  • 1. Data: 2003-12-01 08:24:26
    Temat: Teczki skórzane, hit w USA, teraz w Polsce w super cenach.
    Od: "kruscho" <k...@o...pl>

    'AMERICAN LEATHERSMITH'

    Prezentujemy przed Państwem skórzane teczki będące hitem na rynku USA. Teczki
    których niepowtarzalnymi zaletami są: miękka elegancka czarna skóra, specjalne
    miejsce na laptop i akcesoria wykończone pianką, dbałość o detale, perfekcja
    wykonania oraz !!!uwaga!!! aż pięć lat gwarancji. Dodatkowym atutem
    proponowanych teczek jest ich lekkość.
    Tylko teraz super nowość na rynku Polskim w super cenach bo z upustem 50%.
    A oto przykładowe ceny oferowanych produktów. Wszystkie ceny są cenami netto*

    Model -4991 - 399 zł
    Model -4690/1032 - 359 zł
    Model -wph151 - 359 zł
    Model -4977 - 359 zł
    Model -1407 - 499 zł
    Model -1284 - 499 zł

    Poproś o katalog teczek : k...@o...pl

    Uwagi:
    przesyłka na nasz koszt za pobraniem
    realizacja do 7 dni
    kolor teczek: czarny

    Nie czekaj zrób prezent sobie, swym bliskim, partnerom. Pamiętaj "jeśli torba
    nie spełni twoich oczekiwań możesz ją zwrócić w ciągu 2 dni" tak więc niczym
    nie ryzykujesz. Po co więc biegać po zatłoczonych sklepach. Po prostu kup u
    nas, przez Internet po najniższych cenach.

    * należy doliczyć 22% podatku

  • 2. Data: 2003-12-01 10:05:14
    Temat: Re: Teczki skórzane - naciągacz
    Od: "KASKASKAS" <s...@p...onet.pl>

    Przestrzegam, gość naciągał już ludzi na innych grupach.
    Ani teczki anie forsy, ale masz gwarancję 5 lat

    Stefan

  • 3. Data: 2003-12-01 10:07:17
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    kruscho wrote:

> [...]
    > więc niczym nie ryzykujesz. Po co więc biegać po zatłoczonych sklepach. Po
    > prostu kup u nas, przez Internet po najniższych cenach.

    A nie 10 dni od otrzymania towaru? Jeżeli nie podajecie prawidłowej
    informacji o prawie odstąpienia od umowy, termin ten ulega przedłużeniu do
    1 kwartału od dnia wydania towaru.
    Zatem nawet jeśli ktoś u Was kupi teczkę, będzie mógł ją skutecznie zwrócić
    (żądając zwrotu ceny wraz z odsetkami ustawowymi) przez 3 miesiące.

    > * należy doliczyć 22% podatku

    Wydawało mi się że od razu należy podać pełną cenę, zawierającą podatek?

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 4. Data: 2003-12-01 11:38:47
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maria Ossowska" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Wydawało mi się że od razu należy podać pełną cenę, zawierającą podatek?

    Ooo. W tym przypadku się nie zgodzę. Cenę towaru bądź usługi (w działalności
    poza detalicznej) podaje się w kwocie netto. Podatek nie stanowi ceny (dla
    sprzedającego). A poza tym może być zmienny w krótkim okresie czasu (w
    zależności od widzimisię ustawodawcy). Natomiast kwota netto jest raczej
    stała w dłuższym okresie czasu. Przy zmianie stawki podatkowej zmianie ulega
    tylko jedna pozycja cennika.
    Tylko ceny w handlu detalicznym podaje się wraz z vatem.

    pzdr

  • 5. Data: 2003-12-01 11:39:55
    Od: "Marcin" <t...@W...pl>

    > Ooo. W tym przypadku się nie zgodzę. Cenę towaru bądź usługi (w
    działalności

    [ciach]

    Uprasza sie nie karmic trolla :-/

  • 6. Data: 2003-12-01 14:37:05
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqf3g1$gqj$...@n...onet.pl,
    Maria Ossowska <m...@a...pl>:

> [...]
    > Zatem nawet jeśli ktoś u Was kupi teczkę, będzie mógł ją skutecznie
    > zwrócić (żądając zwrotu ceny wraz z odsetkami ustawowymi) przez 3

    Termin sie zgadza, ale z odsetkami to chyba nie?

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-12-01 22:56:35
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    kriskel wrote:

    > Użytkownik "Maria Ossowska" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ooo. W tym przypadku się nie zgodzę.

    Pozwolę sobie przywołać art. 9 pkt. 3 ustawy o ochronie niektórych praw
    konsumentów, który stanowi: konsument powinien być poinformowany, przy
    użyciu środka porozumiewania się na odległość, najpóźniej w chwili złożenia
    mu propozycji zawarcia umowy o cenie lub wynagrodzeniu obej,ujących
    wszystkie ich składniki, a w szczególności cła i podatki.

    > Cenę towaru bądź usługi (w
    > działalności poza detalicznej) podaje się w kwocie netto.
    oczywiście w tym przypadku mamy do czynienia z działalnością hurtową i
    informacja jest skierowana do przedsiębiorców? ;)

    > Podatek nie stanowi ceny (dla sprzedającego).
    Dla kupującego jak najbardziej

    > A poza tym może być zmienny w krótkim
    > okresie czasu (w zależności od widzimisię ustawodawcy).
    ??

    > Natomiast kwota netto jest raczej stała w dłuższym okresie czasu. Przy
    zmianie stawki podatkowej zmianie ulega tylko jedna pozycja cennika.
    Oczywiście częściej zmienia się stawka podatku niż cena...

    --
    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 8. Data: 2003-12-02 08:35:03
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > mu propozycji zawarcia umowy o cenie lub wynagrodzeniu obej,ujących
    > wszystkie ich składniki, a w szczególności cła i podatki.

    I dlatego podanie ceny netto i stawki podatku jaką należy dodać do ceny
    netto jest zgodne z w/w ustawą.

  • 9. Data: 2003-12-02 08:38:50
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maria Ossowska" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ??

    Czego nie rozumiemy? Podatek VAT jest podatkiem miesięcznym. Stawki
    podatkowe można zmieniać z miesiąca na miesiąć. A zatem może się zmienić 12
    razy w roku. Już jasne?

    > zmianie stawki podatkowej zmianie ulega tylko jedna pozycja cennika.
    > Oczywiście częściej zmienia się stawka podatku niż cena...

    Nie zminia się, ale może się zmieniać, jak napisałem powyżej.

  • 10. Data: 2003-12-02 17:57:18
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    kriskel wrote:
    > I dlatego podanie ceny netto i stawki podatku jaką należy dodać do ceny
    > netto jest zgodne z w/w ustawą.

    z ustawą o cenach też?

    KG