  • 1. Data: 2010-06-16 20:10:13
    Temat: Tanie przekewy SEPA w BOS (95 gr)
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W BOS przelewy SEPA po 95 gr.

    http://prnews.pl/bank-ochrony-srodowiska/bos-przelom
    -w-oplatach-za-przelewy-zagraniczne-52822.html

    PR News pisze tylko o kontach firmowych i nie wiem czy dotyczy to takze
    osobistych. Sam konta w BOSiu nie mam.

    Ciekawe kiedy wszystkie banki w Polsce beda obslugiwac przelewy SEPA.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-06-17 06:30:07
    Temat: Re: Tanie przekewy SEPA w BOS (95 gr)
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 16-06-2010 22:10, Marcin pisze:
> [...]
    > osobistych. Sam konta w BOSiu nie mam.
    >
    > Ciekawe kiedy wszystkie banki w Polsce beda obslugiwac przelewy SEPA.

    W Polsce chyba tylko BZWBK nie jest w wykazie banków SEPA. Pozdrawiam Dan.