  • 1. Data: 2003-06-19 19:38:11
    Temat: Telepekao - likwidacja
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    Witam
    W dniu 18.06.2003 r dołączyłem do grona szczęśliwców i oddałem w placówce
    pośredniczącej token i karty. Dysponentka nawet nie była zdziwiona a jeszcze
    jak powiedziałem, że kredyt mam teraz na 13% a nie na 19,5% i 0 zł za
    prowadzenie to powiedziała, że wcale się nie dziwi i sama nie rozumie
    strategii banku.
    Ps
    Po drodze minąłem dwie reklamy kredyt mieszkaniowy na 5,55% i kredyt
    samochodowy na 9,9%. A w nagrodę dla stałych klientów kredyt odnawialny na
    19,5%. ;-(

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.

  • 2. Data: 2003-06-19 20:15:01
    Temat: Re: Telepekao - likwidacja
    Od: "tobis" <t...@p...onet.pl>

    A gdzie odszedłeś jeżeli można wiedzieć.
    T.

  • 3. Data: 2003-06-19 20:29:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    <--Marcin B.--> wrote:
    > dziwi i sama nie rozumie strategii banku.

    Hy, hy - no coz nie tylko ona ;) Duzo takich praocwnikow jest.
    Na razie bank kosi ile wlezie - moze sobie na to pozwolic.
    Jak juz beda wyniki zadowalajace inwestorow - to sie pomysli o zmianie
    strategii - i nie obawiajmy sie.
    Popatrzcie na innych liderow rynku.
    ING BS - tnie, BZ WBK - wbrew pozorom - ale tez tnie, Millennium - od
    dawna bylo wiadomo ze tnie (no i zaden tam z nigo lider ;) BPH PBK -
    tnie ladnie od momentu fuzji.
    PKO BP - temu i tak nikt nie zagraza, a tak bardzo na wyniki nie
    patrza - bo to BP (to tylko oznacza, ze zamias 1 mld zysku moglby miec
    2,5 ;).
    Co tam jeszcze duzego zostalo?
    Reasumujac - my sie tutaj podniecamy jakas drobnica w stylu Lukasa,
    Multi, mBanku i tak dalej ;) a tamci realizuja zyski i ida dalej
    strategia zbierania zniw. A pozniej - jedni sprzedadza, drudzy kupia -
    i co? I nic - ludzie przeciez nie wiedza za bardzo o tych innych
    bankach - wiecej - okazuje sie, ze banki prowadza badania na co
    szczegolnie klienci zwracaja uwage. Kredyt w koncie wbrew pozorom nie
    jest najwazniejszy...

  • 4. Data: 2003-06-19 20:32:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    tobis wrote:
    > A gdzie odszedłeś jeżeli można wiedzieć.
    > T.

    te 13% powinno dac ci do myslenia ;)

  • 5. Data: 2003-06-19 21:11:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl> wrote in message

    > Po drodze minąłem dwie reklamy kredyt mieszkaniowy na 5,55% i kredyt
    > samochodowy na 9,9%. A w nagrodę dla stałych klientów kredyt odnawialny na
    > 19,5%. ;-(

    Zazwyczaj overdraft jest wyzej oprocentowany od zwyklego loan'u. Nie tylko w
    Polsce, ale takze na swiecie. Staly klient nie musi korzystac z limitu
    kredytowego, moze z kredytu samochodowego, a wtedy zapewne zaplaci np.
    mniejsza prowizje niz nowy klient.
    Oczywiscie nie usprawiedliwiam tak znacznej roznicy w oprocentowaniu...

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 6. Data: 2003-06-20 17:35:30
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    tobis z konta: t...@p...onet.pl napisał(a) w artykule:

    > A gdzie odszedłeś jeżeli można wiedzieć.
    > T.
    mBank - jako konto główne (wszystkie zlecenia i płatności)
    Inteligo - dla bankomatów PKO BP
    VW - dla wszystkich pozostałych bankomatów za 1,5 zł.

    Łączny koszt obsługi tych trzech kont: 0,99 zł (+odsetki od kredytu 13%)

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.