  • 11. Data: 2006-08-07 15:26:09
    Temat: Re: Tanie konto w UK
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    Kazdy bank ma w swej ofercie bezplatny "basic account". Jesli chcesz karty,
    overdrafty i inne bajery wowczas ulepszasz konto i rozpoczynasz placic
    haracz rzedu 12 funtow.
    Warto wspomniec, ze tylko bardzo nieliczne sieci bankomatow pobieraja
    jakakolwiek oplate za wyplate (moze 1 %, ale o tym zawsze informuja przed
    transakcja).

    Pozdro

  • 12. Data: 2006-08-17 09:21:52
    Od: "I.b" <p...@p...com>

> [...]
    > Warto wspomniec, ze tylko bardzo nieliczne sieci bankomatow pobieraja
    > jakakolwiek oplate za wyplate (moze 1 %, ale o tym zawsze informuja przed

    Cos piszesz bez sprawdzenia.
    Posiadam kilka kont w roznych bankach i jakos zadne nie kasuje mnie mimo, iz
    na wszystkich mam karty debetowe [kredytowe tez, ale to sa odzielne sprawy
    nie zwiazane z kontem] Na kilku rachunkach mam od kilkunastu miesiecy zerowe
    saldo i jakos nic mnie to nie kosztuje. mam overdraft - tez bez oplat.
    jedyne platne konta na jakie sie natknelem w UK - to konto biznesowe - po
    rocznej dyspenzie pobieraja jakas smieszna oplate, ale w zamian daja np.
    mozliwosc zrobienia sobie strony biznesowej na ich serwerku:) Inne platne
    konta sa wowczas, kiedy do rachunku dokladane sa uslugi typu: ubezpieczenia
    wyjazdow zagranicznych, znizki na ubezpieczenia samochodowe itp. Spora czesc
    Polakow bierze te ubezpieczenia bo nie wiedza o co biega, a potem glupoty
    wygaduja, ze konto jest platne jak masz karte debetowa...
    Na koniec raz jeszcze:
    w uk prowadzenie konta osobistego jest DARMOWE
    karty debetowe i kredytowe sa darmowe
    wyplaty/wplaty sa darmowe
    bankomaty sa darmowe [z wyjatkiem prywatnych bankomatow]
    Owszem, sa prowizje czasem za dokonywanie platnosci, ale wystarczy zapytac w
    okienku jak zaplacic bez prowizji i juz.