  • 1. Data: 2009-07-30 07:53:29
    Temat: Telefony z Mille - czy pokazuje sie numer ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Sprawdził ktoś może, czy jak dzwonią do Was z Mille, to pokazuje się numer?
    Rzecz w tym, żeby blokada połączeń anonimowych nie odrzucała takich połączeń.
    JaC

  • 2. Data: 2009-07-30 09:50:54
    Temat: Re: Telefony z Mille - czy pokazuje sie numer ?
    Od: Artur Czeczko <a...@w...student.uw.edu.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Sprawdził ktoś może, czy jak dzwonią do Was z Mille, to pokazuje się numer?
    > Rzecz w tym, żeby blokada połączeń anonimowych nie odrzucała takich połączeń.

    Nie pokazuje się. Dzwoni sobie pan, przedstawia się, że jest z banku,
    po czym prosi Cię, żebyś podał jakieś swoje dane, żeby on mógł się
    upewnić, że Ty to Ty. A Ty musisz panu uwierzyć na słowo, że on
    naprawdę dzwoni z banku. Nawet się zastanawiałem, czy jakiegoś pisemka
    do banku nie napisać, ale w końcu olałem temat.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 3. Data: 2009-07-30 10:32:30
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Tak, mówi swoje imię i nazwisko "Jan Kowalski" lub "Anna Nowak" i pyta i Twój numer
    buta i kołnierzyka, zanim zechce przedstawić nazwę swojej firmy.

    Ja napisałem pisemko (do innego banku, w którym BTW numer się wyswietla, ale jakis
    lokalny call center z głebi Polski).

    Odpowiedź jak zwykle obszerna i nie na temat...

    Ale te telefony z zastrzeżonych są coraz bardziej wq....ce
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-08-04 13:10:58
    Od: Łukasz Czerpak <l...@g...com>

    Artur Czeczko pisze:

> [...]
    > naprawdę dzwoni z banku. Nawet się zastanawiałem, czy jakiegoś pisemka
    > do banku nie napisać, ale w końcu olałem temat.

    Witam,

    Zwróciłem kiedyś uwagę miłej pani z bankolinii. Na moje zastrzeżenie z
    rozbrajającym niezrozumieniem zaproponowała zadzwonić po naszej rozmowie
    do centrum obsługi klienta i sobie potwierdzić czy "ona to ona" :P
    Ostatecznie zaproponowała ustalenie hasła, o które mogę *ja* najpierw
    poprosić konsultanta nim zacznę odpowiadać na jego pytania. Wydaje się
    to rozsądne, niemniej nadal - jak dla mnie - mało bezpieczne.

    --
    pozdrawiam,
    lukes