  • 1. Data: 2009-08-06 09:09:39
    Temat: Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś
    Od: TT <t...@o...pl>

    -------------
    Pawlak: Uwaga! Spekulanci znów grają złotym

    "Niektóre banki nagle ostatnio zaczęły bardzo pozytywnie wypowiadać się
    o sytuacji finansowej Polski" - powiedział minister gospodarki Waldemar
    Pawlak w Programie III Polskiego Radia. Jego zdaniem to nie tylko wynik
    najnowszych analiz, ale gra spekulantów na umocnienie złotego.

    -------------
    http://www.dziennik.pl/gospodarka/article427065/Pawl
    ak_Uwaga_Spekulanci_znow_graja_zlotym.html

    Widać, że Pawlak w swoim życiu trochę giełdą się bawił. I do opinii
    analytyków z banków inwestycyjnych ma zdrowy stosunek (tj. podchodzi do
    nich z dystansem). Może się na tych analyzach przejechał kiedyś trochę.

    A może sobie nawet pospekulował walutami na WGT - Warszawskiej Giełdzie
    Towarowej. W trakcie tego prezesowania WGT coś tam rynków liznął.

    TT.

  • 2. Data: 2009-08-06 09:15:06
    Temat: Re: Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > A może sobie nawet pospekulował walutami na WGT - Warszawskiej Giełdzie
    > Towarowej. W trakcie tego prezesowania WGT coś tam rynków liznął.

    Bawił się giełdą, bawił. A błędne spojrzenie to tylko niezła przykrywka.
    Poza tym ma naprawdę dobrych doradców (niestety nie zawsze zdążą na czas
    doradzić i potem trzeba się tłumaczyć ze słabszych wypowiedzi Pawlaka).
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-08-06 09:57:48
    Od: TT <t...@o...pl>

    > Bawił się giełdą, bawił. A błędne spojrzenie to tylko niezła przykrywka.
    > Poza tym ma naprawdę dobrych doradców (niestety nie zawsze zdążą na czas
    > doradzić i potem trzeba się tłumaczyć ze słabszych wypowiedzi Pawlaka).

    Takiego Donka, to nie podejrzewam o to, że wie czym jest kontrakt, albo
    czym akcja różni się od obligacji.

    TT.

  • 4. Data: 2009-08-06 10:10:39
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "TT" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Takiego Donka, to nie podejrzewam o to, że wie czym jest kontrakt, albo
    > czym akcja różni się od obligacji.
    >

    > TT.

    E tam sam słyszałem jak w TVN24 mówił, że Palikot wziął kontrakt na kaczki
    więc ma obligo i musi robić akcje.

  • 5. Data: 2009-08-06 18:55:47
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "TT" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Takiego Donka, to nie podejrzewam o to, że wie czym jest kontrakt, albo
    > czym akcja różni się od obligacji.

    A Kaczorków podejrzewasz?

  • 6. Data: 2009-08-06 19:00:16
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "TT" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A Kaczorków podejrzewasz?

    To oczywista oczywistość. Lechujarek przy piwku przez internet na forex'ie
    popycha aż się dymi.

  • 7. Data: 2009-08-06 20:11:01
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Pawlak zamiast robieniem analiz walutowych lepiej niech zajmie sie KRUSem do
    ktorego doplacamy rocznie 16 mld zl.

    D.

  • 8. Data: 2009-08-06 20:51:02
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Dieter pisze:
    > Pawlak zamiast robieniem analiz walutowych lepiej niech zajmie sie KRUSem do
    > ktorego doplacamy rocznie 16 mld zl.

    Pawlak nie ma ochoty tracić elektoratu.

    Dopóki Pawlak jest w sejmie/rządzie, to masz pewne, że KRUSowi się nic
    nie stanie.

    Pawlak dba o swój elektorat!

  • 9. Data: 2009-08-06 21:48:19
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Dopóki Pawlak jest w sejmie/rządzie, to masz pewne, że KRUSowi się nic nie
    > stanie.
    >
    > Pawlak dba o swój elektorat!

    PO też "dba". Wszyscy politykierzy boją się rolników, bo wiedzą, że ta grupa
    może niezłą imprezę w Warszawie zrobić z gnojówką w rolach głównych.
    Dombrek

  • 10. Data: 2009-08-06 22:34:22
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Dombrek pisze:

    > PO też "dba". Wszyscy politykierzy boją się rolników, bo wiedzą, że ta grupa
    > może niezłą imprezę w Warszawie zrobić z gnojówką w rolach głównych.

    Rolników w Polsce jest dużo i to jest ogromny elektorat. Bez poparcia
    rolników nie da się w Polsce rządzić. I stąd romanse PiSu z SO oraz PO
    z PSL.

    KRUS jest nie do tknięcia przy takiej strukturze społeczeństwa. Kiedyś
    się to pewnie zmieni i ludzie ze wsi stopniowo będą się przenosić do
    miast, ale potrwa to jednak wiele lat (chociaż już się takie zaczęły
    wraz z młodym pokoleniem).