zagrażają życiu.
    Ja nie podpisałem bo według mnie nikomu te budynki nie zagrażają a tym
    "estetom" chodzi tylko o to że przyjeżdżają często do nich zacni ludzie to
    pewnie krecą się ze wstydu że w takim miejscu się wybudowali. Kiedyś n
    apoczątku jak się wprowadzili próbowali nawiązać kontakty sąsiedzkie z nami.
    Podczas rozmowy jedyne tematy to obgadywanie że ten siatką ogrodził a tamten
    ma szarą blachę na dachu a ze tu obok budowa się przeciąga i w strachu ile
    to jeszcz będzie trwać.
    Wyobraźcie sobie że podczas skorzystania u nich z łazienki zauważyłem na
    parapecie lornetkę. Szepnąłem żonie na ucho co i jak i się zwinęliśmy.

    Marek