  • 11. Data: 2007-05-24 10:32:22
    Temat: Re: Test KK Słowacja
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "xviper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f33op5$jhn$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Robert.I" <b...@K...pl> napisał w wiadomości
    > uwzględnia wszystko - to są kursy widoczne na wyciągu

    może inaczej. To jest kwota pobrana przez mBank z karty, która uwzględnia
    już wszelkie ew. dodatkowe opłaty. Brzmi lepiej. Tak więc w tej sytuacji nie
    do końca będzie zbieżna z kursem dewiz na dany dzień.

  • 12. Data: 2007-05-24 10:55:23
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Teraz tylko kwestia ustalenia jakie waluty wpłacamy - może ty Robert coś
    >
    > zaproponuj?

    przydałoby się jeszcze kilka kk...BPH, BRE (np. Multi), Rajfi, KB, PKO i
    PeKaO, Nordea...

    euro i usd sobie odpuśćmy, bo karty rozliczane w euro będą miały
    automatycznie lepszy kurs dla euro, a rozliczane w usd dla dolara...

    proponowałbym taką walutę, w której wystąpią 2 przewalutowania: na euro lub
    dolara oraz na złote np: GBP oraz jedną z bardziej egzotycznych (ale
    przydatnych) walut:
    HRK, CZK lub SKK

    są inni chętni do tego eksperymentu?

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-05-24 10:58:37
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > proponowałbym taką walutę, w której wystąpią 2 przewalutowania: na euro
    > lub dolara oraz na złote np: GBP oraz jedną z bardziej egzotycznych (ale

    Ja mogę w rublach manipulacje, jako że jestem na miejscu:

    Visa Mbank
    Visa Electron VWBank
    Maestro Citi - podpięta pod walutowe konto (USD)

    R.

  • 14. Data: 2007-05-24 11:06:26
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ja mogę w rublach manipulacje, jako że jestem na miejscu:
    >
    > Visa Mbank
    > Visa Electron VWBank
    > Maestro Citi - podpięta pod walutowe konto (USD)
    >
    > R.

    żeby eksperyment się udał każdy musi wykonać operację kartą (korzystając
    np. z podanego wcześniej linku)
    na określoną kwotę w takiej samej walucie

    np. jutro o 12.00 wpłacamy na konto z linku każdą kartą: 1 GBP oraz 10 HRK
    (razem w złotówkach to jakieś 12 zł)

    po rozliczeniu transakcji (za kilka dni) każdy poda jaką kwotą (w zł)
    zostało obciążone jego konto i mamy gotowe porównanie ;-))

  • 15. Data: 2007-05-24 11:07:47
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > proponowałbym taką walutę, w której wystąpią 2 przewalutowania: na euro lub
    > dolara oraz na złote np: GBP oraz jedną z bardziej egzotycznych (ale
    > przydatnych) walut:
    > HRK, CZK lub SKK

    To proponuje tak:
    GBP, SKK i HRK - będzie mnie więcej duża rozpiętość geograficzna :)

    xbartx: VISA Citi i MC ING
    RobertS: MC Mille i VISA BZWBK
    RobertI: VISA Mbank i VISA Electron VWBank

    Kto następny?

  • 16. Data: 2007-05-24 11:12:48
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:

    > To proponuje tak:
    > GBP, SKK i HRK - będzie mnie więcej duża rozpiętość geograficzna :)

    Wróć! Właśnie zaglądnąłem do formularza nie ma SKK ani HRK :/

    GBP, CZK i no właśnie mam do wyboru z europejskich NOK/DKK/CHF/HUF czy
    może coś bardziej egzotycznego jak AUD lub JPY?

  • 17. Data: 2007-05-24 11:18:57
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > np. jutro o 12.00 wpłacamy na konto z linku każdą kartą: 1 GBP oraz 10 HRK
    > (razem w złotówkach to jakieś 12 zł)

    Robert zobacz na waluty, przy kk różnią się od tych z moneybookers -
    reasumując nie ma tam HRK, albo mi się na wzrok rzuciło ;)

    Godzina mi pasuje i kwota też tylko tak
    1 GBP i ?
    Może jakieś dwie drobne kwoty w dwóch walutach tak żeby nie przekroczyć
    15zł - raz, że przyłożymy się do budowy wikipedii dwa, że 3 waluty to
    zawsze więcej wniosków można wyciągnąć.

  • 18. Data: 2007-05-24 11:24:15
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > po rozliczeniu transakcji (za kilka dni) każdy poda jaką kwotą (w zł)
    > zostało obciążone jego konto i mamy gotowe porównanie ;-))

    O 12:00 jakiego czasu? Greewich +1 ??

    R.

  • 19. Data: 2007-05-24 11:30:18
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Wróć! Właśnie zaglądnąłem do formularza nie ma SKK ani HRK :/
    >
    > GBP, CZK i no właśnie mam do wyboru z europejskich NOK/DKK/CHF/HUF czy
    > może coś bardziej egzotycznego jak AUD lub JPY?

    no to 1 GBP i 40 CZK, zakładam że jest duża szansa, że grupowicze będą
    mieli okazję płacić w tych walutach, ewentualnie może być też jedna ze
    skandynawskich,
    wedlug mnie dwie waluty wystarczą (nie ma sensu mnożyć kosztów),
    AUD i JPY są już lekko wydumane...

    R.

  • 20. Data: 2007-05-24 11:45:47
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > no to 1 GBP i 40 CZK, zakładam że jest duża szansa, że grupowicze będą
    > mieli okazję płacić w tych walutach, ewentualnie może być też jedna ze
    > skandynawskich,

    Ok to więc ustalamy dwie podstawowe 1 GBP i 40 CZK (ewentualnie jak ktoś
    chce to może dodatkowo w innych próbować).

    Zaraz założę nowego posta coby przykuwał większą uwagę grupowiczów :)