  • 21. Data: 2009-09-08 12:04:51
    Temat: Re: Ten Rostowski, to jest cham i prostak.
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    news:h85d32$6pn$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Jaki narod taki minister
    >
    > Leszek

    Zmień naród.

  • 22. Data: 2009-09-08 12:06:25
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    news:h85hdv$gmb$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    > news:h85d32$6pn$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >> Jaki narod taki minister
    >>
    >> Leszek
    >
    > Zmień naród.

    Albo wróć do swojego. Może jest lepszy.

  • 23. Data: 2009-09-08 19:52:23
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Albo wróć do swojego. Może jest lepszy.

    Po co zmieniać naród? Wystarczy rżnąć go w zadek.

    Lubisz być rżnięty, prawda?

    J.

  • 24. Data: 2009-09-08 20:39:14
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Po co zmieniać naród? Wystarczy rżnąć go w zadek.
    >
    > Lubisz być rżnięty, prawda?

    Możesz sobie tylko pomarzyć.
    Nie dla ciebie ten miód:)

  • 25. Data: 2009-09-09 08:23:09
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Joachim"

    http://www.youtube.com/watch?v=ocPoiOVbwFI

  • 26. Data: 2009-09-09 10:16:19
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Po co zmieniać naród? Wystarczy rżnąć go w zadek.
    >
    > Lubisz być rżnięty, prawda?
    >
    > J.

    Joachim, zlituj się... twój prezes powiedział że wy pisowcy jesteście ludźmi z
    wyższej półki, o wysokiej kulturze osobistej, nie tak jak ci wychowywani na
    podwórku... a ty tu wyjeżdżasz ze rżnięciem...

  • 27. Data: 2009-09-09 11:33:22
    Od: "roman ban" <r...@g...pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Użytkownik "Joachim"

    > Akurat Ty to jesteś wybitnym chamem.

    nie w temacie ,skippy ! czasami czytam jak bronisz sie na tej grupie.
    Z calym szacunkem od paru lat ,korzystam z twojej wiedzy, ale dlaczego
    produkujesz sie bez naleznego ci szacunku mimo ze wiesz ze wiekszosc
    inwestorow ktorych stad z dobrych czasow znamy przeszly na powazne portale bez
    chamstwa

    jak zwykle
    serdecznie pozdrawiam
    roman.b

  • 28. Data: 2009-09-09 11:42:14
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "roman ban"

    > nie w temacie ,skippy !
    ...itd...

    masz racje

  • 29. Data: 2009-09-09 12:46:18
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Szkoda że polityczni obłąkańcy, chamy i zboczeńcy opanowali te grupe, walka
    z wiatrakami; czas definitywnie skasować ten pryszcz z readera.
    Za jakiś czas może ktoś napisze, że uciekłem od merytorycznej dyskusji:)))

    Roman, zmieniam adres Skype, dam znać.

  • 30. Data: 2009-09-09 13:05:41
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>