  • 11. Data: 2008-06-24 21:24:34
    Temat: Re: Terror SMS kolejna odslona
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Mithos" g3hauf$h5a$...@a...news.neostrada.pl

    > Jak to 100 zl w mBanku ?

    > Tematu ubran nie poruszam, bo widze ze sie w tej kwestii nie dogadamy :)

    100 złotych za kartę kredytową radość życia G+J. :)

    A może dali mi tę stówę na imieniny. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2008-07-10 10:58:19
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    > Za to ja dzisiaj dostalem poczta z Millenium dwie koszulki Euro 2008
    > (wczesniej dostalem czapke) :)

    Ja zamówiłem w marcu kartę kredytową tego banku w promocji "Prenumerata za
    kartę". Chodziło o prenumeratę czasopisma PC World Komputer. Kartę dostałem
    po miesiącu a prenumeraty do tej pory nie. Mają już zarejestrowane w swoim
    systemie moją pisemną reklamację i kilkanaście telefonicznych. I ciągle
    obiecują, że za kilka dni dostanę odpowiedź.
    A po rocznej przygodzie z Biurem maklerskim BG SA obiecywałem sobie - nigdy
    więcej banku gdańskiego. Nazwę zmienili ale stylu pracy jak widać niestety
    nie.

  • 13. Data: 2008-07-12 20:25:47
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "RK" g54q2q$70i$...@a...news.neostrada.pl

> [...]
    > więcej banku gdańskiego. Nazwę zmienili ale stylu pracy jak widać niestety nie.

    Chciałem wziąć tę kartę z tego samego powodu, ale nie doszedłem
    do porozumienia z bankiem. :) Widzę, że nie mam czego żałować. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2008-07-13 09:08:32
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console11> wrote:

    > 100 złotych za kartę kredytową radość życia G+J. :)

    Gdzie ta promocja?

    a.

  • 15. Data: 2008-07-14 09:57:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wemif" g5cgmg$smi$...@j...tahoe.pl

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g3ha71$76n$...@f...man.torun.pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2008-08-05 12:16:01
    Temat: Re: Terror SMS kolejna odslona - Mille
    Od: " atott" <a...@g...pl>

    MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> napisał w wiadomości

    > To jest informacja z ich informatora rozsyłanego razem z wyciągami do kart
    > czerwca 2008.
    >
    > marekz

    Teraz po zalogowaniu pojawia sie komunikat na stronie z koniecznoscia wyboru
    opcji (haslo2 lub haslosms. Da sie tego jakos uniknac (oprocz pozegnania sie
    bankiem - za ok 33 lata)? A co jesli nie posiada sie tel kom?

  • 17. Data: 2008-08-05 12:19:56
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Z Mille??
    Niepoprawny optymista ;-)
    JaC

    -----

  • 18. Data: 2008-08-07 12:34:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 5 Aug 2008 12:16:01 +0000 (UTC), " atott" <a...@g...pl>
    wklepał(-a):

    >Teraz po zalogowaniu pojawia sie komunikat na stronie z koniecznoscia wyboru
    >opcji (haslo2 lub haslosms. Da sie tego jakos uniknac (oprocz pozegnania sie
    >bankiem - za ok 33 lata)? A co jesli nie posiada sie tel kom?

    Weź pod uwagę, że przechodząc na hasła SMS możesz zrezygnować z karty do konta.
    :) No chyba, żebyś chciał zmienić potem zmienić nr telefonu komórkowego, to
    wtedy zdaje się potrzebne jest Hasło2, które drukuje się w bankomacie.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 19. Data: 2008-08-08 06:51:45
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > :) No chyba, żebyś chciał zmienić potem zmienić nr telefonu komórkowego,
    > wtedy zdaje się potrzebne jest Hasło2, które drukuje się w bankomacie.

    Teraz są dwa sposoby uzyskiwania Hasła2 i nie potrzeba karty do konta.

    Sławek

  • 20. Data: 2008-08-08 06:57:58
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik " atott" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > wyboru
    > opcji (haslo2 lub haslosms. Da sie tego jakos uniknac (oprocz pozegnania

    Nie da się
    Oczywiscie trzeba pamiętać, że kody SMS nie są potrzebne do każdej operacji,
    tylko do tej która dotychczas była zatwiredzana przez Hasło2

    > A co jesli nie posiada sie tel kom?

    Bank to przewidział - "telefon komórkowy jest konieczny(...)" ;-)
    SMSów na stacjonarny się nie przewiduje.

    Sławek