  • 1. Data: 2003-03-17 13:32:52
    Temat: Titanium
    Od: m...@o...pl

    Witam!

    Mam pytanie: w którym miejscu sytuują się karty Titanium (na Zachodzie są
    takie). Przed Gold, przed Platinum, a może jeszcze gdzie indziej?

    m23m

  • 2. Data: 2003-03-17 13:52:16
    Temat: Re: Titanium
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie: w którym miejscu sytuują się karty Titanium (na Zachodzie są
    > takie). Przed Gold, przed Platinum, a może jeszcze gdzie indziej?

    Nigdy o takich nie slyszalem - gdzie je znalazles?

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-03-17 14:02:58
    Od: m...@o...pl

    > Nigdy o takich nie slyszalem - gdzie je znalazles?
    >
    > Kazimierz

    Gdzie? Np. tu: https://www.novusnet.com/acqs/stdapp/req?cmd=splash&
    card=TITA
    Albo tu: http://www.fastercredit.com/fleet_titanium.htm

    Ja też niewiele o nich wiem - inaczej nie pytałbym o to innych... ;-)

    m23m

  • 4. Data: 2003-03-17 14:52:30
    Od: k...@p...onet.pl

    Sa najlepsze z posrod kart. Sa za Platiunium. Czyli platynowki nie sa najlepsze.

  • 5. Data: 2003-03-17 16:01:13
    Od: m...@o...pl

    > Sa najlepsze z posrod kart. Sa za Platiunium. Czyli platynowki nie sa
    najlepsze.

    Skoro tak mówisz/piszesz...
    Ale limit mają taki sam jak platynowe, a w innych rzeczach potrafią ustępować
    platynowym (por. pozycję Travel Accidental Death Insurance w:
    https://www.novusnet.com/acqs/stdapp/req?
    cmd=comparecards&compareAll=N&cardType1=PLAT&cardTyp
    e2=TITA&x=16&y=6) albo
    nawet złotym (https://www.novusnet.com/acqs/stdapp/req?
    cmd=comparecards&compareAll=N&cardType1=GOLD&cardTyp
    e2=TITA&x=17&y=4)...
    To w czym zaznacza się ich przewaga?

    m23m