  • 11. Data: 2007-05-29 10:35:56
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart - wyniki
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    MrMrooz wrote:

    > Ja mam to samo dla karty MC BPH - też nie wyłączyłem przelicznika pypalowego.
    >
    > Jestem za jak najszybszym powtórzeniem testu, może znowu piątek?

    Może za tydzień, żeby trochę poagitować i uzbierać więszką liczbę kk -
    np ponaciągamy jakiś swoich znajomych ;)

  • 12. Data: 2007-05-29 10:37:38
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > PS. Zobacz na post Wwieslawa nordea pokonała MC ING :)

    widze, karte MC ING mozna miec bez jakichkolwiek oplat w pierwszym roku, a
    jak to wyglada z karta Nordea?
    na www widze oplate za 1 rok - 60zł oraz ubezpieczenie (wygladajace na
    obowiazkowe i platne) 0,65% salda zadluzenia...
    czyli do kazdej transakcji doliczasz 0,65% za ubezpieczenie i chyba nie
    robi sie juz tak rozowo

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-05-29 11:35:57
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

> [...]
    > obowiazkowe i platne) 0,65% salda zadluzenia...
    > czyli do kazdej transakcji doliczasz 0,65% za ubezpieczenie i chyba nie

    No fakt, nie zerknąłem na www. Sama opłata 60 zł to się dopiero zwróci
    jakby dotować wikipedię kwotą 273 GBP (dla Citi) 3000 GBP (dla ING) no i
    jeszcze to ubezpieczenie, dlatego na kursie nie muszą już zarabiać.

  • 14. Data: 2007-05-29 18:51:07
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    RobertS <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    > obowiazkowe i platne) 0,65% salda zadluzenia...
    > czyli do kazdej transakcji doliczasz 0,65% za ubezpieczenie i chyba nie

    Ja dostalem gratis jako dodatek do kredytu hipotecznego. Karta oprocz
    ubezpieczenia ma jeszcze jeden feler - operacje zagraniczne w pln sa
    przeliczane przez EUR z powrotem na pln. Kupuje znajomym bilety na
    lowcosty i musze ich obciazac za to przewalutowanie niestety (ale i tak
    maja dobrze i tanio :)) Musze karte zmienic, ale poki co chce jeszcze
    jeden interes z Nordea ubic, wiec potrzymam...

    Wwieslaw

  • 15. Data: 2007-05-30 12:37:41
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Nazwa karty/bank | data rozliczenia | 1 GBP lub 40 CZK | ile PLN

    moje wyniki:

    MC Gold/Millennium |25.05 | 5.66 (CZK?)
    MC Gold/Millennium |25.05 | 5.93 (GBP?)
    (nie zmienialem ustawien na stronie)

    ale nie wiem, ktora kwota dotyczy GBP a ktora CZK...tego bank nie podaje,
    moze na papierowym wyciagu bedzie bardziej szczegolowa informacja

    w kazdym razie wynik tak samo tragiczny jak kk Citi...

    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-05-30 15:23:28
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 28 May 2007 09:33:06 -0400, Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:

    > Moje karty nie są takie szybkie, ale niektórzy już mają rozliczenia
    > dlatego proszę je podawać w tym wątku. Proponuje taki zapis:
    >
    > Nazwa karty/bank | data rozliczenia | 1 GBP lub 40 CZK | ile PLN

    Mnie niestety przeliczył PayPal (testowałem kartę MC Rajfi).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 17. Data: 2007-05-30 22:11:44
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS pisze:

> [...]
    > moze na papierowym wyciagu bedzie bardziej szczegolowa informacja
    >
    > w kazdym razie wynik tak samo tragiczny jak kk Citi...

    Hmmm dziwne. Jeżeli nie zmieniałeś ustawień to musiało pójść po
    przeliczeniu paypala, ale nie zgadza się to z wynikami innych, a nie
    wierzę, że kursy paypal to jak akcje na GPW, co chwile inny. U mnie
    wygląda to dokładnie tak (Citi):
    26/05 PAYPAL *WIKIMEDIA 402-935-7733 US 1,00 GBP 5,93 PLN
    25/05 PAYPAL *WIKIMEDIA 4029357733 US 5,80 PLN 25/05 PAYPAL
    *WIKIMEDIA 4029357733 US 5,55 PLN

    w ING podobnie czyli tam gdzie nie zaznaczyłem przeliczania przez paypal
    mam w opisie ilość i jaka waluta.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 18. Data: 2007-05-30 22:13:13