  • 1. Data: 2002-04-21 21:32:13
    Temat: Telepekao24 - Przewidywana przeciętna wysokość miesięcznych ?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie,

    Czy ktos moze wie czego spodziewa Telepekao się w tej
    pozycji "wniosku o otwarcie rachunku dla Klienta Instytucjonalnego"
    Czy sa jakies minimalne kwoty. Co np. jesli wpisze 500, nie bedzie
    wpływów w tej wysokości.
    Pytam, bo trudno mi przewidzieć jakie bedą wpływy na ten rachunek,
    obawiam się że na początku mogą być nikłe lub zerowe.

    Pozdrawiam, Jacek

  • 2. Data: 2002-04-22 11:39:15
    Temat: Re: Telepekao24 - Przewidywana przeciętna wysokoœć miesięcznych ?
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    Jacek napisał(a):

> [...]
    > pozycji "wniosku o otwarcie rachunku dla Klienta Instytucjonalnego"
    > Czy sa jakies minimalne kwoty. Co np. jesli wpisze 500, nie bedzie

    W przypadku klientów indywidualnych sankcje za niedotrzymywnie obietnicy
    minimalnych wpłat są raczej skromne, typu niewydanie karty z odroczoną płatnością.
    Co do instytucjonalnych niestety nie wiem.

    --
    Artur Fortuna

  • 3. Data: 2002-04-22 13:28:57
    Temat: Re: Telepekao24 - Przewidywana przeciętna wysoko?ć miesięcznych ?
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    Żadne, ja zadeklarowałam 5000 a wpływa mniej i nic się nie dzieje.

    R.