  • 11. Data: 2007-07-04 22:09:06
    Temat: Re: Test przeliczników dla kk
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Będziesz miał przeliczone po kursie BZWBK i bez żadnych fajerwerków ;)

    Mam problem.
    Blokada znikla, pienadze wrocily na konto.
    Wyslalem mail z zapytaniem do banku.
    Jesli zaplata nie wplynie, bede mial zablokowane konto w pewnej grze.
    Transakcja byla, blokada sie zrobila - a teraz kicha :(
    Co radzicie?

  • 12. Data: 2007-07-05 20:13:54
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztofsf pisze:

> [...]
    > Jesli zaplata nie wplynie, bede mial zablokowane konto w pewnej grze.
    > Transakcja byla, blokada sie zrobila - a teraz kicha :(

    Dzwoń do banku i się wypytaj i jak coś to reklamuj i dodaj, że tryb
    ekspresowy bo grać nie możesz ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 13. Data: 2007-07-05 20:35:05
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Dzwoń do banku i się wypytaj i jak coś to reklamuj i dodaj, że tryb
    > ekspresowy bo grać nie możesz ;)

    No coz - jutro bede musial - dzis usilowalem zalatwic z pracy mail, ale sie nie da.
    Jednoczesnie maja bardzo silny patriotyzm lokalny - doradcy wylacznie pod 061 -
    Zadnej normalnej infolinii. komorka mi padala, to nie moglem dzwonic, natomiast
    miedzymiastowa z pracy, z duza iloscia muzyczki przy przalaczaniach, mi sie nie
    usmiechala.

    Gra gra (chociaz szkoda stracic 2 lata budowy konta) ale ile moze trwac pobieranie
    pieniedzy za transakcje zagraniczna karta - wiecej niz tydzien?

  • 14. Data: 2007-07-05 20:53:17
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztofsf pisze:

    > Gra gra (chociaz szkoda stracic 2 lata budowy konta) ale ile moze trwac pobieranie
    > pieniedzy za transakcje zagraniczna karta - wiecej niz tydzien?

    Ja ostatnio robiłem kilka zakupów poza granicami naszego kraju ale tylko
    przez internet i wszystko ok. Rozliczenie po 2-3 dniach było - Allekarta
    kredytowa.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 15. Data: 2007-07-05 21:09:04
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > Ja ostatnio robiłem kilka zakupów poza granicami naszego kraju ale tylko
    > przez internet i wszystko ok. Rozliczenie po 2-3 dniach było - Allekarta

    No to jutro reklamuje :(

  • 16. Data: 2007-07-07 21:48:18
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Krzysztofsf <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > No to jutro reklamuje :(

    W piatek okolo poludnia transakcja zeszla (nie wiem, czy samoistnie, czy pomogly
    moje maile - 8-y dzien od transakcji) Kwota nizsza o okolo 4 zl niz poprzednio
    blokowana - nie wiem czy tak sie kursy zmienily, czy blokada byla zalozona "z
    gorka".

    Teraz mam blokade na 2100 rubli (rezerwacja hotelu) - zobacze co z tym dalej,
    jesli przydalyby sie przeliczniki, to moge podac.