  • 31. Data: 2009-09-09 16:01:41
    Temat: Re: Ten Rostowski, to jest cham i prostak.
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

    > Ten Rostowski, to jest cham i prostak. Taki ktoś jest ministrem
    > finansów? No sorry.
    >
    > "Minister dziękuje za rady: Lech Kaczyński się nie zna"
    > http://wiadomosci.onet.pl/2038906,11,item.html
    >

    > Ja mam na tyle kultury, że nawet koledze w pracy nigdy nie powiedziałbym
    > "Nie znasz się", bo to jest po prostu chamskie. Nigdy nie powiedziałbym
    > szefowi, że mój kolega z pracy "się nie zna". A ten burak, tak sobie po
    > prostu rzuca.

    po pierwsze to jestes burak jeszcze większy niż ten rostowski jesteś szują i
    tchórzem swojemu szefowi nie powiesz że się nie zna, koledze też ale swoje
    dziecko to zjebiesz
    taki z ciebie burak krytykujesz tylko wtedy kiedy wiesz że nic nie stracisz
    a jak możesz coś stracić to podkulasz ogon i skomlisz jak pies

    > Już kilkakrotnie słyszałem z jego ust w odniesieniu do innych osób, że
    > się nie znają. Sam tyle szacunków wzrostu gospodarczego robił, tyle razy
    > poprawiał, tyle razy się milił. Ten koleś, to normalnie masakra. Skąd on
    > się tu wziął???

    rostowski to ekonomista a ekonomia to nie matematyka tak więc ekonomiści to
    palanty i matematyczni analfabeci ponieważ w ekonomii nie ma wyniku
    działania tak jak w matematyce jest za to ROLOWANIE frajerów też

    > Rostowski mnie wkurza.
    >
    > Gdzie moje 52.2mld PLN??? Rostowski znasz się - odpowiadaj!!
    >
    > J.
    ty przygłupie nie zauważyłeś że długi państwa to są dwoje długi ponieważ
    jeździsz samochodem palisz paliwo, samochód masz niepolski, telewizor
    niepolski komputer niepolski, golarkę niepolską lodówkę niepolską kuchenkę
    niepolską
    a jeszcze "pracując" jako urzędas lub temu podobny darmozjad niczego w
    zamian nie dajesz za to co posiadasz to jak w tych miliardach nie ma być
    twoich tzw. dóbr
    jak nadal nie rozumiesz to lepiej strzel sobie w głowę lub skocz z wieżowca
    bo to jedyny lek dla ciebie

  • 32. Data: 2009-09-09 19:02:37
    Od: "roman ban" <r...@g...pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Szkoda że polityczni obłąkańcy, chamy i zboczeńcy opanowali te grupe, walka
    > z wiatrakami; czas definitywnie skasować ten pryszcz z readera.
    > Za jakiś czas może ktoś napisze, że uciekłem od merytorycznej dyskusji:)))
    >
    > Roman, zmieniam adres Skype, dam znać.

    krutkie --- NO...
    ok