  • 101. Data: 2015-08-17 12:51:58
    Temat: Re: Teraz to dopiero polecą %
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-08-17, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    [...]

    > Tak, tak.

    Ano tak. EOT.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 102. Data: 2015-08-17 13:21:49
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Ano tak. EOT.
    Przyznaj się: jesteś politykiem i nikomu nie dasz się przekonać, że
    czarne jest czarne, a białe jest białe :->

    Maciek

  • 103. Data: 2015-08-17 15:14:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości grup
    >Z rodzicami można mieszkać dwa razy: gdy jest się dzieckiem, i gdy
    >rodzice staruszkowie wymagają codziennej opieki.
    >W wieku dojrzałym (i dzieci i rodziców) nie powinno się mieszkać z
    >rodzicami z tysiąca przyczyn i rzeczywiście jest to dowodem
    >nieporadności życiowej.

    Albo dowod na dobre stosunki :-)

    A przeciez przez wiele wiekow tak sie mieszkalo - szlachta w dworze,
    chlopi w czworakach, mieszczanie w kamienicach.

    >BTW co dzisiaj zrobić z domami wolnostojącymi 270 m2 p.u./350 m2 pow.
    >całk (dopuszczalna powierzchnia domów jednorodzinnych wg przepisów z
    >lat 80-tych - trochę mniej było dla segmentów - więc "każdy" tak
    >budował)?

    A to ma byc argument na co - zburzyc bo za duze, czy sprzedac, bo duze
    ?

    Takich to chyba na lekarstwo - za komuny to raczej wszyscy w
    przydzialowych 110m2, na wiecej kredytu nie dawali ...

    >I dopisz jeszcze, ża cała szóstka żyje z dobrej emerytury babci (znam
    >takich doskonale, swoją drogą babcia ma taką opiekę, że tylko
    >pozazdrościć, więć wszyscy bez wyjątku zadowoleni) i że jest to
    >normalne...

    No wiesz, z czasem bedzie tego przybywalo, rodzice mieli glowe do
    interesow, zarabiali miliardy, wybudowali wielki dom/maly palacyk, a
    dzieci juz takie zmyslne/zainteresowane nie sa, zarabiaja tylko
    miliony :-)
    I sie robi problem z utrzymaniem palacu :-)

    J.

  • 104. Data: 2015-08-17 15:50:37
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-08-17 o 15:14, J.F. pisze:
    > Albo dowod na dobre stosunki :-)
    > A przeciez przez wiele wiekow tak sie mieszkalo - szlachta w dworze,
    > chlopi w czworakach, mieszczanie w kamienicach.
    Eeee tam - to byli nieudacznicy, a poza tym to powodowało zapaść
    demograficzną :->

> [...]
    > dzieci juz takie zmyslne/zainteresowane nie sa, zarabiaja tylko
    > miliony :-)
    > I sie robi problem z utrzymaniem palacu :-)
    Za parę lat gdy już zostaną w tym kraju tylko nieudacznicy, taka
    prababcia z emeryturą (przyznaną jeszcze w "starych czasach") będzie na
    wagę złota, bo młodzi emeryci z wypłatami rzędu 700zł mogą nie wyrobić
    na spłaty ostatnich rat swoich kawalerek ;-)

    Maciek

  • 105. Data: 2015-08-17 16:09:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 sierpnia 2015 15:50:43 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    utrzymaniem palacu :-)
    > Za parę lat gdy już zostaną w tym kraju tylko nieudacznicy,

    Nieudacznicy to masowo z tego kraju emigrują póki co.
    I w sumie nie ma czego żałować.

  • 106. Data: 2015-08-17 16:34:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:
    >Nieudacznicy to masowo z tego kraju emigrują póki co.

    No nie wiem, nie wiem, w koncu jak ktos zmienia prace na lepsza, to
    udacznik czy nie ?

    >I w sumie nie ma czego żałować.

    Poczekamy co na starosc powiesz, jak rzad powie "nie mamy pana
    emerytury i co pan nam zrobi" :-)

    J.

  • 107. Data: 2015-08-17 17:05:00
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-08-17 o 16:09, Kris pisze:
    > Nieudacznicy to masowo z tego kraju emigrują póki co.
    > I w sumie nie ma czego żałować.
    Jak widać wszystko zależy od definicji. Ja nadal jestem zdania, że dla
    części tu piszących, wszyscy wokół to nieudacznicy :->

    Maciek

  • 108. Data: 2015-08-17 17:52:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-08-17, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    [...]

    > Jak widać wszystko zależy od definicji. Ja nadal jestem zdania, że dla
    > części tu piszących, wszyscy wokół to nieudacznicy :->

    To może zmień otoczenie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 109. Data: 2015-08-17 18:20:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > To może zmień otoczenie?
    I miałbym pozbawić się przyjemności "dyskusji" z Prawdziwym Człowiekiem
    Sukcesu? W życiu! :->

    Maciek

  • 110. Data: 2015-08-17 19:45:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-08-17, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    [...]

    > I miałbym pozbawić się przyjemności "dyskusji" z Prawdziwym Człowiekiem
    > Sukcesu? W życiu! :->

    Ty nie dyskutujesz, tylko wsadzasz (w Twoim mniemaniu zabawne albo trafne)
    kąśliwe uwagi, nie wiedzieć po co.

    Nie, nie mam kredytu we franku. Nie, nie otaczam się ludźmi mieszkającymi
    z rodzicami. Nie, nie muszę sobie i nikomu niczego udowadniać. I nie, nie
    dyskutujemy tu o mnie (ani o Tobie), ale o ogólnie opisanym negatywnym
    zjawisku.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl