  • 21. Data: 2012-03-16 22:47:26
    Temat: Re: Telefon w mBanku -- koniec ważnosci konta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" jjvsea$i2k$...@i...gazeta.pl

    > 1. W taryfie płaskiej, 19 gr/min (oprócz Play i Polszmata - 0,31), dają 50 MB/m-c,
    > 2. W systemie mB uruchamiasz GPRS,
    > 3. Z fona wysyłasz kod *121*11*04#,
    > 4. Pakietowanie działa,

    Saldo 0,72 PLN

    Taryfa mBank Mobile
    GPRS Aktywna Wyłącz
    Roaming Aktywna Wyłącz
    Pakiet minut/SMS Aktywna
    Pakiet Internet Aktywna
    Wizytówki Nieaktywna

    Sprawdzenie stanu aktywnych pakietów: wpisz na klawiaturze telefonu *121# i naciśnij
    "zadzwoń".

    Widzę, że coś ,,popsuło się'' -- grosze nie uciekają od ponad tygodnia. :)

    -=-

    W lutym wydałem prawie 900 złotych -- nie dostałem 10 minut.
    IMO karta kredytowa może być zagrożona kasacją. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2012-03-17 18:41:21
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > A zależy mi, bo na pewno jest jakoś opętany, jako że budzi u ludzi
    > jakąś sympatię. :) Wszystko, co budzi sympatię jest opętane, jak
    > uczył egzorcysta Benedykt z Kleosina, szef Werbistów. :)

    Ty tak poważnie, czy coś brałeś?

    Numer komórki da się przenieść z każdej sieci do każdej innej (w ramach
    jednego kraju). Kiedyś były problemy z przenoszeniem Heyah <-> Era i
    Sami Swoi <-> Simplus, teraz nie wiem jak z tym.

    A z mBank Mobile na 100% da się wynieść, sam to robiłem i żadnych
    problemów nie było. Raz miałem problem z przeniesieniem z Carrefouru
    Movy do Orange - panienka autorytatywnie stwierdziła, że nie ma takiej
    sieci, ale po "wzięciu na przeczekanie" się znalazła. U nich figurowała
    jako "Mova", bez "Carrefoura", a z C do M było za daleko na percepcję
    tej panienki.
    --
    Grzexs

  • 23. Data: 2012-03-17 21:23:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" jk2lsf$nak$...@i...gazeta.pl

    > Ty tak poważnie, czy coś brałeś?

    Poważnie. Był jakiś cykl wykładów organizowanych przez duszpasterzy
    białostockich. Kierowany ów cykl był w kierunku studentów białostockich
    uczelni wyższych. Opętaniem poświecona wyjątkowo dwa (każdy inny temat
    zmieszczono w jednym spotkaniu) spotkania -- frekwencja na obu była
    (tez wyjątkowo) ponad stuprocentowa. :)

    > Numer komórki da się przenieść z każdej sieci do każdej innej (w ramach jednego
    kraju). Kiedyś były problemy z przenoszeniem Heyah
    > <-> Era i Sami Swoi <-> Simplus, teraz nie wiem jak z tym.

    Dzięki. :) Zatem być może za rok przechodzę dalej. :)
    [zawsze lubiłem zwiedzanie świata]

> [...]
    sieci, ale po "wzięciu na przeczekanie" się
    > znalazła. U nich figurowała jako "Mova", bez "Carrefoura", a z C do M było za

    No tak... Lądek Zdrój, Łódź itd... Nie ma takiej miejscowości -- Londyn...
    Baereja mógłby dziś kręcić filmy z większą szybkością. :) I chyba tyko
    w tych dziedzinach dzisiejsze życie jest szybsze niż to sprzed ćwierć wieku...

    -=-

    A jak było w Carrefour Movie? Zabrakło bezpłatnych doładowań czy z innego powodu
    odszedłeś?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2012-03-17 22:21:16
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Dzięki. :) Zatem być może za rok przechodzę dalej. :)
    > [zawsze lubiłem zwiedzanie świata]

    Czemu aż za rok? Przenosisz numer do PlayFresha, dostajesz bonus 60 zł,
    wygadujesz, przechodzisz do T-Mobile, dostajesz bonus 5,01 zł,
    wygadujesz, przenosisz do PlayFresha itd.

    > A jak było w Carrefour Movie? Zabrakło bezpłatnych doładowań czy z
    > innego powodu odszedłeś?

    Przy kasie w jednym ze sklepów tej sieci, w bezładnej stercie starterów
    Movy przypadkiem natknąłem się na numer, który niektórzy nazwaliby
    "złotym" albo nawet "brylantowym". Żal go było nie wziąć. 722 to dość
    rzadko spotykany początek numeru. A oferta Movy jest taka sobie, nigdy
    nie przyszłoby mi do głowy mieć w niej telefonu.

    --
    Grzexs

  • 25. Data: 2012-03-17 23:05:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" jk32or$gbj$...@i...gazeta.pl

    > Czemu aż za rok? Przenosisz numer do PlayFresha, dostajesz bonus 60 zł, wygadujesz,
    przechodzisz do T-Mobile, dostajesz bonus 5,01
    > zł, wygadujesz, przenosisz do PlayFresha itd.

    Wiesz... Takie tempo podróżowania mnie przeraża...
    Chcę przeżyć wędrówkę, zwiedzić zakamarki...

    Do TeDebile mam przenieść się? chyba tylko po to, aby odzyskać to, co tam wpłaciłem.
    :)

    Nie wygadywałem 80 minut miesięcznie?
    Nie wiem, czy choćby 8 wygadywałem.
    Nie dali mi 10 za brak faktur papierowych, m@ilowych przez wiele
    miesięcy nie przysyłali, nie doczekałem się wykazu rozmów
    (billingu) naliczali opłaty za niechciane (i głupie) dowcipy...
    Przenieśli mi numer z Plusa tak, że nie dotrzymali warunków
    mojej umowy z Polkomtelem, pierwszy okres naliczyli tak, że
    kazali zapłacić za nadmiarowe minuty a po roku zaproponowali
    (zadzwonili do mnie) droższy abonament, ale z większą liczbą minut...

    To taki EB w GSMach.

> [...]
    rzadko spotykany początek numeru. A oferta Movy
    > jest taka sobie, nigdy nie przyszłoby mi do głowy mieć w niej telefonu.

    Rozumiem. Ja po Erze jestem zadowolony z mBanku. Gdybym
    przeszedł od razu z Polkomtelu -- raczej bym marudził.

    A dlaczego wg Ciebie Carrefour świadczy swe usługi źle?
    Kiedyś nawet dawał doładowania w zamian za zakupy.

    Teraz trzeba iść do realu, kupić mleko za 1.59, pobrać 200, wziąć
    6 orzechów z Mille, doładować telefon mTransferem z karty kredytowej
    i kartę spłacić tymi orzechami... Długa droga... No... I chyba teraz
    już nie ma tego mleka w tej cenie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2012-03-18 11:48:49
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Rozumiem. Ja po Erze jestem zadowolony z mBanku. Gdybym
    > przeszedł od razu z Polkomtelu -- raczej bym marudził.
    >
    > A dlaczego wg Ciebie Carrefour świadczy swe usługi źle?
    > Kiedyś nawet dawał doładowania w zamian za zakupy.

    Nie świadczy usług źle, zresztą nie wiem, zbyt krótko tam siedziałem,
    ale przy moim profilu dzwonienia znalazłem korzystniejszą ofertę.

    --
    Grzexs

  • 27. Data: 2012-03-18 12:44:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" jk4i33$oj6$...@i...gazeta.pl

    > Nie świadczy usług źle, zresztą nie wiem, zbyt krótko tam siedziałem, ale przy moim
    profilu dzwonienia znalazłem korzystniejszą
    > ofertę.

    Rozumiem. A dlaczego odszedłeś z mBanku?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2012-03-18 20:22:07
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Rozumiem. A dlaczego odszedłeś z mBanku?

    Jak wyżej. Trzymałem go, by mieć dostęp do netu - kosztowało to 2,5
    PLN/m-c. PF zaoferował pakiet 3 PLN/m-c, więc trzymanie drugiego numeru
    tylko po to stało się bez sensu.

    --
    Grzexs

  • 29. Data: 2012-03-19 01:07:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" jk5g5h$4go$...@i...gazeta.pl

    > Jak wyżej. Trzymałem go, by mieć dostęp do netu - kosztowało to 2,5

    Aha... A ja mam problem z netem. :)
    Nawet nie z netem -- stronę mBanku widziałem (jakoś bez obrazków) w komórce.
    Jednak tokena nie mogłem ściągnąć.

  • 30. Data: 2012-03-19 18:34:50
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Aha... A ja mam problem z netem. :)
    > Nawet nie z netem -- stronę mBanku widziałem (jakoś bez obrazków) w
    > komórce.
    > Jednak tokena nie mogłem ściągnąć.

    Czy jesteś trollem?

    --