  • 11. Data: 2009-08-07 09:57:05
    Temat: Re: Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h5fj37$tl5$1@news.onet.pl...

    > PO też "dba". Wszyscy politykierzy boją się rolników, bo wiedzą, że ta
    > grupa może niezłą imprezę w Warszawie zrobić z gnojówką w rolach głównych.
    > Dombrek

    Syf z krusem dotyczy wszystkich po kolei rzadzących.
    Nikt nic nie zrobił i nikt nic nie zrobi.

  • 12. Data: 2009-08-07 11:56:24
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Syf z krusem dotyczy wszystkich po kolei rzadzących.
    > Nikt nic nie zrobił i nikt nic nie zrobi.

    Dlatego niektórzy "miastowi" też sie do KRUS zapisali. Najczęściej ci,
    którzy mówią: "ONI kradną i korumpują".
    Dombrek

    PS Na szczęście z giełdy nie trzeba płacić ani ZUS, ani KRUS, ani kasy
    chorych.

  • 13. Data: 2009-08-07 14:01:45
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Dlatego niektórzy "miastowi" też sie do KRUS zapisali.

    numer jest stary

    > PS Na szczęście z giełdy nie trzeba płacić ani ZUS, ani KRUS, ani kasy
    > chorych.

    ale finansujemy to od lat z innych podatków

  • 14. Data: 2009-08-07 18:46:19
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Pawlak zamiast robieniem analiz walutowych lepiej niech zajmie sie KRUSem
    > do ktorego doplacamy rocznie 16 mld zl.

    Z tego wynika że system KRUS-u jest dla podatnika mniej kosztowny niż ZUS i
    resortowe biura emerytalne. Tam dokładamy o wiele więcej.

    --
    AS

  • 15. Data: 2009-08-07 18:50:27
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Dombrek pisze:

> [...]
    > Dombrek
    >
    > PS Na szczęście z giełdy nie trzeba płacić ani ZUS, ani KRUS, ani kasy

    Nie pisz tego na grupach bo jeszcze jakiś polityk przeczyta ze
    zrozumieniem i będzie bigos.

  • 16. Data: 2009-08-07 19:25:34
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Myślę, że zależność jeast odwrotna. Rynki są obeznane z wypowidziami
    Pawlaka. Jak coś piernie - do góry, w innym przypedku - w dół.

    Z innej beczki: Gdyby high FW20U09 = 2037 byłbym spokojny, a tak - nie wiem.

  • 17. Data: 2009-08-07 19:36:12
    Od: " kc59" <k...@N...gazeta.pl>

    kc <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Pawlaka. Jak coś piernie - do góry, w innym przypedku - w dół.
    >
    > Z innej beczki: Gdyby high FW20U09 = 2037 byłbym spokojny, a tak - nie

    2137 oczywiście

  • 18. Data: 2009-08-07 19:49:03
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    kc59 <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > wiem.
    > >
    > 2137 oczywiście

    Wiem. W górę, bo mam shorts. Ktoś podgląda mójh rachunek :) ?
    kc

  • 19. Data: 2009-08-07 20:55:33
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Z tego wynika że system KRUS-u jest dla podatnika mniej kosztowny niż ZUS
    > i resortowe biura emerytalne. Tam dokładamy o wiele więcej.

    OK, a ma ktoś wskaźnik ile tego dokładania wychodzi na głowę. Stawiam
    dolara, że dokładka do ZUS/osobę jest sporo mniejsza niż dokładka do
    KRUS/osobę.
    Dombrek

  • 20. Data: 2009-08-07 21:02:34
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Nie pisz tego na grupach bo jeszcze jakiś polityk przeczyta ze
    > zrozumieniem i będzie bigos.

    O to jestem spokojny. Choć jak to kiedyś jeden polityk powiedział: "Oni, tam
    na giełdzie, spekulują!!"
    Dombrek