  • 11. Data: 2003-12-03 16:24:41
    Temat: Re: Teczki skórzane - naciągacz
    Od: "kruscho" <k...@o...pl>

    > Przestrzegam, gość naciągał już ludzi na innych grupach.
    > Ani teczki anie forsy, ale masz gwarancję 5 lat
    >
    > Stefan
    >
    > --

    Nikogo nie oszukałem więc proszę o nie umieszczanie takich komentarzy, jeśli
    kogoś ten post nie interesuje niech przejdzie dalej.
    Pozdrawiam wszystkich ,bardzo dziękuje za zainteresowanie, o katalog można
    poprosić pod adresem: k...@o...pl

  • 12. Data: 2003-12-03 16:31:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Nikogo nie oszukałem więc proszę o nie umieszczanie takich komentarzy,

    No nie! Tak sie kończy niewysyłanie spamerów do abuse! Won gnojku !

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-12-04 13:21:25
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    > Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisała:
    > No nie! Tak sie kończy niewysyłanie spamerów do abuse! Won gnojku !

    Tylko kogo do abuse:
    kruscho (k...@o...pl), k...@o...pl (w wiadomości pierwszej),
    k...@o...pl (w ostatnim komentarzu) ?

  • 14. Data: 2003-12-04 14:05:16
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko kogo do abuse:
    > kruscho (k...@o...pl), k...@o...pl (w wiadomości pierwszej),
    > k...@o...pl (w ostatnim komentarzu) ?

    JA bym od razu drania rozstrzelal ;-)

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 15. Data: 2003-12-04 15:20:01
    Od: "Fuma K" <k...@w...pl>

    Adam Gentler wrote:

    > Tylko kogo do abuse:
    > kruscho (k...@o...pl), k...@o...pl (w wiadomości pierwszej),
    > k...@o...pl (w ostatnim komentarzu) ?

    A wystaw posta na pl.news.mordplik - tam Ci podpowiedzą kogo, albo sami wstawią
    co trzeba do RBL.

    --

    Fuma K

  • 16. Data: 2003-12-08 14:10:00
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    czesc!

    > Tylko kogo do abuse:
    > kruscho (k...@o...pl), k...@o...pl (w wiadomości pierwszej),
    > k...@o...pl (w ostatnim komentarzu) ?

    jesli naciaga (czego ja nie stwierdzam) to moze byc wiecej ofiar:
    - k...@o...pl zarejestrowal sie na "internetowym pchlim targu"
    http://allegro.pl/show_user.php?uid=1452169 jako krzysiupp

    ku ostroznosci
    pozdrawiam