  • 11. Data: 2005-06-23 22:03:54
    Temat: Re: Telefon z ING Nationale Nederlanden
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Brawo! A w zimie na złość mamie odmroź sobie uszy...

    A co? Bez zapisania się do spamerów emerytury mu nie wypłacą ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 12. Data: 2005-06-24 01:23:35
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > A co? Bez zapisania się do spamerów emerytury mu nie wypłacą ;-) ?

    Nie przesadzaj. Telemarketing i sprzedaż bezpośrednią ma praktycznie
    KAŻDA duża firma...

  • 13. Data: 2005-06-24 06:17:40
    Od: Mimal <m...@a...pl>

    A masz jeszcze numer telefonu do tej kobiety, która dzowniła? Mógłbyś mi go
    podać na priv? Zadzwonię zapytać o to. :-) Ciekawi mnie ta sprawa.

    --
    Mimal
    m...@a...pl

  • 14. Data: 2005-06-24 06:18:47
    Od: Mimal <m...@a...pl>

    > Ludzie kochają ustawę o ochronie danych osobowych i podciągają pod to
    > wszystko, co się da.

    Tu masz rację, ale ponieważ większość ludzi ma nikłe pojęcie o tej ustawie
    (ze mną włącznie), to postraszenie ich czasem przynosi niezły skutek. ;-)

    --
    Mimal
    m...@a...pl

  • 15. Data: 2005-06-24 09:38:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Nie przesadzaj. Telemarketing i sprzedaż bezpośrednią ma praktycznie
    > KAŻDA duża firma...

    Ale nie KAŻDA robi to tak jak ING :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 16. Data: 2005-06-24 09:49:55
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > Ale nie KAŻDA robi to tak jak ING :-)

    Masz rację. Są dużo gorsze przypadki.

  • 17. Data: 2005-06-24 09:55:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Masz rację. Są dużo gorsze przypadki.

    Zawsze można znaleźć gorszy przypadek ;-) Tylko po co ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 18. Data: 2005-06-24 17:53:02
    Od: Jan Kozlowski <a...@...sygnaturce>

    On Cz 23 cze 2005 12:30:45p Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in

    > Ludzie kochają ustawę o ochronie danych osobowych i podciągają pod
    > to wszystko, co się da.

    Bardziej od ustawy interesuje mnie skad maja moj numer i skad wiedza, ze
    wlasnie powiniem sie zapisac do funduszu emerytalnego.

    [=] http://resnick.da.ru <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
    [=] e-mail: a...@d...pl <=> GG: 174363 [=]

  • 19. Data: 2005-06-24 20:10:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jan Kozlowski napisał(a):

    > Bardziej od ustawy interesuje mnie skad maja moj numer i skad wiedza, ze
    > wlasnie powiniem sie zapisac do funduszu emerytalnego.

    Jeżeli wiedzieli, to faktycznie mieli jakieś dane osobowe i powinni mieć
    zgodę na ich przetwarzanie (lub zakupili z innego źródła). Wystosuj
    pisemne zapytanie po prostu, skąd mają dane i zgodę.