  • 21. Data: 2007-05-25 07:45:42
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce. (piątek godz. 12.00 - przyłącz się!)
    Od: Quental <a...@g...com>

    > Skoro już tak się bawimy, to dobrze byłoby znaleść 3 idealne karty:
    > - do płatności w strefie Eur
    > - do płatności w USD
    > - do płatności poza EUR i USD

    Proponuję zobaczyć, jak wyjdzie ten test teraz w CZK i GBP, a
    ewentualnie za tydzień czy miesiąc zrobić powtórkę testu z EUR i USD.
    Czy ktoś może podsumować kto czym płaci? Ja jestem gotowy na 12:00.

  • 22. Data: 2007-05-25 08:27:43
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Quental wrote:

    > Proponuję zobaczyć, jak wyjdzie ten test teraz w CZK i GBP, a
    > ewentualnie za tydzień czy miesiąc zrobić powtórkę testu z EUR i USD.

    Dokładnie już nic nie zmieniamy, a za jakiś czas zrobimy test EUR/USD.

  • 23. Data: 2007-05-25 08:28:41
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    To co aktualnie grupowicze zadeklarowali:

    xbartx: VISA Citi i MC ING
    RobertS: MC Mille i VISA BZWBK
    RobertI: VISA Mbank i VISA Electron VWBank
    Quental: MC Ikea i VG Multi
    MrMrooz: MC BPH
    Krzysztof Bajorek: KK Getin Bank i Visa Electron Getin Bank
    WWieslaw: MC Nordea
    Marcin Mokrzycki: MC Rajfi

    Oczywiście jeżeli ktoś jeszcze jest chętny i posiada kartę, której nie
    ma na powyższym spisie to proszę o dopisanie się pod tym postem.

  • 24. Data: 2007-05-25 08:41:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:
> [...]
    > Quental: MC Ikea i VG Multi
    > MrMrooz: MC BPH
    > Krzysztof Bajorek: KK Getin Bank i Visa Electron Getin Bank

    Ciekawy jestem ktory z banków dziwnie obniży kurs waluty w tym dniu :)
    KJ

  • 25. Data: 2007-05-25 08:44:51
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:f366m4$aeh$2@news.dialog.net.pl...
    > Oczywiście jeżeli ktoś jeszcze jest chętny i posiada kartę, której nie ma
    > na powyższym spisie to proszę o dopisanie się pod tym postem.

    moge dolozyc ze swej strony test MC Real

  • 26. Data: 2007-05-25 08:46:34
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Dorzucam VE Inteligo i AMEX-a z Millenium

    MichalL

  • 27. Data: 2007-05-25 08:47:08
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    > Ciekawy jestem ktory z banków dziwnie obniży kurs waluty w tym dniu :)

    ale nie wiedza w ktorym dniu bo rozliczenie bedzie albo w poniedzialek albo
    we wtorek (a moze nawet w srode?) musieliby wiec w oba ;-)

  • 28. Data: 2007-05-25 08:51:06
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 25 May 2007 00:45:42 -0700, Quental napisał(a):

    > Proponuję zobaczyć, jak wyjdzie ten test teraz w CZK i GBP, a
    > ewentualnie za tydzień czy miesiąc zrobić powtórkę testu z EUR i USD.
    > Czy ktoś może podsumować kto czym płaci? Ja jestem gotowy na 12:00. Q

    Jeżeli nie zapomnę to zgłaszam się z VC multibanku (z kolibrem)

    p. m.

  • 29. Data: 2007-05-25 09:18:36
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    widze, ze bedzie nas calkiem sporo i kart rowniez jest wiele ;-))

    to bedzie chyba pierwszy taki zupelnie niezalezny test, informacje jakie
    pojawiaja sie w prasie bazuja na tym co dziennikarzowi powiedza same
    banki...

    pozdr.
    RobertS

  • 30. Data: 2007-05-25 09:39:17